Mietitään tässä etunimeä tytölle. Liinu ja Minttu ovat tämän hetken suosikkimme, emme vaan osaa päättää. Mitä mieltä olette? Millaisia mielleyhtymiä teille tulee k.o nimistä? Auttakee valinnassa ;)!
Liinu vai Minttu..
25
3028
Vastaukset
- juolahtaa
äkkiä mieleen...
Liinu -> Leenu, Liinu ja Tiinu
Minttu on kissan nimi. - Tytti
Minttu on parempi,vaikkakin mielestäni onkin pikkasen lempinimen kuuloinen,mutta ei liikaa,ja on muuten oikein kiva, raikas,söpö ja pirteä nimi! :) Liinusta en oikein pidä,ennemmin sitten Liina,jos sekään? Liinusta tulee mieleeni jotenkin vähän olematon,vaatimaton tai vähäinen.Näin minusta:(
- ...
Minusta kiva nimi.
Tosin ei Liinukaan huono ole. - ---
Kuulostaa vain herttaisemmalta.
- NiimiTäti
Minusta myös -siis Liinu.
- laritsa
Minttu ehdottomasti, raikas nimi kirjaimellisesti.. Liinu kuulostaa jotenkin vialiselta
- sisiliskosisko
Meillä aikanaan aapisessa seikkaili Liinu-niminen henkilö. Pidin sitä ihan tavallisena nimenä silloin, vaikkei se yleinen oikeasti olekaan.
- nimestä en
pidä ollenkaan..Minttu minusta "raikas" ja kiva nimi.Ei kauheasti ole tullut vastaan,mutta yhden aikuisen naisen tiedän nimeltä Minttu.Ei mitään pahaa sanottavaa ko.nimestä..
- on kiva nimi
Meidänkin pikku neidin(1v) nimi on Minttu.
- Ellida
Tässähän teillä on kaksi ekaa nimeä. Ottakaa vielä jokin pitempi nimi kolmanneksi. Ennen kouluikää kyllä jo tiedätte, että kumpi nimi on kutsumanimi.
- on parempi
minun mielestä. se vain, että siitä tulee vähän mieleen hevonen. mutta ei se haittaa. käsittääkseni Liina on ollut aika yleinen suomenhevosen nimi, tai joku Liinan tapainen?
Mutta ei tuon kannata antaa haitata. tämä tuli vain itselleni mieleen. hevonen on ihan kiva mielikuva (jos nyt jollekin tulee mieleen edes.). nykyään monista nimistä saa väännettyä oikeasti jotain tyhmää, kuten vaikka vaihtamalla tavujen paikkaa -Luka=kalu. - lyyti
Liinu on hevosen nimi. Minttu ehdottomasti parempi.
- nimenionliinu
Mun nimi on Liinu ja oon kyll kohdannu aika paljon kaikkee negatiivista kommenttia mun nimestä kukaan ei ikinä muista mun nimeä. Myös just tää "aku ankka" vitsi on ollu aika yleinen .Olen saanut myös kysymyksiä "onko Liinu edes nimi?" "Mikä sun oikee nimes on?" joten ei oo helppoa olla LIinu. Joo oli pakko kommentoida tällee 8 vuotta myöhäs :))
- nimein
matta hede vaakuna helmi
- Vanhaketju
Minttu
Liinukka varsa - lehmätonkivoja
Liinu on lehmän nimi.
- Minunmielestä
En laittaisi ainakaan Minttua jos Liinuakaan. Miksi ihmiset eivät keksi lapsilleen nykyään persoonallisia nimiä. Ei nyt lauman mukana pidä kulkea.
Hyviä nimiä tytöille esim: Orvokki, Päivikki, Liisi, Leenu, Leena, Maija, Maiju, Eeva, Taina, Marja, Anni ym.ym. Kyllä persoonallisia nimiä riittää vaikka kuinka. - Loppiainenohi
Leeni on minusta pirteä nimi.
Leeni Maija
Leeni Eveliina
Minttu Amanda
Minttu Teresa
Minttu Emilia
Minttu Nicola - maatilalla
ii ha ha ha haaaaa
ammuuuuuu - Aleksandriana
Liinu on paras nimi mitä tiedän.Nimen omaava on varmasti poikkeava ja lahjakas ihminen.
- Diamandria
Näin on.Ihmisten pitäisi katsoa muutakin kuin"Kauniita ja rohkeita"""
- tyrtur
Liinusta tulee mieleen talouspaperi ja Mintusta Räikkösen poka, joka vaihtuu nuorempaan, kun se rupsahtaa.
- Piltti_päähän
Minttu on ehdottomasti parempi vaihtoehto. Liinusta/Liinasta ja muista liinuliineista (Eveliina, Karoliina tms.) tulee mieleen "yli-innokas" ;) palvelustyttönen.
- ItepähänKysyit
Minusta ääliömäisiä nimiä molemmat.
- jfgjgj
Miten olisi Viina tai Vittu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675670Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344254Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961866- 631435
- 2611127
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39705