Uusi ulko peli trampoliinin omistajille!

puskija

Tramppapolttis:Kerätkää 3-5 ihmisen porukka päättäkää polttaja muut neljä menevät trampalle sitten kun polttaja on heittänyt ja osunut niin palanut pelaaja tulee alas trampalta,sitten he kaksin polttavat toisia ja jos pallo hipaisee niin hyppijä menee trampan keskelle ja laskee 1,2,3 kun hän sanoo kolme hän hyppää ja poltta heittää jos pallo meni ohi peli jatkuu,väkivallasta keltainen kortti ja punaisesta tulee 2 min jäähy jonka jälkeen vapaa heitto sama kuin äskeinen, ensimmäinen joka paloi jää polttajaksi ja jos päähän osuu niin ei pala siksi pää on hyvä torjunta väline voi puskea pallon ilmasta toista pelaajaa päin jolloin hän palaa, jos pallo osuu maasta käsin ei pidätä.

8

1531

Vastaukset

  • Ollaan oltu samantyylistä ja voin sanoa että trampalla on vietetty useita päiviä!!!

  • Kiitti. Toi kuulosti tosi kivalta peliltä. Meille on just ostettu tramppa, joka on tosi monen käytössä, eli kaikista peli ideoista on vain hyötyä.

    Muita pelejä:
    -Aasi, jossa joku tekee liikkeen tai sarjan trampalla ja muut matkii vuorollaan. Yrityksiä on 3. Jos ei onnistu kolmannellakaan kerralla saa aan. Häviäjä on se jolla on ekana kaikki aasin kirjaimet. Liikkeen keksijä vaihtuu joka kerta.
    -tavallinen poltopallo, jossa heittäjät ovat trampan ulkopuolella
    -trampa hippa, jossa kaikki pelaajat ovat trampan sisällä ja kiertävät tramppaa samaan suuntaan. Kiertäessään tramppaa täytyy koskea reunasuojukseen sovituissa kohdissa. Valitaan hippa joka yrittää ottaa kiinni edellä olevaa. Kun hippa saa edessä olevan kiinni hänestä tulee hippa ja yrittää ottaa hänen edessä olevaa kiinni ja jne.
    -Sokko, Sokkoa voi mennä ainoastaan jos on suoja verkko. Perinteisillä sokon säännöillä.
    -Pallo hippa. Pallo hippaankin tarvii suojaverkon. trampalle laitetaan mahdollisimman paljon palloja. Palloihin ei saa osua, jos osuu jää paikoilleen kunnes joku tulee pelastamaan sovitulla tavalla esim.jalkojen välistä ryömimällä.

    Nämä leikit ovat varmasti aika tuttuja monelle.

    Jos joku tietää lisää tramppa pelejä niin voisiko kertoa.

    • Me ollaan menty kavereiden kanssa niin, että turvaverkon vastakkaisten tolppien väli on maali ja pitää olla polvillaan ja lyödä pallo maaliin, toisen pitää torjua.


  • Mäki tarttisin tramppa peli vinkkejä!

  • Tässä pari: Väri, vaikka 4 pelaajaa ja 1 väri hän huutelee värejä ja jos on sama väro mikä mielessä pitää lähteä pakoon. Jos hippa saa kiinni joutuu toinen hipaksi. Toinen: Pallopeli, paljom palloja trampalla ja jos joku osuu vaikka jalkaan menettää yhden elämän ja elämiä on enintään 10. Se keneltä loppuu elämät ensimmäisenä häviää pelin. Kolmas: on sellainen että laitetaan paljon palloja trampalle ja hypitään niiden seassa. Sitten jos joku palloista osuu vaikka jalkaan ei saa kertoa siitä muille ja silloin hänestä tulee hippa. Hipan täytyy saada joku kiinni ja muut ei tiedä siitä joten tämä on kivaa. Toivottavasti tajusitte kaikkien idean, voitte itse vielä muuttaa jotain, mutta sellaisia ideoita tällä kertaa;)

  • Kiva

  • Meil on soikee tramppa ja harrastan lentopalloo nii ollaa oltu veljen kaa sellast et kerätään trampalle pallot, sitten lyödään (palloa ei toisiamme😅) ja yritetään osua palolla.
    Sit kans ollaan oltu ihan perus pallon väistelyy, erikois säänöt on määrätty ennen pelin alkua.
    Onks jotain sellasii ideoita missä useempi sellaset (7-9) vois olla joko trampal samaan aikaan tai ois joku kierto homma🤷🏻‍♀️

  • Me ollaan menty trampalla sellasista leikkiä, nimeltä kuninkaan valtaistuin. Siinä on yksi kuningas ja muut ovat "alamaisia". Sen jälkeen kuningas istuu, mutta hetken päästä sanoo että hänen pitää lähteä johonkin, (esim. "lähden nyt kauppaan ostamaan appelsiineja" tai "lähden nyt vessaan", yms). Sen jälkeen joku alamaisista istuu kuninkaan paikalle, "valtaistuimelle". Kun kuningas palaa, hänen pitää arvata kuka hänen paikalleen on istunut. Jos kuningas arvaa oikein hän lähtee jahtaamaan alamaista, joka valtaistuimelle on istunut. Kuningas ei saa juosta (toisin kuin alamainen) vaan kuninkaan pitää loikkia ja yrittää saada alamainen kiinni. Aikaa on 30 sec., jonka muut alamaiset laskevat ääneen. Jos sen ajan aikana kuningas tavoittaa alamaisen, alamaisesta tulee seuraava kuningas. Silloin kuningas istuu muitten alamaisten kanssa riviin ja leikki jatkuu. Jos taas kuningas ei saa 30 sekunnin aikana alamaista kiinni, kuningas jatkaa kuninkaana, sama pätee, jos kuningas ei arvausvaiheessakaan arvaa oikeaa istujaa.
    Tässä vähän epäselvästi selitetty, mutta toivottavasti ymmärsitte(:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.