Finnair MD-11 ja tilat

Epeli

Näin pitempi koipisena kiinnostaisi, että onko Finskin lennoilla reittilennoilla Bangkokiin yhtään väljemmät paikat kuin charterlennoilla?

Lähinnä jalkatila kiinnostaa mutta muukin väljyys kiinnostaa?

Entäpä exit-paikat. Kuinka ne jaetaan. Matka on matkatoimiston mutta reittikoneella ja matkatoimisto ei voinut kuulemma ottaa exit-toivetta reittikoneeseen huomioon.
Kannattaako vain tulla aikaisin check-inniin vai auttaisiko pirautus finskille

5

1632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Owen

Ainakin SASilla ja THAIlla voi varata istumapaikan mistä haluaa jos ei ole jo varattu.Kun menee varaamaan matkan kannattaa samalla varata istumapaikka.Itse olen aina varannut paikan ja olen saanut haluamani ja olen aina varannut exit paikan koneen vasemmalta puolelta josta pääsee kätevästi ulos koneen laskeuduttua.
      www.ebookers.com/services/leg_space.html

• ZZZZZZ

AIKAISIN IN! MENE KÖYHÄ 1 LUOKASSA N.4 T e

• Jimmmy

Käsittääksen Finnairilla on käytössä automaattinen systeemi joka jakaa matkustajien paikat muutamia päiviä ennen lähtöä. Elikäs, jos olen oikein itse ymmärtänyt niin istumapaikkaan ei voi enää vaikuttaa mitenkään...paitsi jos on kaveriporukalla ja vaihtaa keskenään !

• Eemeli

Kokemuksesta voin sanoa että ei ole ahtaampaa konetta kun md 11, jo 170 senttinen kaveri tuntee olonsa kuin istuisi polvet suussa.

• Piiietu

Onko näin? Hankippa ensin faktaa ja valita sitten! Finnairin B757 jalkotila on 74 cm, kun se taas MD-11 84 cm, Airbusseissa jalkotilaa löytyy 81-84 cm. Että ei todellakaan ole ahtaimpia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4801
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      188
      3745
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      182
      3395
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      76
      3175
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2899
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      1984
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1921
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      179
      1724
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1676
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1385
    Aihe