ilmeisesti tänne ei kukaan kirjoita enää mitään. ja mitä tahansa kirjoittaa, saa lokaa niskaan.
totaalinen hiljentyminen
3
872
Vastaukset
- ihme
Ei ole ihme, että viestittely loppunut kun lukee näitä viestejä yleis ilme, JÄRJETÖNTÄ.
- - - - - -
ja sitten kun kysyy asiallisen kysymyksen niin siitä tulee vastaukseksi "oletpas tyhmä kun et tiedä", ja jos joku vastaa kysymykseen niin hänelle tulee vastaus "v**** sä mitää tiiä!!"
pitäis vaan olla välittämättä niistä "kaikkein viisaimpien" kommenteista ja keskittyä ihan asiallisiin kommentteihin. On tällä palstalla kyllä pari tyyppiä joiden voin sanoa olevan asiallisen oloisia viesteissään ja vastauksetkin on hyviä, perusteltuja eikä "musta tuntuu" pohjalta lauottuja tekstejä.
sitten löytyy niitä ihme nälvijöitä... kaikkea hyvää vaan heille että ei pidä pahaa oloaan täällä purkaa..- ihmiset eivät
osaa käyttäytyä. Sille ei voi mitään, että kaikenmaailman tieteilijöiden pitää tuoda itseään tykö ja näyttää oma idioottimaisuutensa.
Onneksi laumiksista oikeasti kiinnostuneille on ihan oma foorumi, jolta saa asiallista tietoa eri roduista :).
http://www.phpbbplanet.com/forum/index.php?mforum=ensiosulevi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614267
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262578- 452247
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52019- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91348