onko kenelläkään kokemusta tuosta laitteesta?
Kaunis kiitos jos joku voisi kertoilla mielipiteitä/kokemuksia?
AngelSounds- dobbler
10
2245
Vastaukset
- on...
Mulla on juu kokemusta.
Rv 11 5 kuuntelin ekan kerran ja hennosti kuului vauvan sydämensyke. On kyllä ollut mukavasti käytössä ja on se todella ihana kuunnella.
En suosittele kuitenkaan laitetta helposti stressaantuvalle. Äänet eivät aina kuulu. Olen nyt rv 15 ja viimeksi muutama päivä sitten en ääniä löytänyt. Tätä tapahtuu melko usein, kun vauva ilmeisesti ui johonkin piiloon. Silloin kun ääniä ei kuulu, on niitä turha minuutti tolkulla etsiä. Itse olen tehnyt niin, että jos ääniä ei kuulu, niin kuuntelen sseuraavana päivänä ja silloin ne taas on kuulunut. Mutta siis johtopäätöksiä mistään ei kannata tehdä, vaikka et vielä 12 viikon jälkeen ääniä löytäisikään. Hankalaa oli ainakin minulle.
Suosittelen, jos osaat olla stressaamatta mahdollisesta satunnaisesta kuulumattomuudesta ja ei kannata edes yrittää ennen rv 12.- ........
On käytössä. Kiva myös esikoisen kanssa kuunnella yhdessä vauvaa :) Ja voi itse varmistella milloin vain onko kaikki mahassa ok.
- Tilasin dopplerin
rv 11. Ensin meni tovi että opin erottamaan istukan ja vauvan sydämen äänet. Ne ovat melkein samanlaiset, vaan sydämen syke tietysti paljon nopeampi.
Jos haluat dopplerin nopeesti, niin maksa tilaus esim. verkkopankissa samantien. He postittavat ensin etukäteen maksaneille ja vasta sitten heille jotka ovat valinneet maksuksi postiennakon.
Mutta siis lyhyesti ehdottomasti kannattaa tilata =)- hepuli
Mistä tällaisen laitteen voi tilata/ostaa?
- täältä
hepuli kirjoitti:
www.kuuntelevauvaa.fi
- hinta riippuu kiireestä
hepuli kirjoitti:
Halvimmalla saat laitteen varmasti huutonetistä, haku sanoilla dobbler tai ihan tuotenimellä angel sound. Ihan uusia laitteita saat googlettamalla kotidoppler. Kalleimpia lienee tuo mammaksi.fi laite 86 eur, kuuntelevauvaa.fi 74.95 eur, halvin netistä bongaamani pedihealth.fi LifeSounds - sikiön sydänäänten kuuntelulaite (ihan sama kuin angel sound, itselläni toimii ainenkin kiitettävästi-takuu 1 vuosi)67.10eur. Jostain voi löytyä halvemmallakin, jos jaksaa vertailla. Vertailussa kannattaa ottaa huomioon myös posti/toimituskulut.
- joilla ei ole
hinta riippuu kiireestä kirjoitti:
Halvimmalla saat laitteen varmasti huutonetistä, haku sanoilla dobbler tai ihan tuotenimellä angel sound. Ihan uusia laitteita saat googlettamalla kotidoppler. Kalleimpia lienee tuo mammaksi.fi laite 86 eur, kuuntelevauvaa.fi 74.95 eur, halvin netistä bongaamani pedihealth.fi LifeSounds - sikiön sydänäänten kuuntelulaite (ihan sama kuin angel sound, itselläni toimii ainenkin kiitettävästi-takuu 1 vuosi)67.10eur. Jostain voi löytyä halvemmallakin, jos jaksaa vertailla. Vertailussa kannattaa ottaa huomioon myös posti/toimituskulut.
rahasta pulaa, niin ei tarvi vertailla.
- rv 16
Itse sain laitteen rv 11 3 ja heti kuului äänet ja ovat siitä asti aina kuuluneet hyvin. Tosi alhaalta pitää ääniä etsiä ja mulla kuuluu parhaiten selinmakuulla...
Mutta ei tosiaan kannata hätääntyä jos ääniä ei heti saa kuulumaan.- rv10
Noilla sivustoilla on kalliita laitteita. Ite kuulin äänet jo rv 10, ennen neuvolaa. ostin laitteen:
http://www.mikko.fi/kohde/767195
Luotettava myyjä ja nopea toimitus ja halpa hinta uudesta laitteesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733