Sai peräkärryn jossa tosi outo rengas koko joten onko tietoa mistä voisi hankia 145/10 renkaita voisi olla joko talvirenga tai kesärengaskin käy . Selailin tuon koon mukaan niin jenkeistä löytyi mutta himta oli 69 taalaa plus postikulut.
Outo rengas koko
5
841
Vastaukset
- nipponisti
yritä löytää siihen sopivat 13" vanteet renkaineen, tulee halvemmaksi.
Olen ajatellut asiaa mutta ,on pieni ongelma.
Kyseessä on tosi vanha kärry,johon on hankala laittaa isompia renkaita.
Renkaat tulee lavan alle eikä sivulle niinkuin uudemmissa kärryissä.
Jos laitan isommat renkaat niin joudun laitamaan uuden akselin tai lventämään laitoja joka on työläämpi homma. Joten ainoa helppo ratkaisu on sopivat ympyrät.- hyllyistä
RoiRisto kirjoitti:
Olen ajatellut asiaa mutta ,on pieni ongelma.
Kyseessä on tosi vanha kärry,johon on hankala laittaa isompia renkaita.
Renkaat tulee lavan alle eikä sivulle niinkuin uudemmissa kärryissä.
Jos laitan isommat renkaat niin joudun laitamaan uuden akselin tai lventämään laitoja joka on työläämpi homma. Joten ainoa helppo ratkaisu on sopivat ympyrät.Kokona 5.20-10
- jepujeejee
löytyisiköhän kaksipyöräisten renkaista sopivia?
- löytyyhän
noita mutta tuskin netin tarjonnasta
soita rohkeasti alan liikkeeseen ja kysy , heillä on kyllä sellanen "netti" että varmasti löytyy
sellanen 40 euroa per rengas töineen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115357Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493432Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933298Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403286- 811867
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311626450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1281617Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.441604Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1481294- 161169