Ei voi kuin 10 pistettä antaa:
Sain juuri Viherpeukaloilta hyvät taimet suoraan kotiin pienellä Itellamaksulla !
Tosi loistavaa, kehut sekä Viherpeukaloille että Itellalle !
Ekaa kertaa kokeilin ja olen 100% tyytyväinen !
Postimyyntitaimikehuja !
7
922
Vastaukset
- Hyvä näin !
Kun ei ole tilaisuus eikä 70 km säteellä yhtään taimitarhaa, olen tilannut Viherpeukaloilta enkä vielä kertaakaan pettynyt !
Jospa meidän kulmillekin tulisi joskus jonkunlainen taimitarha, että saisi valikoida itse....se olisi tietenkin ihaninta !- Mietiskelen...
minkä kokosia postimyyntitaimet ovat ?
- ovat taimet
Mietiskelen... kirjoitti:
minkä kokosia postimyyntitaimet ovat ?
ihan ok ! Suuremmassa ruujussa kuin ajattelin.Wn saisi itse kasvatettua kolmessa vuodessakaan !
että uskaltaisko tehdä pienen tilauksen. Yl. käyn kyllä puutahoista tekemässä ostokset mutta nyt oli muutama mielenkiintoinen jonka voisin tilata. No taidanpa lähtä ostoksille :) Hyvää kevättä ja kesää istuttajille.
- hortsonomi
minä tilasin pari vuotta sitten sieltä unikkoja,olivat kaikki katkenneet ja juuripaakku kuivanut.
En ole sen jälkeen uskaltanut tilata. - kokemus:(
Viherpeukaloilta olen paljon ostanut perennoja, osa tosi hyviä ja vain muutama kehno, kokonaisuutena ihan hyvä.
Tänä keväänä kerättiin kavereiden kanssa lista ja tilattiin KodinKukista kesäkukkien taimia - kuvastossa ja nettisivulla ihania kuvia ja edulliset hinnat.
Tilausvahvistuksesta poiketen osa ei tullut ollenkaan ja ne jotka tuli - voi jee!!!!
Taimet oli pakattu mikrokokoisiin kasvihuonelaatikoihin, juuripaakut olivat puolikkaan peukalon kokoisia, lehdistö voi huonosti valtaosassa. Yltiövarovasti isompiin ruukkuihin istutetuista kolmaosa tekee kuolemaa, muutama heitti henkensä päivässä! Elossa olevat ovat niin pieniä, että ihmeitä pitää tapahtua normaalin kukinta-ajan saavuttamiseksi.
Reklamaatiolista on lähdössä, mutta taisipa olla viimeinen ostos tästä puodista....- taimista...
...pieni osa lehdistä oli keltaisia, minkä päättelin johtuvan siitä, että ne ovat kasvaneet alkuperäislaatikossa, pimeässä, lienevätkö Hollannista asti tulleet ?
Leikkasin ne pois ja aloitin jatko"kasvatuksen":
laitoin isompaan purkiin ja ja aloin antaa lannoitetta, tainmet voivat oikein hyvin, ovat kasvaneet jo kolminkertaisiksi kooltaan.
(Ne Viherpeukaloilta tilatut)
Omat idätykseni eivät olisi ikinä onnistuneet niin hyvin.
Pipariksi on mennyt melkein kaikki tähän asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315753
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus135175- 1972449
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661820Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801813Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361509En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761457Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141395viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241234- 941205