Näin pitempi koipisena kiinnostaisi, että onko Finskin lennoilla reittilennoilla Bangkokiin yhtään väljemmät paikat kuin charterlennoilla?
Lähinnä jalkatila kiinnostaa mutta muukin väljyys kiinnostaa?
Entäpä exit-paikat. Kuinka ne jaetaan. Matka on matkatoimiston mutta reittikoneella ja matkatoimisto ei voinut kuulemma ottaa exit-toivetta reittikoneeseen huomioon.
Kannattaako vain tulla aikaisin check-inniin vai auttaisiko pirautus finskille
Finnair MD-11 ja tilat
5
1608
Vastaukset
- Owen
Ainakin SASilla ja THAIlla voi varata istumapaikan mistä haluaa jos ei ole jo varattu.Kun menee varaamaan matkan kannattaa samalla varata istumapaikka.Itse olen aina varannut paikan ja olen saanut haluamani ja olen aina varannut exit paikan koneen vasemmalta puolelta josta pääsee kätevästi ulos koneen laskeuduttua.
www.ebookers.com/services/leg_space.html - ZZZZZZ
AIKAISIN IN! MENE KÖYHÄ 1 LUOKASSA N.4 T e
- Jimmmy
Käsittääksen Finnairilla on käytössä automaattinen systeemi joka jakaa matkustajien paikat muutamia päiviä ennen lähtöä. Elikäs, jos olen oikein itse ymmärtänyt niin istumapaikkaan ei voi enää vaikuttaa mitenkään...paitsi jos on kaveriporukalla ja vaihtaa keskenään !
- Eemeli
Kokemuksesta voin sanoa että ei ole ahtaampaa konetta kun md 11, jo 170 senttinen kaveri tuntee olonsa kuin istuisi polvet suussa.
- Piiietu
Onko näin? Hankippa ensin faktaa ja valita sitten! Finnairin B757 jalkotila on 74 cm, kun se taas MD-11 84 cm, Airbusseissa jalkotilaa löytyy 81-84 cm. Että ei todellakaan ole ahtaimpia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374