Moi. Olen etsimässä mönkijää pojalleni. Ei ole harrastanut ennen. Muutaman kerran kokeillut 50 kuutioista noppelia. Olen ajatellut Comanche 90cm3 kiinamasiinaa?? Mitä mieltä? Uuden saisin 360€. Puolen vuoden takuu. Tekeekö sillä mitään??
Kiitoksia jo etukäteen asiallisista vastauksista!
Minkä kokoinen mönkijä 130cm ekaluokkalaiselle?
16
7344
Vastaukset
- abu`
Unohda comanssit, 90:nen käy äkkiä pieneksi tehoiltaan.
Jos merkkimönkijät jätetään pois, niin katsasta tämä asiallinen, suorastaan hyvä peli: http://www.motorpower.fi/diratv2x4/
Variaattoripelinä helppo ensikertalaiselle, tehoiltaan ei liian tykki, ja lisää voi rajoittaa kaasuvivun säätöruuvista.
...halvalla ei saa huippua, satasilla mitään.- abu`
Linkki ei mennytkään suoraan, ko. peli on
TYSCON RACE 150 R - okkikokki
osta ihmeessä mini-fox ei ole kiinalainen vaan tosi laadukas pojallani on ollut se mönkkäri 6:vuotiaasta
asti ja nyt hän on yksitoista
roxon mini-fox n:800 euroo
- kiinalaista
kiinalaista laatua se on tuo tyksonikin, joten eiköhän tuolla komanssillakin pysty lajiin tutustumaan. Sitten jos alkaa oikeesti kiinnostaa niin osta jokin polaris tai yamaha..ovat toki huomattavatsi kallliimpia, mutta jälleenmyyntiarvokin on sitten jotain muuta.
130cm kaveri on kyllä juuri sen kokoinen että 90cc on rajalla kuinka kauan menee , ja isommat on taas liaan isoja.
Oletko harkinnut krossipyörää? vois olla vähän turvallisempi laite aloittaa.- crossipyörä
on turvallisempi tapa aloittaa mönkiminen? Kyllä mönkkäri on helpompi pitää pystyssä kuin pyörä.
- ehkäpäx
crossipyörä kirjoitti:
on turvallisempi tapa aloittaa mönkiminen? Kyllä mönkkäri on helpompi pitää pystyssä kuin pyörä.
Mietippä vähän onko se vaaratekijä siinä pystyssäpysymisessä vai kaatumisessa ?
Kun mönkijä kaatuu ( ja varmasti kaatuu) niin mennään joko kyljelleen ja mönkijä tulee syliin.....tai mennään useampi kierros kerien ja mönkijä tulee syliin....
Suurin ongelmahan tuossa on tuo mönkijän paino, ja kun ei noissa pikkupeleissä riitä teho ajaa sladissa kunnolla, vaan jossain vaiheessa rengas nappaa pidon ja silloin matka jatkuu fysiikan lakien mukaisesti kaatuen tai kerien.
Että on kyllä täysin harhakuvitelmaa että mönkijä olisi jotenkin turvallisempi lapselle kuin esim crossipyörä, joka ei toki ole vaaraton sekään. - Comanche!!
ehkäpäx kirjoitti:
Mietippä vähän onko se vaaratekijä siinä pystyssäpysymisessä vai kaatumisessa ?
Kun mönkijä kaatuu ( ja varmasti kaatuu) niin mennään joko kyljelleen ja mönkijä tulee syliin.....tai mennään useampi kierros kerien ja mönkijä tulee syliin....
Suurin ongelmahan tuossa on tuo mönkijän paino, ja kun ei noissa pikkupeleissä riitä teho ajaa sladissa kunnolla, vaan jossain vaiheessa rengas nappaa pidon ja silloin matka jatkuu fysiikan lakien mukaisesti kaatuen tai kerien.
Että on kyllä täysin harhakuvitelmaa että mönkijä olisi jotenkin turvallisempi lapselle kuin esim crossipyörä, joka ei toki ole vaaraton sekään.Eli ostin kuin ostinkin Kiina Komanssin. Tähän mennessä 8tunnin ajon perusteella oikein tyytyväinen. Kaasun rajasin ihan minimiin, joka on todella tärkeä pointti, koska tuntuu olevan potkua senverran kuitenkin että muuten käsistä karkaa. Toki myöhemmin parin vuoden päästä (jos innostus jatkuu)joutuu vaihtamaan isompaan. Kuitenkin ei sitä korkealta tipu. Uusi laite ja maksoi 360euroo/takuu 1vuosi, kyllä antoi vuoden takuun! Vaikka myisin puoleen hintaan vuoden päästä niin ei se hinnanpudotus kauhia ole:)
- ostit..
Comanche!! kirjoitti:
Eli ostin kuin ostinkin Kiina Komanssin. Tähän mennessä 8tunnin ajon perusteella oikein tyytyväinen. Kaasun rajasin ihan minimiin, joka on todella tärkeä pointti, koska tuntuu olevan potkua senverran kuitenkin että muuten käsistä karkaa. Toki myöhemmin parin vuoden päästä (jos innostus jatkuu)joutuu vaihtamaan isompaan. Kuitenkin ei sitä korkealta tipu. Uusi laite ja maksoi 360euroo/takuu 1vuosi, kyllä antoi vuoden takuun! Vaikka myisin puoleen hintaan vuoden päästä niin ei se hinnanpudotus kauhia ole:)
..tuohon hintaan?
- whizz 110cc
voi olla aika iso ja vaikea ajaa ekaluokkalaiselle varsinki jos siinä ois kytkin ja 5 vaihetta
- whizz 110cc
no kyllä se ois varmaa iha hyvä mun mielestä
- No...
Ei olisi pitänyt ostaa sitä
syyt
1 Hajoo aika nopeasti jos tömähtää vähänkin
2 Ei saa paljonkaa varaosia SUOMESTA
3 Liian kova peli JOS on kerta ALOITTELIJA - uusio-avuton
tämän hinnan mönkijöitä?
- hondamen
ei kiinalaisia vaan japseja!
- polarismen
ei japseja vaan usalaisia :)
- hondamen
- pek
200 mönkija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329