Voisko joku neuvoa kannattaisko ostaa infra vai toi bluetooth, että sais siirrettyä kuvia koneelle?
ensin olin bluetoothin kannalla, mutta sitten joku sanoi että se on kuulemma pirun vaikea asentaa, varsinkin jos ei ole koneista paljoo tietoa...
ja miehän tyttö oon aivan KÄSI kaiken tekniikan kanssa...=)
3650 infra vai sinihammas??
3
265
Vastaukset
- burncycle
Siis infra voi olla helpompi asentaa, mutta käyttö on sitten yhtä tuskaa. Ellei siinä ole sitä infra luukkua koneen edessä, niin sun pitää kyykkiä sielä koneen takana sun luurin kanssa. Ei onnaa... BT oli ainakin mulla aika tricky business. ja mä oon sentään HY tietojenkäsittely linjalla. Mutta sitten kun sen saa toimimaan, niin se kanssa pelittää.. ja hyvin. Eli in short.. jos haluut helpon reitin niin ota vaan se infra. mutta jos haluut laatua niin ota se bt.
- Kapteeni
Jos sulla on koneessa USB portti vapaana osta siihen käyvä BT-palikka!
Maksaa vajaat 50 einarii ja toimii!! - Mies
Moikka.
Itse ostin muistikurttilukian.
Kortti vaan irti, laitat sen lukiaan, ja homma pelaa varmasti.
Voit myös ladata kuvia, ja ääniä kortille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756