Mietitään tässä etunimeä tytölle. Liinu ja Minttu ovat tämän hetken suosikkimme, emme vaan osaa päättää. Mitä mieltä olette? Millaisia mielleyhtymiä teille tulee k.o nimistä? Auttakee valinnassa ;)!
Liinu vai Minttu..
25
3137
Vastaukset
- juolahtaa
äkkiä mieleen...
Liinu -> Leenu, Liinu ja Tiinu
Minttu on kissan nimi. - Tytti
Minttu on parempi,vaikkakin mielestäni onkin pikkasen lempinimen kuuloinen,mutta ei liikaa,ja on muuten oikein kiva, raikas,söpö ja pirteä nimi! :) Liinusta en oikein pidä,ennemmin sitten Liina,jos sekään? Liinusta tulee mieleeni jotenkin vähän olematon,vaatimaton tai vähäinen.Näin minusta:(
- ...
Minusta kiva nimi.
Tosin ei Liinukaan huono ole. - ---
Kuulostaa vain herttaisemmalta.
- NiimiTäti
Minusta myös -siis Liinu.
- laritsa
Minttu ehdottomasti, raikas nimi kirjaimellisesti.. Liinu kuulostaa jotenkin vialiselta
- sisiliskosisko
Meillä aikanaan aapisessa seikkaili Liinu-niminen henkilö. Pidin sitä ihan tavallisena nimenä silloin, vaikkei se yleinen oikeasti olekaan.
- nimestä en
pidä ollenkaan..Minttu minusta "raikas" ja kiva nimi.Ei kauheasti ole tullut vastaan,mutta yhden aikuisen naisen tiedän nimeltä Minttu.Ei mitään pahaa sanottavaa ko.nimestä..
- on kiva nimi
Meidänkin pikku neidin(1v) nimi on Minttu.
- Ellida
Tässähän teillä on kaksi ekaa nimeä. Ottakaa vielä jokin pitempi nimi kolmanneksi. Ennen kouluikää kyllä jo tiedätte, että kumpi nimi on kutsumanimi.
- on parempi
minun mielestä. se vain, että siitä tulee vähän mieleen hevonen. mutta ei se haittaa. käsittääkseni Liina on ollut aika yleinen suomenhevosen nimi, tai joku Liinan tapainen?
Mutta ei tuon kannata antaa haitata. tämä tuli vain itselleni mieleen. hevonen on ihan kiva mielikuva (jos nyt jollekin tulee mieleen edes.). nykyään monista nimistä saa väännettyä oikeasti jotain tyhmää, kuten vaikka vaihtamalla tavujen paikkaa -Luka=kalu. - lyyti
Liinu on hevosen nimi. Minttu ehdottomasti parempi.
- nimenionliinu
Mun nimi on Liinu ja oon kyll kohdannu aika paljon kaikkee negatiivista kommenttia mun nimestä kukaan ei ikinä muista mun nimeä. Myös just tää "aku ankka" vitsi on ollu aika yleinen .Olen saanut myös kysymyksiä "onko Liinu edes nimi?" "Mikä sun oikee nimes on?" joten ei oo helppoa olla LIinu. Joo oli pakko kommentoida tällee 8 vuotta myöhäs :))
- nimein
matta hede vaakuna helmi
- Vanhaketju
Minttu
Liinukka varsa - lehmätonkivoja
Liinu on lehmän nimi.
- Minunmielestä
En laittaisi ainakaan Minttua jos Liinuakaan. Miksi ihmiset eivät keksi lapsilleen nykyään persoonallisia nimiä. Ei nyt lauman mukana pidä kulkea.
Hyviä nimiä tytöille esim: Orvokki, Päivikki, Liisi, Leenu, Leena, Maija, Maiju, Eeva, Taina, Marja, Anni ym.ym. Kyllä persoonallisia nimiä riittää vaikka kuinka. - Loppiainenohi
Leeni on minusta pirteä nimi.
Leeni Maija
Leeni Eveliina
Minttu Amanda
Minttu Teresa
Minttu Emilia
Minttu Nicola - maatilalla
ii ha ha ha haaaaa
ammuuuuuu - Aleksandriana
Liinu on paras nimi mitä tiedän.Nimen omaava on varmasti poikkeava ja lahjakas ihminen.
- Diamandria
Näin on.Ihmisten pitäisi katsoa muutakin kuin"Kauniita ja rohkeita"""
- tyrtur
Liinusta tulee mieleen talouspaperi ja Mintusta Räikkösen poka, joka vaihtuu nuorempaan, kun se rupsahtaa.
- Piltti_päähän
Minttu on ehdottomasti parempi vaihtoehto. Liinusta/Liinasta ja muista liinuliineista (Eveliina, Karoliina tms.) tulee mieleen "yli-innokas" ;) palvelustyttönen.
- ItepähänKysyit
Minusta ääliömäisiä nimiä molemmat.
- jfgjgj
Miten olisi Viina tai Vittu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513525Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1062311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5922256Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192016- 201638
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431638KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar731610Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1351491- 281436
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921391