Olen huomannut sellaisen tosiasian, että jos mies ei käy kertaamassa, siis kieltäytyy lähtemästä pelleilemään viikoksi sinne metsään, niin rauhanturvaajaksi ei ole asiaa. Olenko oikeassa?
Kertausharjoitukset ja rauhanturvajoukot
7
1160
Vastaukset
- kyllä nyt
siviiliammatti ja oma halu on tärkeimmät asiat. Lisäksi auttaa jos olet työttömänä jossakin korvessa tai ihan ihmisten ilmoillakin.
- yksi katkeroitunut
vässykkä, jota ei ole hyväksytty RT joukkoon.
- Parempaa tekemistä
yksi katkeroitunut kirjoitti:
vässykkä, jota ei ole hyväksytty RT joukkoon.
Kyllä tuo vastaaja oli ehkä osin oikeassakin.
Mutta vastaa sinä fiksuna ihmisenä kysymykseeni?
- mielipiteeni mun
jos ei lähde kertaamaan ja pelleilemään toivottomia leikkejä, olisi siitä annettava kunniamerkki suoraselkäisestä ja järkevästä päätöksestä.
- ja väärä asenne
Kaikki on kohdaltasi ok. Jos et ole valmis olemaan viikkoa kertausharjoitukssissa niin et sinä pärjää muuallakaan tuolla asenteella.
- Parempaa te...
Sulla kai tässä on asenteessa ja ajatusmaailmassa pikkasen fiksattavaa:) Kyllä kait minä kertaamassa pärjäisin viikon, mutta miksi ihmeessä lähtisin pelleilemään sinne pyssyleikkejä kun on parempaakin järkevää tekemistä? Niillä kertauksilla kun ei ole mitään vastaavaa merkitystä sotimista ajatellen.
Minä kyllä pärjään kolmekin viikkoa joka syksy lapissa erämaassa ja joka viikonloppu hirvimetsällä/ jahdissa muuten sekä kesäisin kalareissuilla:)
Mutta todellakin on väärin se, että kertaukset vaikuttavat ilmeisesti RT-tehtäviin pääsyyn, koska nehän ovat kaksi täysin eri asiaa. Ei se minusta huonompaa tai parempaa rauhanturvaajaa tee kun en ole kertaamassa käynyt, koska on ollut parempaa tekemistä kuin pyssyleikit.
Eikö olisi ihan sama vaikka RT-tehtäviin hakijoilta poistettaisiin kokonaisuudessaan asevpalveluselvollisuus. Kyse siis tosi tilanteesta ja leikkikoulusta. Mutta taitaa RT-hommatkin olla suomalaisilla aika paljon sitä taustatukea ja muuta kuin oikeaa sotimista ja toimintaa? - sluiba-duiba-duu
Parempaa te... kirjoitti:
Sulla kai tässä on asenteessa ja ajatusmaailmassa pikkasen fiksattavaa:) Kyllä kait minä kertaamassa pärjäisin viikon, mutta miksi ihmeessä lähtisin pelleilemään sinne pyssyleikkejä kun on parempaakin järkevää tekemistä? Niillä kertauksilla kun ei ole mitään vastaavaa merkitystä sotimista ajatellen.
Minä kyllä pärjään kolmekin viikkoa joka syksy lapissa erämaassa ja joka viikonloppu hirvimetsällä/ jahdissa muuten sekä kesäisin kalareissuilla:)
Mutta todellakin on väärin se, että kertaukset vaikuttavat ilmeisesti RT-tehtäviin pääsyyn, koska nehän ovat kaksi täysin eri asiaa. Ei se minusta huonompaa tai parempaa rauhanturvaajaa tee kun en ole kertaamassa käynyt, koska on ollut parempaa tekemistä kuin pyssyleikit.
Eikö olisi ihan sama vaikka RT-tehtäviin hakijoilta poistettaisiin kokonaisuudessaan asevpalveluselvollisuus. Kyse siis tosi tilanteesta ja leikkikoulusta. Mutta taitaa RT-hommatkin olla suomalaisilla aika paljon sitä taustatukea ja muuta kuin oikeaa sotimista ja toimintaa?Osoittaa suomalaista suoraselkäisyyttäja jämäkkyyttä se kun osaa sluibata turhat kertaukset ja tittelit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594713
- 653818
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2133250- 1143071
- 482904
- 232558
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482003- 1081872
- 361865