Olen menossa kesällä Tapani Kansan keikalle tansseihin, mutta haluaisin ihan vaan mielenkiinnosta tietää, että vetääkö hän yleensä mustalaisia tai siis romaneja paikalle ?
( Paula Koivuniemi, Reijo Taipale ja Matti ja Teppo ovat ainakin sellaisia artistejä jotka tätä tummaa väkeä keräävät keikoilleen tanssilavoille )
Onko keikoilla romaneja ?
5
454
Vastaukset
Riippuu varmaan vähän paikastakin, mut olen mä joskus joitakin romanejakin Tapsan keikalla nähnyt, mutta en sellaisia isoja porukoita, jotka aiheuttais mitään häiriötä .
- Cazu
ne mannet häärää, oli solisti kuka tahansa. Ja mikä ettei, hyviä tanssijoita ovat.
joskus olin tässä vuosia sitten tapsan lavakeikalla niin silloin ainakin oli mustalaisia keikalla mukana ja tapsa tuumasi tapsamaiseen tapaansa että kun on tummia , tapahtuu aina kummia
- valko aslakkki
Keimola mannet ja Vallilan ravikaalot ne tykkää tapsasta.Tapsahan laulaa juokse sinä humma.
- Feija G
Me käymme usein Tapsan keikoilla, koska Tapsa laulaa samalla tavalla kuin me romaanit. Tunnetta on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.337977- 434563
- 324383
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893579- 132763
- 312636
- 332389
- 442343
- 1642033
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise561733