rakastutteko te miehet yleensä nopeesti vai kestääkö se kauan... ja ajatteletteko te ihastumisen /rakkauden kohdetta usein sillon?
rakastuminen
2
938
Vastaukset
- minä
rakastuin kyllä tässä muutama viikko sitten ihan silmänräpäyksessä. Ehdittiin olla viikko yhdessä ja keskustelut oli tosi syvällisiä. Ilokseni huomasin että hänellä on samat intressit elämässä ja elämänmenossa kuin minullakin. Eli rakastuin ihan silmittömästi. Ehkä tilanteeseen vaikuttaa sekin että hän on joku aika sitten lopettanut 9 vuotisen suhteen. Minä taas lopetin pitkän suhteen noin 1.5 vuotta sitten ja olen jo heittänyt pois toiveet että löytäisin ihmisen jonka kanssa synkkaa. Olin jo valmistautunut tekemään orjan lailla töitä seuraavat 5-7 vuotta ja sitten maailman merille loppuelämäksi purjehtimaan. Sitten tämä ihme tapahtui. Meillä oli ensimmäinen YK kokoontuminen eräässä rannikko kaupungissa. Siellä illalla pubissa silmään pisti kaunis, sympaattinen neito. Myöhemmin illalla tanssiessa ja keskustellessa huomasin että tässä henkilössä oli lähestulkoon kaikki ne piirteet/komponentit joita olen elämäni toivonut partnerilleni (kuitenkaan koskaan en ole uskonut että sellaista ihmistä on olemassa). Olen elämäni aikana rakastunut useasti, ja seurustellut useasti mutta vielä koskaan ei ole sydän, vatsa ja pää "puhuneet samaa kieltä". Nyt tuntuu että tuli se lopullinen ja oikea eteen. Pyrin huolehtimaan hänestä parhaimman mukaan, pyrin antamaan hänelle kaiken mitä pystyn, sen hän on ansainnut. Mikäli hän on onnellinen kanssani säteilee se onni moninkerroin takaisin. Toivon vaan että pystytään rakentamaan yhdessä harmoninen, tasapainoinen suhde.
- mäyrä
Eli joo, itseäni suoraan sanoen v*tuttaa että ihastun/rakastun aina liian helposti johonkin naiseen. Ja sillon ku näin käy, niin en pysty juuri muuta ajattelemaankaan. Ja äskettäin kävi taas näin...no se päättyi sen naisen tahdosta kuukauden tapailun jälkeen ja taas sattuu, ihan vaan sen takia et ihastuin liian helposti. En suosittele kenellekkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251