Kyllä

fani**

se tuo Nicke on sitten söpö.:)

22

750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helisevä

      Sanompa suoraan , että herkku on )

      • fani**

        suussa sulavainen.:)


    • namisuku

      ...Miehet ON niiin Söpöjä;)

      • Fani**

        Kyllä Nicke on aivan omaa luokkaa.:)


      • -tiina
        Fani** kirjoitti:

        Kyllä Nicke on aivan omaa luokkaa.:)

        tota mun miestä tossa pöydän toisella puolella ei voita muut kun meidän talkkari ne on molemmat parasta aa luokkaa.


      • fani**
        -tiina kirjoitti:

        tota mun miestä tossa pöydän toisella puolella ei voita muut kun meidän talkkari ne on molemmat parasta aa luokkaa.

        silmänruoka ole joskus paikallaan.)


      • -tiina
        fani** kirjoitti:

        silmänruoka ole joskus paikallaan.)

        jos se on vaikka se talkkari mää fanitan sitä.


      • -tiina
        fani** kirjoitti:

        silmänruoka ole joskus paikallaan.)

        kannattas munkin ruveta nauttiin sitä enemmän niin pääsis varmaan nopeemmin kesäksi kuntoon.


      • fani**
        -tiina kirjoitti:

        jos se on vaikka se talkkari mää fanitan sitä.

        puhua "kotikenttäedusta." Silmänruoka voi
        tehdä vaikka kotikäynnin.)


      • -tiina
        fani** kirjoitti:

        puhua "kotikenttäedusta." Silmänruoka voi
        tehdä vaikka kotikäynnin.)

        tarvii tehdä tikusta asiaa saa samalla pientä harmitonta flirttiä joskus on kyllä ihan oikeetakin asiaa.


      • Fani**
        -tiina kirjoitti:

        kannattas munkin ruveta nauttiin sitä enemmän niin pääsis varmaan nopeemmin kesäksi kuntoon.

        Akvaarioon kun saisi. Saattaisi olla pian
        itsekkin timmissä kunnossa.)


      • namisuku
        Fani** kirjoitti:

        Kyllä Nicke on aivan omaa luokkaa.:)

        ...eikä ole;)


    • Jorman lasit

      on aina niiih söpöjä!

    • ihan oikeasti

      50 ihmisiä? Teksteistänne päätellen sitä
      ei aivan heti arvaa. Lukiessa tulee mieleen 18 palsta ja sieltä lapsellisemmasta päästä.

      • karkasit

        Tänne narisemaan.


      • tarkoitin
        karkasit kirjoitti:

        Tänne narisemaan.

        sait kuitenkin korviesi välistä, siitä vihreästä mössöstä, kaivettua tällaisen kirjoituksen,
        eläköön!


      • mies-v57

        Äläppäs kuuleppas ole noin suupielet
        kärvällään alaspäin heti maanantaina!!

        Tuleppas tuonne rakkausruno palstalle,niin jo
        ilmeesi seestyy,jookos?

        Minä poika nsiirsin sinne matalan majani ja ai että on hyvä olla.Tule jotta perässä ja unohda kiukuttelu!

        Ja oikeen kivaa päivää sinulle.


      • Kurvipimu
        mies-v57 kirjoitti:

        Äläppäs kuuleppas ole noin suupielet
        kärvällään alaspäin heti maanantaina!!

        Tuleppas tuonne rakkausruno palstalle,niin jo
        ilmeesi seestyy,jookos?

        Minä poika nsiirsin sinne matalan majani ja ai että on hyvä olla.Tule jotta perässä ja unohda kiukuttelu!

        Ja oikeen kivaa päivää sinulle.

        Vai sinne katosit kurvejani piiloon, mokoma:)
        Minä tulen perässä, on ollut ikävä.

        ((((muiskis))))


    • Mutta söpömpi on tämä Joonas, siin on miehen mallia, nam

      • hurmmmmmh?

        siehän ootkin varsinaanen tomina.


    • niin väärin

      jos Niken 'rokkaavat pakarat' kantavat hänet loppu taisteluun ohi Lundin Marian.

      Kaikkonen on iiiiiiiiiihanan söpö ja suloinen vaikka tipahtaakin ensikerralla.

    • Lisbet

      Tiedä söpöyksistä, vaan Kaikkonen on MIES ja se onko kankee vai ei on taas sivuseikka.

      Pitää olla kokoa ja näköä, niiih !

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe