Onko kokemuksia autoilusta Albanian läpi? Lähinnä kiinnostaisi kauanko matkaan kannattaisi varata aikaa optimistisimmillaan, vinkit Tiranan läpiajoon ja ylipäätään teiden kunto. Kannattaa edes harkita kartalla hennoimmalla viivalla piirretyille teille lähtemistä?
Tarkoituksena on ajaa Albanian läpi matkalla Makedoniasta Montenegron rannikolle. Kartan mukaan isoin tie näyttäisi kulkevan Makedoniasta Ohridin suunnalta ensin Elbasaniin, sitten Tiranan läpi ja edelleen Shkoderiin. Mistä Montenegron raja kantsisi ylittää? Olisiko helpointa mennä Podgorican kautta vaiko pikkuteitä suoraan Montenegron rannikolle?
autolla albaniaan
allu
1
1371
Vastaukset
- Käynnyt
Vaikka kartta muuta väittää niin ne Shkoderistä lähtevät tiet on suht samaa tasoa,alempi rannikolle menevä tie on lyhempi ja parempi reitti ajaa,ei rekkoja,joen yli lähtevä silta ei kestä niitä.
Albanian läpi en ole ajanut,Barin kautta Shkoderiin alhaalta ja se järvi kiertäen Podgoridaan,tuolla reitillä tiet oli aika hyviä.
Kaupungissa meno oli vähän sekavaa,väki meni vähän miten sattuu,muuten liikennettä ei juuri edes ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892