onko vaipat halvempia virossa.. eli kannattaako tuoda ja sama kysymys koskien vauvan ruokia?
tulee sillon tällön haettua pakulla juhannusjuomia niin samalla tulee muutakin..
Vaippoja ja vauvanruokaa virosta?
5
1696
Vastaukset
- ..........
... en tajua, miks vauvan ruokaa pitäis tuoda ulkomailta....
- mieltä!
Niinpä... Taitaa olla syy siinä, kun viinaakin pitää hakea sieltä, niin sitten kaikkea muutakin.
Muuttakaa ihmiset sinne Viroon, niin ei tarvi täällä kysellä!
- ne täälläkään
niin kalliita oo että pitäis sieltä tuoda
- ...
Viikko sitten olin Tallinnassa ja vertailin näidenkin hintoja. Pampersit ja Liberot olivat jopa hieman kalliimpia, Muumit samanhintaisia. Ainoastaan Huggies-vaipat olivat suht edullisia, koska sattuivat juuri sillä hetkellä olemaan tarjouksessa.
Vauvan ruuatkin olivat lähes samoissa hinnoissa, kuin meilläkin. Ehkä hivenen halvempia, eli 8kk purkit maksoivat 10-20c alle euron. Oli siellä jotain paikallista merkkiäkin, mutta ei sekään nyt NIIN edullista ollut.
Eli eipä kannata rahdata.- kohta iskä
kiitos! tuollaista tyhjentävää vastausta odotinkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5777531Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3342851Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872064- 1271274
- 311243
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41169Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1041047- 911030
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641013- 44882