luin, että hiiret pääsevät jopa seitsemän millin väleistä? onko tuo totta?
minulla olisi häkki, jonka pinnojen väli on 1 cm, sopiiko tämä, vai onko hiirtä mahdotonta pitää sisällä häkissä?
pinnojen väleistä..
mettle
3
201
Vastaukset
- Hazel
Sentti on vähän liian iso pinnaväli. Hiiren paras asumus on terraario tai iso Duna. Häkit ovat liian pieniä jos niissä on sopiva pinnaväli ja taas isommissa on pinnaväikin liian suuri.
- sini
mulla on jotain 1cm tai sinne päin ne välit,ja hiiret karkailevat koko ajan...Huom!!!
ne josta mahtuu päät,mahtuu myös itse hiiri!! - hiiriz
En usko että karkaa. Ajattelin just samaa kun sä. Mullakin oli 1cm mittainen väli, mutta ei ne sieltä tahdo karata, häkissä on hyvä olla. Mut jos tuntuu epävarmalta, niin ei sit muuta kun uus häkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944