Voisiko joku kertoa millainen paikka on Teneriffan Loro Pargue -puisto?? Onko näkemisen arvoinen paikka? Lapset ovat reissuun lähtö ajankohtana 2v9kk ja 1v3kk.
Loro Pargue
8
836
Vastaukset
- mitä haluat
Tuon ikäiset eivät kyllä tajua tuon taivaallista vielä siitä puistosta. Haluatko siis itse nähdä valaita akvaariossa? Jos sun mielestä se on hieno ja kannatettava juttu niin mene katsomaan.
- kakadukaija
Puisto ihan "hieno",pienet lapset tuskin kovin
paljon jaksavat katsella esim.papukaijojen
näytköisiä.Mutta eihän sitä tiedä.
Muutama vuosi sitten kävin ja puistossa havaittavissa jonkinmoista "kuluneisuutta",puistohan
oli nähtävyys jo-70 luvulla. - MaikkiMatkailija
Loro Parque on todella mukava kohde lapsiperheelle, mutta vasta vähän isommille. On siellä toki katsottavaa kaikenikäisille, mutta vasta vähän vanhemmat lapset saavat esityksistä jotain irti. Eli odottaisin vielä muutaman vuoden ennen siellä vierailua.
- netistä kuvia
kohteesta..ystäväni kävi siellä just,ja kertoi että upea oli nähdä mm.pingviinejä,delfiinejä,ym. muita eläimiä,ja kuinka upeita kasveja siellä olikaan..eiköhän lapsetkin nauti eläimien katsomisesta..ja kaikesta muustakin kauniista ympärillä..ainakin tuollainen lähes 3 vuotias.
- hädy
Upee paikka.Paljon näytöksiä,joissa pääsee tosi lähelle eläimiä.Päästiin silittelemään merileijonia ja delfiinitkin katseltiin ihan eturivistä.Särkänniemessä ollaan aina tosi kaukana,mut tuolla oli tilaa vaik reissattiinkin hiihtolomaviikolla.Pingviinit oli upeita ja koko paikasta jäi hyvä maku.
- viestistä huomaa
hädy kirjoitti:
Upee paikka.Paljon näytöksiä,joissa pääsee tosi lähelle eläimiä.Päästiin silittelemään merileijonia ja delfiinitkin katseltiin ihan eturivistä.Särkänniemessä ollaan aina tosi kaukana,mut tuolla oli tilaa vaik reissattiinkin hiihtolomaviikolla.Pingviinit oli upeita ja koko paikasta jäi hyvä maku.
täydellisesti miten ihmiset ovat kaukana luonnosta. Mahtavaa on kun merileijonat ja delfiinit ovat akvaarioissa esittelemässä temppuja kirkuvalle ihmislaumalle. Ja ihan pingviinitkin Kanarialla on mahtavaa, sinnehän ne kuuluvat! Miten ihminen voi tehdä eläimille tuollaista?
- käsittämätöntä
viestistä huomaa kirjoitti:
täydellisesti miten ihmiset ovat kaukana luonnosta. Mahtavaa on kun merileijonat ja delfiinit ovat akvaarioissa esittelemässä temppuja kirkuvalle ihmislaumalle. Ja ihan pingviinitkin Kanarialla on mahtavaa, sinnehän ne kuuluvat! Miten ihminen voi tehdä eläimille tuollaista?
Siis joku aikuinen sanoo että jää hyvä mieli tuollaisesta paikasta jossa valtamerieläimet on pistetty altaaseen! Itselläni jää todella surullinen olo tuollaisista paikoista ja omien lasteni kanssa olen käynyt vain luonnonpuistoissa. Todellä säälittävää miten eläimet teljetään tuollaisiin paikkoihin, kuten sanoit, esittelemään temppuja kiljuvan ihmislauman edessä. En halua opettaa lapsilleni että delfiinit asuvat altaissa.
- pinkkujen ja delfiinien
käsittämätöntä kirjoitti:
Siis joku aikuinen sanoo että jää hyvä mieli tuollaisesta paikasta jossa valtamerieläimet on pistetty altaaseen! Itselläni jää todella surullinen olo tuollaisista paikoista ja omien lasteni kanssa olen käynyt vain luonnonpuistoissa. Todellä säälittävää miten eläimet teljetään tuollaisiin paikkoihin, kuten sanoit, esittelemään temppuja kiljuvan ihmislauman edessä. En halua opettaa lapsilleni että delfiinit asuvat altaissa.
suojelijat ovat aivan hiljaa kun ihmisraukkoja lukitaan parin neliön selleihin vuosikausiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882