Miksi tulee aamu stondis?

minä

Silloin ei yleensä tule kun olen yksin, mutta kun tyttöystävä nukkuu vieressä.

Eikä liity mitenkään seksuaaliseen kanssa käymiseen aamusta.

Ja eikö muillekin tule.

14

4388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkija

Kivikaudella miesten piti nopeasti aamulla suorittaa sukupuoliyhdyntä naistensa kanssa ja lähteä jo varhain aamulla metsästämään,koska esim.hirvet syövät varhain aamulla aukeilla paikoilla ja ovat silloin helpoimmin tapettavissa.

Kun tuli pimeää miehet palasivat metsästämästä ja rojahtivat väsyneinä makuulle eivätkä jaksaneet panna naisiaan

Eli vain varhain aamulla kivikauden mies pystyi sukupuoliyhdyntään ,mikä oli tärkeää ,koska lapsista enin osa kuoli jo nuorena.Siksi naisten piti synnyttää koko ajan uusia lapsia kuolleiden tilalle

Näin ollen luonnonvalinta suosi niitä yksilöitä,joilla oli voimakkain aaamuseisokki ja he saivat eniten jälkeläisiä ja periyttivät geeninsä jälkeläisilleen eli meillekin nykyihmisille

• Panetus

Puhutaan myös kusijäykällä panemisesta. Elikkä pitää nusaista ennen kusella käymistä. Tuolla reissulla tuo seisokki pakostakin katoaa, ainakin jos pitää osua vessanpyttyyn.

• jusa-88-

Onko toi totta? Mist oot lukenu vai keksitkö vaa päästä?

• tutkija
        jusa-88- kirjoitti:

Onko toi totta? Mist oot lukenu vai keksitkö vaa päästä?

Ihminen eli noin miljoona vuotta kivikautta ja sinä aikana luonnonvalinta valikoi ne geenit joita me nykyihmisetkin vielä kannamme DNA:ssamme

Aamuerektion tarkoitus oli varmistaa kivikaudella
        ihmisten lisääntyminen

Siitimen jäykkyys aamulla takasi sen että yhdyntä onnistui ja naiset olivat aina raskaana

Oli ehdottoman tärkeää että naiset olivat koko ajan raskaana koska lapsikuolleisuus oli kivikaudella hirvittävän suuri

Miehet olivat valoisan ajan metsästämässä ja palasivat vasta pimeän tullen ja olivat liian väsyneitä paritteluun

• dsadasasd

Hieno teoria mutta ehkä pikkasen longshot

• heikkenee

stondis johtuu siitä, että kaikkia kehon toimintoja ei niin tarkkaan kontrolloida. Sama pätee lännönsäätelyyn, sekin heikkenee REM-unen aikana.

• sinkku18

Mulla stondaa lähes aina aamuisin ja ei oo muijaa :(((

• Kokemusta löytyy

se johtuu siitä että on kusihätä! Mulla ainakin seisoo aina aamutuimaan sen takia ku kusettaa. Kaverillaki on samankaltaisia kokemuksia ja sama syy varmasti. Ja sitten ku on käyny kusella niin helpottaa...veikkaisin syyksi tätä.

• Tepa
        Kokemusta löytyy kirjoitti:

se johtuu siitä että on kusihätä! Mulla ainakin seisoo aina aamutuimaan sen takia ku kusettaa. Kaverillaki on samankaltaisia kokemuksia ja sama syy varmasti. Ja sitten ku on käyny kusella niin helpottaa...veikkaisin syyksi tätä.

Kuse
        Kusi
        Pois
        Kullista
        Ettei
        Kusi
        Kullia
        Pullista

• Faubus

Aamuerektio on ihan normaali ilmiö kaikilla miehillä, vaikka monet yrittävät sitä peitellä ettei toiset huomais. Erektio voi tulla jo ennen heräämistä ennenkuin mies itse huomaakaan.

Lääkärikirjoissa aamuerektiota on kuvattu miehen terveyden merkkinä, koska monet fyysiset ja psyykkiset vaivat saattavat ensimmäisenä oireilla aamustondiksen poisjääntinä.

• *~miss~*

anteeks nyt mut minkäikäsenä se sitte alkaa??? mä en oo ikinä kuullukkaa tollasesta ku oon nukkunu tunneilla../= no kaipa toi yhtä luonnollinen asia on ku naisilla menkat..tai no ei ehkä yhtä luonnollinen..=P

• jäbä
        *~miss~* kirjoitti:

anteeks nyt mut minkäikäsenä se sitte alkaa??? mä en oo ikinä kuullukkaa tollasesta ku oon nukkunu tunneilla../= no kaipa toi yhtä luonnollinen asia on ku naisilla menkat..tai no ei ehkä yhtä luonnollinen..=P

mulla alko aamustondis ja on jatkunu 18 vuotiaaksi joka aamu

Onhan se joskus aamulla vähän kiusallista kun seisoo ja muut näkee sen

• minä
        jäbä kirjoitti:

mulla on ainakin seisonu jo joskus 4 vuotiaana(eli niinkauan kun muistan), se erektio kun ei mitenkään liity seksuaalisuuteen eikä kiihottumiseen. No siinä n.12vuotiaana alkaa sitte ne "märät" unet.

• ---
        jäbä kirjoitti:

mulla on ainakin seisonu jo joskus 4 vuotiaana(eli niinkauan kun muistan), se erektio kun ei mitenkään liity seksuaalisuuteen eikä kiihottumiseen. No siinä n.12vuotiaana alkaa sitte ne "märät" unet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe