Lomakohde lapsiperheelle syysloman aikaan?

Neljän äiti

Meidän perhe (vanhemmat ja neljä 4 - 7 -vuotiasta lasta) on aikeissa lähteä auringon perään lokakuun puolivälissä. Olemme ajatelleet ensisijaisesti Kanariaa, mutta muutkin suurin piirtein yhtä kaukana olevat kohteet ovat mahdollisia. Mitä kannattaa ottaa huomioon kohteen valinnassa ja mitä suosittelette?

5

2031

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sesonki

Jos mahdollista valita ajankohta, kannattaa seurata hintoja eri viikoilla. Kanaria melkein ainoa kohtuumatkan päässä oleva vaihtoehto tuohon aikaan vuodesta, jos ei esim. Egypti, Dubai tai Turkki kiinnosta. Kannattaa kiinnittää huomiota siihen minkälainen allasalue on, altaiden syvyys ja onko lämmitetty, toki lokakuussa välttämättä ei vielä tarvetta lämmittää altaita. Maspalomas esim helppo alue lasten kanssa, tai Teneriffalla Americas-Christianos.

• mimmu

istuin viime viikolla urakalla koneella ja yritin etsiä meidän perheelle sopivaa syyslomapaikkaa. Tarjontaa oli tosi niukasti, ainakin mun kriteereilläni (huoneistohotelli, hyvä uima-allas jne). Päädyin sitten varaamaan Finnmatkoilta Bahia Felizin lomakylästä huoneiston. Vaikuttaa tosi mukavalta, nettikeskustelujenkin perusteella, mutta oikeaa kokemusta ei siis meillä vielä ole. Tätä kannattaa ehkä sunkin käydä vilkaisemassa, tosin paikka alkoi olla jo varsin täynnä.

• mimmu

Paikka on siis Gran Canarian eteläosassa, lähellä Inglesiä. Pitäisi kuitenkin olla rauhallinen paikka.

Tjäreborgillakin näkyi ainakin muutama päivä sitten vielä olevan tilaa samoilla seuduilla olevassa lapsiperheille markkinoidussa paikassa, nimi taisi olla Sunwing... Arguineguin tai jotain sinne päin.

Meillä ei siis todellakaan ole suunnitteilla mitään kulttuurimatkaa ;-P, tavoitteena on vaan saada uida ja huilailla, sikäli kuin se lasten kanssa onnistuu. Jos nyt jonkun kamelin vaikka onnistuisi näkemään niin kiva...

• onpahan
        mimmu kirjoitti:

Paikka on siis Gran Canarian eteläosassa, lähellä Inglesiä. Pitäisi kuitenkin olla rauhallinen paikka.

Tjäreborgillakin näkyi ainakin muutama päivä sitten vielä olevan tilaa samoilla seuduilla olevassa lapsiperheille markkinoidussa paikassa, nimi taisi olla Sunwing... Arguineguin tai jotain sinne päin.

Meillä ei siis todellakaan ole suunnitteilla mitään kulttuurimatkaa ;-P, tavoitteena on vaan saada uida ja huilailla, sikäli kuin se lasten kanssa onnistuu. Jos nyt jonkun kamelin vaikka onnistuisi näkemään niin kiva...

ainakin turistikohde.

• Neljän vanh.

Mihinkähän teidän perhe päätyi -suositteletteko? Meidän perhe (lapset 5-10-v.) miettii tänä vuonna vastaavaa ajankohtaa. Aurinko, vesileikit ja hyvä ruoka lapsiystävällisessä ympäristössä olisi toiveissa. Kauniit maisemat kruunaisivat kaiken. Vai katkaisisiko pidennetty vkl jossain päin Baltiaa lapsiperheen arjen??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      44
      1721
    2. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      283
      1709
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      23
      1578
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1238
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1077
    7. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      986
    8. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      960
    9. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      935
    10. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      13
      921
    Aihe