Vahva kumppani Neitsyelle

liszo.

Näin se vaan on, että Neitsyt ei onnistu luomaan rakkaussuhteita ihmisiin, jotka ovat jääneet lapsen tasolle jotenkin: syyttelevät muita kaikesta, eivät halua katsoa omaan peiliin, ovat muiden vietävissä, ei seisota omilla jaloilla, ei pidetä periaatteistaan kiinni. Läheisriippuvaisuus yksi ominaisuus, jota Neitsyt ei rakastetussaan siedä.
Neitsyt vaikuttaa turvalliselta ja ymmärtäväiseltä, minkä vuoksi heikot ihmiset helposti rakastuvat Neitsyeen, kuitenkaan saamatta vastarakkautta koska Neitsyt ei kunnioita heikkoja ihmisiä.

Kaikki te, jotka syytätte Neitsyttä suhteen pilaamisesta: ripustauduitteko Neitsyeen? Neitsyt ei siedä, että häneltä vaaditaan koko ajan jotain, mitä N. ei pysty täyttämään.
Älkää uhrautuko Neitsyen tähden, ja nostako häntä jalustalle, sitä hän viimeiseksi haluaa.
Onhan sinulla myös maalaisjärkeä, jalat maassa, ja osaat käyttää rahaa viisaasti.
Jos olet heikko ruikuttaja ja pilvilinnoissa elävä lapsellinen ihminen, älä ihmettele jos suhde Neitsyen kanssa ei onnistu. Herätä kunnioitusta, äläkä ole liian tunteittesi vietävissä oleva itkupilli.

27

6155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin totta

      ainakin minun kohdallani. Olen neitsytnainen ja en voi sitää heikkoja miehiä. Jus toi mitä sanoit "herätä kunnioitusta" pitää niin paikkansa.

      • Miss Blue

        asiaa.


    • jos

      nainen onkin liian vahva alistuakseen Neitsyt-miehelle;))))

      • vahva nainen

        Millainen on vahva nainen?
        Myrskyluodon Maija, Puupään Justiina, Niskavuoren Heta?
        Vahva nainen ei alista eikä alistu.


      • siinä käy

        Jos on itsenäinen, vahva, normaalilla tunneälyllä varustettu, suvaitseva mies, neitsytnainen alkaa lopulta vihata häntä. Neitsytnainen vihaa, koska siinä miehessä on kaikki mitä hän itse ei ole ja koska mies ei alistu.
        Neitsyt yrittää ensin alistaa miehen omiin mielivaltaisiin ja mielipuolisiin vaatimuksiinsa.
        Kun mies ei suostu hyppäämään neitsytnaisen alati vaihtuvien vaatimusten mukaan, vaan elää normaalia elämää ja seisoo omien mielipiteidensä ja arvojensa takana, alkaa neitsyt vihata häntä.
        Se viha ei koskaan laannu, koska sen taakse neitsyt peittää oman vajavuutensa ja tarvitsevuutensa, jota ei koskaan uskalla kohdata silmästä silmään.


      • on kyllä
        siinä käy kirjoitti:

        Jos on itsenäinen, vahva, normaalilla tunneälyllä varustettu, suvaitseva mies, neitsytnainen alkaa lopulta vihata häntä. Neitsytnainen vihaa, koska siinä miehessä on kaikki mitä hän itse ei ole ja koska mies ei alistu.
        Neitsyt yrittää ensin alistaa miehen omiin mielivaltaisiin ja mielipuolisiin vaatimuksiinsa.
        Kun mies ei suostu hyppäämään neitsytnaisen alati vaihtuvien vaatimusten mukaan, vaan elää normaalia elämää ja seisoo omien mielipiteidensä ja arvojensa takana, alkaa neitsyt vihata häntä.
        Se viha ei koskaan laannu, koska sen taakse neitsyt peittää oman vajavuutensa ja tarvitsevuutensa, jota ei koskaan uskalla kohdata silmästä silmään.

        aina laantunut, sen jäkeen kun olen eronnut siitä miehestä, joka ei ollutkaan se "vahva ja omia päätöksiä tekevä MIES". Nykyään ollaan hyviä ystäviä, mutta saman katon alla ei voida asua.


      • Bar-On
        siinä käy kirjoitti:

        Jos on itsenäinen, vahva, normaalilla tunneälyllä varustettu, suvaitseva mies, neitsytnainen alkaa lopulta vihata häntä. Neitsytnainen vihaa, koska siinä miehessä on kaikki mitä hän itse ei ole ja koska mies ei alistu.
        Neitsyt yrittää ensin alistaa miehen omiin mielivaltaisiin ja mielipuolisiin vaatimuksiinsa.
        Kun mies ei suostu hyppäämään neitsytnaisen alati vaihtuvien vaatimusten mukaan, vaan elää normaalia elämää ja seisoo omien mielipiteidensä ja arvojensa takana, alkaa neitsyt vihata häntä.
        Se viha ei koskaan laannu, koska sen taakse neitsyt peittää oman vajavuutensa ja tarvitsevuutensa, jota ei koskaan uskalla kohdata silmästä silmään.

        määritteli tunneälyn:
        "Joukko henkilökohtaisia, emotionaalisia ja sosiaalisia kykyjä ja taitoja, jotka vaikuttavat yksilön kykyyn selviytyä onnistuneesti ympäristön vaatimuksista ja paineista."
        oot siis sitä mieltä, et ko. kyvyn omaava mies on neitsyelle sietämätön?
        ärsyttääks sun mielestä neitsyttä, et joku selviää onnistuneesti vaik neitsyen aiheuttamista paineista ja kykenee siks tasapainoiseen elämään neitsyen kanssa?
        musta sä oot jotenkin hakoteillä.
        t. kaurispoika


    • Mistäs sinä,..

      tiedät minut tai toiminta tapani????Älähän yleistä....tunnen SINUT kyllä

    • pysyä erossa neitsyestä!

      Neitsyt nauttikoon yksin omasta täydellisestä seurastaan!

      • neitsyyyyyyyyytN

        Aivan.

        "Neitsyt nauttikoon yksin omasta täydellisestä seurastaan!"

        Lue: täydellisestä


        Juuri siitä en tingi.


    • selvitys,

      mutta summaksi jutusta jäi, että heikot pysykööt kaukana, koska
      "Neitsyt ei siedä, että häneltä vaaditaan koko ajan jotain, mitä N. ei pysty täyttämään."

      Eli kumppanin on oltava tarpeeksi vahva sietämään neitsyen heikkouksia.

      • itsetunto heikoilla

        kaikesta erinomaisuudesta huolimatta.


      • nainen72-
        itsetunto heikoilla kirjoitti:

        kaikesta erinomaisuudesta huolimatta.

        hei hei naiset!kaikissa meissä on vikoja myös neitsyissä.Mietitään nyt vaikkapa minua, kaksosta :mielialat vaihtelee, olen pinnallinen ja sorrun valehteluun jos haluan liemestä pois.muistakaa myös se että horoskoopin lisäksi vahvoja tekiöitä on kuuhoroskooppi,nousevahoroskooppi jne jne.menkääpäs astro.fi ja siellä voi tehdä laskurilla mihin tulee nimi syntymäaika klo aika jne että mikä on esimerkiksi jonkun tietyn ihmisen rakkausmerkki!se kertoo paljon jo!neitsyitä on paljon erinlaisia mukavia ja ei niin mukavia kuten meitä muitakin merkkejä on!


      • nainen72-
        nainen72- kirjoitti:

        hei hei naiset!kaikissa meissä on vikoja myös neitsyissä.Mietitään nyt vaikkapa minua, kaksosta :mielialat vaihtelee, olen pinnallinen ja sorrun valehteluun jos haluan liemestä pois.muistakaa myös se että horoskoopin lisäksi vahvoja tekiöitä on kuuhoroskooppi,nousevahoroskooppi jne jne.menkääpäs astro.fi ja siellä voi tehdä laskurilla mihin tulee nimi syntymäaika klo aika jne että mikä on esimerkiksi jonkun tietyn ihmisen rakkausmerkki!se kertoo paljon jo!neitsyitä on paljon erinlaisia mukavia ja ei niin mukavia kuten meitä muitakin merkkejä on!

        www.astro.fi ja sieltä kohta "oma astro"


      • pätee
        itsetunto heikoilla kirjoitti:

        kaikesta erinomaisuudesta huolimatta.

        kaikkiin mun tuntemiin neitsyeisiin mm. äitiini. ovat monilahjakkaita ihmisiä, mut itsetunto on
        ihan mitätön. siitä seuraa, et paras olla tarkkana,kun vaikka kehuu jotain henkilöä. neitsyet tulkitsee sen helposti vertailuna itseensä.


      • äiti kaipasi
        pätee kirjoitti:

        kaikkiin mun tuntemiin neitsyeisiin mm. äitiini. ovat monilahjakkaita ihmisiä, mut itsetunto on
        ihan mitätön. siitä seuraa, et paras olla tarkkana,kun vaikka kehuu jotain henkilöä. neitsyet tulkitsee sen helposti vertailuna itseensä.

        hyväksyntää. Ne on ne sota ajan lapset joille ei annettu oikein mitään muuta kun että selviyty tästä elämästä ja hyvin ne selviyty suomi on itsenäinen ja silleen...Minkä ikäinen äitisi on?


      • syntynyt
        äiti kaipasi kirjoitti:

        hyväksyntää. Ne on ne sota ajan lapset joille ei annettu oikein mitään muuta kun että selviyty tästä elämästä ja hyvin ne selviyty suomi on itsenäinen ja silleen...Minkä ikäinen äitisi on?

        -45, joten ymmärtääkseni äidin ikäiset ovat jonkinlainen väliinputoajasukupolvi.


      • aikaisemmin
        syntynyt kirjoitti:

        -45, joten ymmärtääkseni äidin ikäiset ovat jonkinlainen väliinputoajasukupolvi.

        Ei se iästä ole kiinni, tunnen tosi hyvin neitsyt miehen syntynyt -65 ja hänellä on todellakin huono itsetunto. Pitäisi jaksaa koko ajan pönkittää sitä... hmm koskahan huomaisi että on olemassa muitakin ihmisiä.


      • mistähän
        syntynyt kirjoitti:

        -45, joten ymmärtääkseni äidin ikäiset ovat jonkinlainen väliinputoajasukupolvi.

        mahtaa johtua huono itsetunto. Hänen ikäisellään ei pitäsi olla. Olisiko kasvatuksen tulosta?? Tidä häntä.


    • *Avalon*

      on tärkeä piirre miehessä: että häntä voi kunnioittaa. Vaikka itsenäinen ja itsepäinen olenkin, enkä pidä siitä, että asioita yritetään päättää puolestani, miehen pitää olla vahva ja kunnioitusta herättävä. Ei mikään pillittäjä, jota täytyy vetää perässä ja jolle pitää olla kumppanin lisäksi myös äiti. Jossain vaiheessa tuollainenkin vetosi - mitä lie tarvetta tuntea itsensä tärkeäksi..? - mutta vanhemmiten on heräännyt kysymys, että enkö minä saa joskus myös olla heikko ja näyttää tarvitsevani toista..? Ei tarkoita toiseen riipustautumista - vaan tarvetta saada tietoisuus, että toinen on tukemassa, jos sitä tarvitaan. Ei onnistunut Vesimies-miehen kanssa (hänelle olisi pitänyt kertoa seikkaperäisesti, millaista käytöstä häneltä odotin esim äitini kuoltua) joten se mies sai mennä. Härkä-miehessä olen löytänyt vahvan miehen.

    • mutta en rupee enää

      Minä pääsin irti neitsytmiehestä - ainakin fyysisesti. Tämän henkinen piina jatkuu yhä, mutta minä voitan vielä!

      Neitsyet aion kaikki kiertää tulevaisuudessa kaukaa!

    • neitsytnainen23

      Totta tuo kirjoitus aivan täysin!

    • mä neitsyt...

      Näin tuossa itseni ja ihastukseni. Ihastuin mieheen, joka on juuri kaikkea tuota, ja hän varmaan minuun. Vaikka rakkaus paloi rinnassani, en voinut kuitenkaan sietää siinä miehessä jotain, varmaan sitä keskenkasvuutta ja lapsellista ripustautumista, pelaamista. Luottamuksen puutetta, en luottanut häneen tippaakaan.

      Ja kuitenkin..rakastuin hänen. Mikä tragedia. Olen niin ehdoton, vaikka sydän sanoi muuta.

    • neitsytneitsyt

      Paras kumppani neitsyelle on vahva härkä - osaa käsitellä neitsyttä juuri oikein.

      • härkä

        Kyllä neitsyt on paras kumppani härälle...


      • neitsyt40
        härkä kirjoitti:

        Kyllä neitsyt on paras kumppani härälle...

        Totta puhutte, olen itse neitsyt ja olin pitkään suhteessa leijonan kanssa... no toimi niin kauan kun annoin leijonakuninkaan olla kingi... meillä oli 10 v ikäero. Nyt olen onnellisesti naimisissa härkämieheni kanssa, joka ON PARAS neitsyt miehelle. Olemme monessa suhteessa samanlaisia , mutta myös sopivasti erilaisia. Maanläheisinä merkkeinä samat asiat kiinnostavat.Härässä on sitä miehekkyyttä ja voimaa, jota itse ainakin miehestä haluan. Olen siis 100% vakuuttunut, että tälle neitsyt-naiselle härkämies on SE PARAS!!!!


    • pikapuoliin sinkku

      Tää on niin totta kun vaa voi olla. Mulla on nyt itselläni sellanen mies mikä ei huolehdi raha-asioistaan eikä panosta muutenkaan himaan eikä muutenkaan yleensä mihinkään ku kaljan juontiin, mua ällöttää koko tyyppi.
      Mä en pysty kunnioittamaan sitä mitenkään!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe