AngelSounds- dobbler

vasta plussannut

onko kenelläkään kokemusta tuosta laitteesta?
Kaunis kiitos jos joku voisi kertoilla mielipiteitä/kokemuksia?

10

2245

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on...

Mulla on juu kokemusta.
      Rv 11 5 kuuntelin ekan kerran ja hennosti kuului vauvan sydämensyke. On kyllä ollut mukavasti käytössä ja on se todella ihana kuunnella.

En suosittele kuitenkaan laitetta helposti stressaantuvalle. Äänet eivät aina kuulu. Olen nyt rv 15 ja viimeksi muutama päivä sitten en ääniä löytänyt. Tätä tapahtuu melko usein, kun vauva ilmeisesti ui johonkin piiloon. Silloin kun ääniä ei kuulu, on niitä turha minuutti tolkulla etsiä. Itse olen tehnyt niin, että jos ääniä ei kuulu, niin kuuntelen sseuraavana päivänä ja silloin ne taas on kuulunut. Mutta siis johtopäätöksiä mistään ei kannata tehdä, vaikka et vielä 12 viikon jälkeen ääniä löytäisikään. Hankalaa oli ainakin minulle.

Suosittelen, jos osaat olla stressaamatta mahdollisesta satunnaisesta kuulumattomuudesta ja ei kannata edes yrittää ennen rv 12.

• ........

On käytössä. Kiva myös esikoisen kanssa kuunnella yhdessä vauvaa :) Ja voi itse varmistella milloin vain onko kaikki mahassa ok.

• Tilasin dopplerin

rv 11. Ensin meni tovi että opin erottamaan istukan ja vauvan sydämen äänet. Ne ovat melkein samanlaiset, vaan sydämen syke tietysti paljon nopeampi.

Jos haluat dopplerin nopeesti, niin maksa tilaus esim. verkkopankissa samantien. He postittavat ensin etukäteen maksaneille ja vasta sitten heille jotka ovat valinneet maksuksi postiennakon.

Mutta siis lyhyesti ehdottomasti kannattaa tilata =)

• hepuli

Mistä tällaisen laitteen voi tilata/ostaa?

• voi tilata

• täältä
        hepuli kirjoitti:

www.kuuntelevauvaa.fi

• hinta riippuu kiireestä
        hepuli kirjoitti:

Halvimmalla saat laitteen varmasti huutonetistä, haku sanoilla dobbler tai ihan tuotenimellä angel sound. Ihan uusia laitteita saat googlettamalla kotidoppler. Kalleimpia lienee tuo mammaksi.fi laite 86 eur, kuuntelevauvaa.fi 74.95 eur, halvin netistä bongaamani pedihealth.fi LifeSounds - sikiön sydänäänten kuuntelulaite (ihan sama kuin angel sound, itselläni toimii ainenkin kiitettävästi-takuu 1 vuosi)67.10eur. Jostain voi löytyä halvemmallakin, jos jaksaa vertailla. Vertailussa kannattaa ottaa huomioon myös posti/toimituskulut.

• joilla ei ole
        hinta riippuu kiireestä kirjoitti:

Halvimmalla saat laitteen varmasti huutonetistä, haku sanoilla dobbler tai ihan tuotenimellä angel sound. Ihan uusia laitteita saat googlettamalla kotidoppler. Kalleimpia lienee tuo mammaksi.fi laite 86 eur, kuuntelevauvaa.fi 74.95 eur, halvin netistä bongaamani pedihealth.fi LifeSounds - sikiön sydänäänten kuuntelulaite (ihan sama kuin angel sound, itselläni toimii ainenkin kiitettävästi-takuu 1 vuosi)67.10eur. Jostain voi löytyä halvemmallakin, jos jaksaa vertailla. Vertailussa kannattaa ottaa huomioon myös posti/toimituskulut.

rahasta pulaa, niin ei tarvi vertailla.

• rv 16

Itse sain laitteen rv 11 3 ja heti kuului äänet ja ovat siitä asti aina kuuluneet hyvin. Tosi alhaalta pitää ääniä etsiä ja mulla kuuluu parhaiten selinmakuulla...
      Mutta ei tosiaan kannata hätääntyä jos ääniä ei heti saa kuulumaan.

• rv10

Noilla sivustoilla on kalliita laitteita. Ite kuulin äänet jo rv 10, ennen neuvolaa. ostin laitteen:
        http://www.mikko.fi/kohde/767195

Luotettava myyjä ja nopea toimitus ja halpa hinta uudesta laitteesta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6975
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe