Liinu vai Minttu..

..parempi?

Mietitään tässä etunimeä tytölle. Liinu ja Minttu ovat tämän hetken suosikkimme, emme vaan osaa päättää. Mitä mieltä olette? Millaisia mielleyhtymiä teille tulee k.o nimistä? Auttakee valinnassa ;)!

25

3028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juolahtaa

äkkiä mieleen...

Liinu -> Leenu, Liinu ja Tiinu

Minttu on kissan nimi.

• Tytti

Minttu on parempi,vaikkakin mielestäni onkin pikkasen lempinimen kuuloinen,mutta ei liikaa,ja on muuten oikein kiva, raikas,söpö ja pirteä nimi! :) Liinusta en oikein pidä,ennemmin sitten Liina,jos sekään? Liinusta tulee mieleeni jotenkin vähän olematon,vaatimaton tai vähäinen.Näin minusta:(

• ...

Minusta kiva nimi.
      Tosin ei Liinukaan huono ole.

• ---

Kuulostaa vain herttaisemmalta.

• NiimiTäti

Minusta myös -siis Liinu.

• laritsa

Minttu ehdottomasti, raikas nimi kirjaimellisesti.. Liinu kuulostaa jotenkin vialiselta

• sisiliskosisko

Meillä aikanaan aapisessa seikkaili Liinu-niminen henkilö. Pidin sitä ihan tavallisena nimenä silloin, vaikkei se yleinen oikeasti olekaan.

• nimestä en

pidä ollenkaan..Minttu minusta "raikas" ja kiva nimi.Ei kauheasti ole tullut vastaan,mutta yhden aikuisen naisen tiedän nimeltä Minttu.Ei mitään pahaa sanottavaa ko.nimestä..

• on kiva nimi

Meidänkin pikku neidin(1v) nimi on Minttu.

• Ellida

Tässähän teillä on kaksi ekaa nimeä. Ottakaa vielä jokin pitempi nimi kolmanneksi. Ennen kouluikää kyllä jo tiedätte, että kumpi nimi on kutsumanimi.

• on parempi

minun mielestä. se vain, että siitä tulee vähän mieleen hevonen. mutta ei se haittaa. käsittääkseni Liina on ollut aika yleinen suomenhevosen nimi, tai joku Liinan tapainen?
      Mutta ei tuon kannata antaa haitata. tämä tuli vain itselleni mieleen. hevonen on ihan kiva mielikuva (jos nyt jollekin tulee mieleen edes.). nykyään monista nimistä saa väännettyä oikeasti jotain tyhmää, kuten vaikka vaihtamalla tavujen paikkaa -Luka=kalu.

• lyyti

Liinu on hevosen nimi. Minttu ehdottomasti parempi.

• nimenionliinu

Mun nimi on Liinu ja oon kyll kohdannu aika paljon kaikkee negatiivista kommenttia mun nimestä kukaan ei ikinä muista mun nimeä. Myös just tää "aku ankka" vitsi on ollu aika yleinen .Olen saanut myös kysymyksiä "onko Liinu edes nimi?" "Mikä sun oikee nimes on?" joten ei oo helppoa olla LIinu. Joo oli pakko kommentoida tällee 8 vuotta myöhäs :))

• nimein

matta hede vaakuna helmi

• Vanhaketju

Minttu
      Liinukka varsa

• lehmätonkivoja

Liinu on lehmän nimi.

• Minunmielestä

En laittaisi ainakaan Minttua jos Liinuakaan. Miksi ihmiset eivät keksi lapsilleen nykyään persoonallisia nimiä. Ei nyt lauman mukana pidä kulkea.
      Hyviä nimiä tytöille esim: Orvokki, Päivikki, Liisi, Leenu, Leena, Maija, Maiju, Eeva, Taina, Marja, Anni ym.ym. Kyllä persoonallisia nimiä riittää vaikka kuinka.

• Loppiainenohi

Leeni on minusta pirteä nimi.
      Leeni Maija
      Leeni Eveliina

Minttu Amanda
      Minttu Teresa
      Minttu Emilia
      Minttu Nicola

• maatilalla

ii ha ha ha haaaaa

ammuuuuuu

• Aleksandriana

Liinu on paras nimi mitä tiedän.Nimen omaava on varmasti poikkeava ja lahjakas ihminen.

• Diamandria

Näin on.Ihmisten pitäisi katsoa muutakin kuin"Kauniita ja rohkeita"""

• tyrtur

Liinusta tulee mieleen talouspaperi ja Mintusta Räikkösen poka, joka vaihtuu nuorempaan, kun se rupsahtaa.

• Piltti_päähän

Minttu on ehdottomasti parempi vaihtoehto. Liinusta/Liinasta ja muista liinuliineista (Eveliina, Karoliina tms.) tulee mieleen "yli-innokas" ;) palvelustyttönen.

• ItepähänKysyit

Minusta ääliömäisiä nimiä molemmat.

• jfgjgj

Miten olisi Viina tai Vittu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      67
      5670
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4254
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      96
      1866
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1435
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1127
    6. 47
      1122
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      126
      979
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      45
      802
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      743
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      705
    Aihe