Näin pitempi koipisena kiinnostaisi, että onko Finskin lennoilla reittilennoilla Bangkokiin yhtään väljemmät paikat kuin charterlennoilla?
Lähinnä jalkatila kiinnostaa mutta muukin väljyys kiinnostaa?
Entäpä exit-paikat. Kuinka ne jaetaan. Matka on matkatoimiston mutta reittikoneella ja matkatoimisto ei voinut kuulemma ottaa exit-toivetta reittikoneeseen huomioon.
Kannattaako vain tulla aikaisin check-inniin vai auttaisiko pirautus finskille
Finnair MD-11 ja tilat
5
1682
Vastaukset 5
- Owen
Ainakin SASilla ja THAIlla voi varata istumapaikan mistä haluaa jos ei ole jo varattu.Kun menee varaamaan matkan kannattaa samalla varata istumapaikka.Itse olen aina varannut paikan ja olen saanut haluamani ja olen aina varannut exit paikan koneen vasemmalta puolelta josta pääsee kätevästi ulos koneen laskeuduttua.
www.ebookers.com/services/leg_space.html - ZZZZZZ
AIKAISIN IN! MENE KÖYHÄ 1 LUOKASSA N.4 T e
- Jimmmy
Käsittääksen Finnairilla on käytössä automaattinen systeemi joka jakaa matkustajien paikat muutamia päiviä ennen lähtöä. Elikäs, jos olen oikein itse ymmärtänyt niin istumapaikkaan ei voi enää vaikuttaa mitenkään...paitsi jos on kaveriporukalla ja vaihtaa keskenään !
- Eemeli
Kokemuksesta voin sanoa että ei ole ahtaampaa konetta kun md 11, jo 170 senttinen kaveri tuntee olonsa kuin istuisi polvet suussa.
- Piiietu
Onko näin? Hankippa ensin faktaa ja valita sitten! Finnairin B757 jalkotila on 74 cm, kun se taas MD-11 84 cm, Airbusseissa jalkotilaa löytyy 81-84 cm. Että ei todellakaan ole ahtaimpia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511011- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et34607- 39547
- 63513
- 39512
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht315478kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449- 74448
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19411