hävettää ja

himokas neito

haluttaa.kirjoitan tätä viestiä pimpsa märkänä kuvitellessani kuinka mies työntyy pehmeään,isohkoon ja kiinteään peppuuni, kiihoittavammaksi asian tekee se,että voin vain kuvitella kuinka nautinnollista se miehelle on.Haluan mennä lattialle vatsalleni ja tarjota peppuani tai nojata keittiönpöytää vasten,nostaa hameeni ylös,tarjota paljasta peppuni miehen käyttöön.Juuri silloin haluan olla vain miehen käytettävissä,tietysti turvallisesti, ilman väkivaltaa,mutta selvästi haluan ,että mies dominoi minua ja ottaa minut kuin eläimen lattialla ,pöydällä,missä vain hän haluaa.

Toisaalta hävettää himokkuuteni,kiltin neitsyen ei tulisi fantasioida tälläisista vaan olla passiivinen,ei haluta eläimellistä peppupanoa ja ajatella seksiä,ei ilmaista halua,ei kokeilla suuseksiä,odottaa vain sitä oikeaa,antaa miehen tehdä aloite,harrastaa myöhemmin sovinnaista seksiä sopivan säännöllisesti ja tylsästi.

Neitsyenä,kypsänä sellaisena,ajattelen seksiä,tiedän siitä enemmän kuin kokeneemmat ikötoverini.En kuitenkaan halua mennä niin pitkälle tuntemattoman miehen kanssa,vaikka välillä halu tuntuu niin polttavalta,että ihmettelen,että miksi sanoa ei ja odottaa sitä suurta rakkautta, jota ei kenties koskaan tulekaan.

10

7684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieni ero

      Ei se aivan noin mene, lopun viimein te neitsyet odotatte unelmien prinssiä, olkoon se vaikka se poika tuolla pillurinki kierrokselta. Oikeasti kun nainen haluaa, se ei katso ikää, sukupuolta tai edes ulkonäköä.

      Pelkkä halukkuutesi ei osoita että olet kyvykäs siihen mitä odotat.

    • mää

      ..hieno kuulla..tai oikeammin lukea, et joku nainenkin tai neito uskaltaa tunnustaa haluavansa seksiä ja jopa pelkkää seksiä.. teitä ei kyl oo montaa!
      sitähän sitä on pikupojasta asti me miehetkin (ainakin mää) unelmoitu.. et joskus sais kokea jonkun toisen kanssa oikein kunnollista seksiä, jossa hiki lentää ja kuvitelmilla ei ole mitään rajaa..
      todellisuus on kyllä näyttänyt toisen puolen.. vaimon kanssa vasta papin aamenen jälkeen ja yhä harvemmin..silloin kun rouva haluu.. perinteisesti, eikä saa laskea sisään, eikä tulla ääntää ettei lapset herää ..pillereitä ei voi käyttää, ei kierukkaa, eikä sovi kortsu.. viimeksi silloin kun poikaa tehtiin 13 v. sitten..
      sitten on tavattu pari ihanaa neitoa työn merkeissä.. mut "sitä" ei voi saada, kun se on syntiä, pelottaa et tulee lapsi ja sit vielä, kun eioo koskaanennenkäänkenenkäänkans..
      miksi piti sit tälläset vehkeet ja halut saada, en ymmärrä, olis edes ohi kohta tää taivallus.. aattelen, et sitten helvetissä on kivoja naisia, joille käy.. taivaaseen siveitten kans ei tee mieli..
      siis tämmöinen miessika sitä vaan on, et tykkää, et vois joskus.. jonkun kansa, joka kans haluu.. mut ei ala heti tehdä pesää ja levittelee lastenvaatteita..
      anteeksi et sanon sulle ihana neito, et unelmien prinssiä ei tulekaan.. näitä sikoja vaan.. et voi saada hyväähelläämiestä, vahvaarakastajaaurosta!
      on vain tossuja tai sikoja..
      sorge..

      • nainen

        aika ankealta,miksi vaimosi pitää ehkäisyä pahana asiana?Sitä paitsi,jos aiot alkaa sekstailemaan vieraiden naisten kanssa,käytä kortsua,ei tarvitse tyttöjenkään pelätä raskaaksi tulemista ja sinunkaan ei tarvitse pelätä ei-toivottua isyyttä/tauteja.Itse on viisainta huolehtia ehkäisystä,ei kannata laskea sen varaan,että tyttö huólehtii asiasta ja olettaa,että jokainen nainen huolehtii ehkäisystä,juuri tuollaisella ajattelutavalla ne aviottomat lapset syntyvät.

        Seksiin liittyy paljon häpeäntunnetta,himokkuus koetaan häpeällisenä,samoin seksuaaliset "perversiot",joiksi jokunen voi laskea suuseksin ja peppupanon.
        Kyllä toisen voi tyydyttää muutenkin kuin sukupuoliyhdynnällä,tosin,jos kumppani on kovin estynyt,on asia hankala.


    • Justin

      Kerran olen peppua elämässäni saanut tytöltä, ja mahtavalta on tuntunut. Ei sen jälkeen enää ole tullut tavattua naista, joka olisi valmis tarjoamaan peppuaan dominointimielessä.... ikävä kyllä.

      Sun fantasiaasi sanon vain sen, että maailmalta löytyy paljon miehiä, jotka haluaisi toteuttaa mielikuvitusleikkisi tosielämässä. Ei tarvitse hävetä ollenkaan sitä, että tuollaisia ajatuksia pyörii päässä. Ne on luonnollisia, osa seksuaalista minäämme. Älä anna "yleisten normien" sanella sulle, mitä kuuluu ajatella ja mitä ei. Onneksi tämä maailma on niinkin monipuolinen kuin mitä se on, ja kaltaisesi tytöt vain piristävät sitä kuin auringonkukka ruispellolla! :)

      Jos mulla olisi tuollainen nainen, pitäisin sitä kuin kukkaa kämmenellä ja kiittäisin Luojaa joka päivä! Olet timangi tylsän harmaan ihmisväen seassa...

      • laura

        Siis onko mielestäsi nainen timangi vain jos haluaa tarjota peppua?!? Siis että kaikki jotka nauttivat jostain muusta ovat tylsän harmaata ihmismassaa? Onko tullut mieleesi että että nainenkin haluaa nauttia? Missä olisi se timangi-mies, joka haluaisi aina vain tyydyttää minut eikä välittäisi omista haluistaan... joojoo.


    • TTK

      tehet jonkun mieshenkilön vielä onnelliseksi :)

      • girl82

        Mä oon just samanlainen.. kokematon mutta niin halukas... mutta siitä ei oo mitään iloa, koska oon lihava enkä kelpaa miehille (itse pidän itsestäni siis!) mutta halukkuus on ihan sama jos ei oo nätti ja hoikka/normaali... saa vain yksin haluta ja tyydyttää itseään :(
        Ja mä en halua pelkkää seksiseuraakaan...


      • Usko minuu
        girl82 kirjoitti:

        Mä oon just samanlainen.. kokematon mutta niin halukas... mutta siitä ei oo mitään iloa, koska oon lihava enkä kelpaa miehille (itse pidän itsestäni siis!) mutta halukkuus on ihan sama jos ei oo nätti ja hoikka/normaali... saa vain yksin haluta ja tyydyttää itseään :(
        Ja mä en halua pelkkää seksiseuraakaan...

        Mä olen kanssa lihava,siis TODELLA lihava. Ei nyt viiti tässä sen enempiä erittelemään mutta reippasti yli 100kg. Ja mä seurustelen ihanan miehen kanssa joka on hellä ja rakastava,jonka kanssa seksi on suoraan taivaasta. Kyl sutkin joku haluaa omaks niin ettei luovu ikinä. Usko mua! =)


      • tyttö 84
        girl82 kirjoitti:

        Mä oon just samanlainen.. kokematon mutta niin halukas... mutta siitä ei oo mitään iloa, koska oon lihava enkä kelpaa miehille (itse pidän itsestäni siis!) mutta halukkuus on ihan sama jos ei oo nätti ja hoikka/normaali... saa vain yksin haluta ja tyydyttää itseään :(
        Ja mä en halua pelkkää seksiseuraakaan...

        olin minäkin nuori ja halukas, ja kaiken lisäksi vielä nätti ja hyväkroppainen, mutta ei silti kukaan ilmaissut kiinnostustaan. On se niin väärin. Ehkä näytin ulospäin niin kiltiltä, ettei kukaan aavistanut miten mun sisällä kiehuu. Onneksi nyt ihana poikaystävä, enkä tunnu saavan tarpeikseni koskaan! Hyvä niin!


      • Mr.Wizard
        tyttö 84 kirjoitti:

        olin minäkin nuori ja halukas, ja kaiken lisäksi vielä nätti ja hyväkroppainen, mutta ei silti kukaan ilmaissut kiinnostustaan. On se niin väärin. Ehkä näytin ulospäin niin kiltiltä, ettei kukaan aavistanut miten mun sisällä kiehuu. Onneksi nyt ihana poikaystävä, enkä tunnu saavan tarpeikseni koskaan! Hyvä niin!

        Siitä että kauniita neitoja on vaikeeta lähestyä..koska oletetaan helposti toi on varattu tai on korkee rima. Ja hyvä jos jotku saa seksiä..*huoh*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe