Keskeytetty yhdyntä ja raskaus...

PienenPieniToivomus

Onko ketään joka on tullu raskaaks kun käytössä on ollu keskeytetty yhdyntä?
Nyt kp31/30-35....Ja käytössä keskeytetty,joka tosin ei aina ole onnistunu

Jollakin tapaa niin vahva tunne että jos sitä oliski...
Vaan toisaalta tunne että kyllä se täti sieltä porhaltaa...

Mitään menkkaoireita ei kyllä ole....

27

10403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietysti raskaaksi voi site...

Kyllä ne vipeltää...

• PienenPieniToivomus

mutta hain nyt niitä ketkä olis tullu raskaaks.

Että miten on ollu just seksiä oviksen aikaan?
        Kokemuksia

• öljk
        PienenPieniToivomus kirjoitti:

mutta hain nyt niitä ketkä olis tullu raskaaks.

Että miten on ollu just seksiä oviksen aikaan?
        Kokemuksia

nuorena tyttönä (16v) tulin keskeytetystä yhdynnästä raskaaksi, eikä tuolloin edes ollut hajuakaan ns. oviksista onko vai eiköole, menkat kun ei alkanu sillä kellon lyömällä kun olisi pitänyt arvasin heti että dääm nyt olen varmasti raksaana..

• oinastelija

Olette siis harrastaneet keskeytettyä yhdyntää ja pyrkineet välttämään raskautumisen, mutta silti on lurahtanut spemua sisääsi ja saatat olla raskaanako?

Periaatteessahan se on täysin mahdollista, etenkin jos olette ovulaation aikaan tai max 5pv ennen sitä harrastaneet yhdyntää ja yksikin siimahäntä on lurahtanut sisääsi.

• PienenPieniToivomus

ole mitään yritystä muttei haluta muutakaan "ehkäsyä" käyttää...

Mietin et millaset mahikset on,vaikka aika minimaliselta vaikuttaa ku ku oviksen aikaan (jonka laskin yhellä laskurilla)ukko oli reissussa.
        Tietenkään noi laskurit on vaan suuntaa antavia

• löhä

ole mitään yritystä muttei haluta muutakaan "ehkäsyä" käyttää...

Mietin et millaset mahikset on,vaikka aika minimaliselta vaikuttaa ku ku oviksen aikaan (jonka laskin yhellä laskurilla)ukko oli reissussa.
        Tietenkään noi laskurit on vaan suuntaa antavia

eihän ovis aina samaan aikaan ole...Ja kuulemma joskus oviksia voi olla kaksikin kuukaudessa.

• ehkäpävoisiolla

Hei!
      Tottakai keskeytetty yhdyntä voi johtaa raskauteen. Se ei oikeasti ole mikään 99% keino välttyä raskaudelta. Itse harrastamme puolisomme kanssa samaa. Kenenkään ei kannata tehdä niin jos on varma, ettei halua lasta! Minulla on oireita raskauteen viitaten:
      - nälkä vaikka vatsa ihan pömpöllä
      - välillä oksennuttava olo
      - edellispäivänä huippasi ihan hirveesti
      - olen koko ajan väsynyt (ihan hullun lailla)
      - itku on herkässä
      - ja välillä olen iloinen
      Nyt sitten odottelemeen miten käy :).

• Nosto navalle

Niin siinä voi käydä..

• Niksuli...

Meillä harrastettiin kolme vuotta keskeytettyä yhdyntää ja eipä vanhinkoja sattunut.. Kai tuo meidän isäntä sitten vaan osaa homman ;)

• Pidättäjä

Meillä myöskin toiminut tovin aikaa. Ja kun oviksen aikaan eu roiski rojuja torttuun ni ei tuu tiineeks.

• kerrotko ap..että...
        Pidättäjä kirjoitti:

Meillä myöskin toiminut tovin aikaa. Ja kun oviksen aikaan eu roiski rojuja torttuun ni ei tuu tiineeks.

• sama tilanne
        kerrotko ap..että... kirjoitti:

ja ei bilsut sovi.

• raskautta

Jos taas toivot raskautta niin miksi ette jatka loppuun asti. Nyt vain tastailemaan niin loppuu tämä jeesustelu.........

• PienenPieniToivomus

missään että raskautta pelkäisin,kai sen jo nimimerkkikin sanoo! Lue mitä kirjotetaan!

Joo täällä näytti ainakin nyt toimivan,kun menkat näyttää alkaneen.
        Vähän kyllä harmittaa...

• PienenPieniToivomus
        raskautta kirjoitti:

Jos taas toivot raskautta niin miksi ette jatka loppuun asti. Nyt vain tastailemaan niin loppuu tämä jeesustelu.........

Mies ei ole vielä täysin lämmennyt ajatukselle vauvasta,vaikka kovasti näyttää tuo ehkäsy puoli olevan sinne päin menossa...

Pillerit jäi joulukuussa pois ja sen jälkeen kortsu käytössä. Nyt kk ollu tuo keskeytetty.

Onneksi ei ole kierrot pahemmin venyneet.
        Pillereitten kanssa 29-30pvä ja nyt on ollu 32,35,30 ja nyt näköjään 31...

Mutta mielummin olis saanu jäähä kokonaan pois...

Katsellaan mitä tuleva tuo,toivottavasti mies näyttäs pian vihreetä valoo :)

• PienenPieniToivomus

Outoa :O

Nyt kp34 ja ei yhtään mitään menkkaoireita!

Kp32 tuli ihan mini vähän tuhrua(vaaleeta)ja sitten ei mitään.

Hiukka outoa...

• testi...

Sinun kannattaa tehdä testi, niin siitä se selviää oletko mahdollisesti raskaana:) Testit ovat tarkkoja ja luotettavia nykyään, että kipinkapin apteekkiin:)
      Tule sitten kertomaan, miten sinulle kävi..

• PienenPieniToivomus

testiä oon tehny jo. Eilen yhen ja tänä aamuna yhen ja kummatki negaa.

Joko ei vielä näy?
        Tai sitten en ole raskaana...

Ärsyttävää tulis nyt kaks viivaa tai sitten se huonompi vaihtiehto ne menkat...

• PienenPieniToivomus

testiä oon tehny jo. Eilen yhen ja tänä aamuna yhen ja kummatki negaa.

Joko ei vielä näy?
        Tai sitten en ole raskaana...

Ärsyttävää tulis nyt kaks viivaa tai sitten se huonompi vaihtiehto ne menkat...

kirjotusvirhekki tuolla näköjään oli... :O

Ajattelin tosiaan jos ei menkkoja kuulu ens viikkoon mennessä niin sitten testaan uudelleen.

Tälle viikolle en taija enää testata ettei tartte taas pettyä ja turhaan sitä rahaaki menee...

Jotenki vaan tuntuu et kyllä ne sieltä tulee...Myöhässä vaan.

Tympee vaan ottaa millon töissä lirahtaa housuun ja ei voi kesken kaiken juosta vessaan ja jättää mummoo sinne oman onnensa nojaan.
        Töissä siis sairaalassa mummoja hoitamassa.

• PienenPieniToivomus

kirjotusvirhekki tuolla näköjään oli... :O

Ajattelin tosiaan jos ei menkkoja kuulu ens viikkoon mennessä niin sitten testaan uudelleen.

Tälle viikolle en taija enää testata ettei tartte taas pettyä ja turhaan sitä rahaaki menee...

Jotenki vaan tuntuu et kyllä ne sieltä tulee...Myöhässä vaan.

Tympee vaan ottaa millon töissä lirahtaa housuun ja ei voi kesken kaiken juosta vessaan ja jättää mummoo sinne oman onnensa nojaan.
        Töissä siis sairaalassa mummoja hoitamassa.

kp35 ja ei menkkoja.

On lisääntyny valkkari varma menkkojen oire? :O

• keskeytyksiä myös

kp35 ja ei menkkoja.

On lisääntyny valkkari varma menkkojen oire? :O

Olemme myös harrastaneet tätä extremeä. Joka kuukausi toivon että olisin raskaana. Olemme päättäneet alkaa puuhaamaan aivan loppuun asti vasta syksymmällä, koska minulle on tärkeää koska lapsi syntyy. Tosin on muuttunut tämä ajattelutapa kyllä nyt kun toivon koko ajan että tärppäisi.
        Myös olen kuluttanut rahaa testeihin, ja saanut pettyä.

• kortsu puhkesi

Meillä tuli keskytetty yhdyntä, kun kortsu puhkes. Mies ei kerenny kunnolla tulla, oli varmaankin tihkunut. Minä laskeskelin päiviä ja ajattelin et ei kai silloin voi tulla raskaaksi... Ja tulin! Se on ollut paras "vahinko" elämässäni. Ehkä oli vahinko, mutta toivottu ja erittäin rakastettu.
      Vähillä määrillä voi siis raskautua. Se on venäläistä rulettia ilman ehkäisyä ja jopa niiden kanssa!

• heppi22

mulla ollut kanssa vauvakuume ainakin 8kk ja vahva sellainen. ollaan kanssa harastettu aina keskeytettyy yli vuosi jo mutta ei tärppää vaikka salaa niin toivon koko ajan mies haluu vasta lapsia vuosien päästä :( en sitten tiiä pitäiskö miestä vaihtaa että sais perheen ja olis onnellinen.

• <3

Aivan älytöntä...

Menkkoja ei edelleen näy ja ne aikasemmat testit negaa.
      Mut sairaalassa verikokeissa plussaa:)

Meille tulee napero jos kaikki menee hyvin!

• 8kk ikäisen äiti

Meilläkin oli ainoana "ehkäisynä" keskeytetty yhdyntä puolen vuoden ajan, ja sitten saikin toivottu, muttei suunniteltu vauva alkunsa. :) Tuttavapiirissä on myös monia muita pareja ja lapsia, joilla sama tausta. Vauvat tulee kun on tullakseen. :)

Tärkeänä muistutuksena siis kaikille: jos et halua lasta, älä luota keskeytettyyn yhdyntään.

• nkjkdkf
        8kk ikäisen äiti kirjoitti:

Meilläkin oli ainoana "ehkäisynä" keskeytetty yhdyntä puolen vuoden ajan, ja sitten saikin toivottu, muttei suunniteltu vauva alkunsa. :) Tuttavapiirissä on myös monia muita pareja ja lapsia, joilla sama tausta. Vauvat tulee kun on tullakseen. :)

Tärkeänä muistutuksena siis kaikille: jos et halua lasta, älä luota keskeytettyyn yhdyntään.

Minä tulin raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä, että kylläpä se on aivan mahdollista.. Sehän ei ole mikään oikea ja luotettava ehkäisykeino, mutta jotkut voivat harrastaa sitä vuosia tulematta raskaaksi.

• keskeyttäjä itsekin
        nkjkdkf kirjoitti:

Minä tulin raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä, että kylläpä se on aivan mahdollista.. Sehän ei ole mikään oikea ja luotettava ehkäisykeino, mutta jotkut voivat harrastaa sitä vuosia tulematta raskaaksi.

Eihän sitä muuten voi laskea varmoja päiviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2852
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2658
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2072
    Aihe