Miksi tulee aamu stondis?

minä

Silloin ei yleensä tule kun olen yksin, mutta kun tyttöystävä nukkuu vieressä.

Eikä liity mitenkään seksuaaliseen kanssa käymiseen aamusta.

Ja eikö muillekin tule.

14

4394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkija

Kivikaudella miesten piti nopeasti aamulla suorittaa sukupuoliyhdyntä naistensa kanssa ja lähteä jo varhain aamulla metsästämään,koska esim.hirvet syövät varhain aamulla aukeilla paikoilla ja ovat silloin helpoimmin tapettavissa.

Kun tuli pimeää miehet palasivat metsästämästä ja rojahtivat väsyneinä makuulle eivätkä jaksaneet panna naisiaan

Eli vain varhain aamulla kivikauden mies pystyi sukupuoliyhdyntään ,mikä oli tärkeää ,koska lapsista enin osa kuoli jo nuorena.Siksi naisten piti synnyttää koko ajan uusia lapsia kuolleiden tilalle

Näin ollen luonnonvalinta suosi niitä yksilöitä,joilla oli voimakkain aaamuseisokki ja he saivat eniten jälkeläisiä ja periyttivät geeninsä jälkeläisilleen eli meillekin nykyihmisille

• Panetus

Puhutaan myös kusijäykällä panemisesta. Elikkä pitää nusaista ennen kusella käymistä. Tuolla reissulla tuo seisokki pakostakin katoaa, ainakin jos pitää osua vessanpyttyyn.

• jusa-88-

Onko toi totta? Mist oot lukenu vai keksitkö vaa päästä?

• tutkija
        jusa-88- kirjoitti:

Onko toi totta? Mist oot lukenu vai keksitkö vaa päästä?

Ihminen eli noin miljoona vuotta kivikautta ja sinä aikana luonnonvalinta valikoi ne geenit joita me nykyihmisetkin vielä kannamme DNA:ssamme

Aamuerektion tarkoitus oli varmistaa kivikaudella
        ihmisten lisääntyminen

Siitimen jäykkyys aamulla takasi sen että yhdyntä onnistui ja naiset olivat aina raskaana

Oli ehdottoman tärkeää että naiset olivat koko ajan raskaana koska lapsikuolleisuus oli kivikaudella hirvittävän suuri

Miehet olivat valoisan ajan metsästämässä ja palasivat vasta pimeän tullen ja olivat liian väsyneitä paritteluun

• dsadasasd

Hieno teoria mutta ehkä pikkasen longshot

• heikkenee

stondis johtuu siitä, että kaikkia kehon toimintoja ei niin tarkkaan kontrolloida. Sama pätee lännönsäätelyyn, sekin heikkenee REM-unen aikana.

• sinkku18

Mulla stondaa lähes aina aamuisin ja ei oo muijaa :(((

• Kokemusta löytyy

se johtuu siitä että on kusihätä! Mulla ainakin seisoo aina aamutuimaan sen takia ku kusettaa. Kaverillaki on samankaltaisia kokemuksia ja sama syy varmasti. Ja sitten ku on käyny kusella niin helpottaa...veikkaisin syyksi tätä.

• Tepa
        Kokemusta löytyy kirjoitti:

se johtuu siitä että on kusihätä! Mulla ainakin seisoo aina aamutuimaan sen takia ku kusettaa. Kaverillaki on samankaltaisia kokemuksia ja sama syy varmasti. Ja sitten ku on käyny kusella niin helpottaa...veikkaisin syyksi tätä.

Kuse
        Kusi
        Pois
        Kullista
        Ettei
        Kusi
        Kullia
        Pullista

• Faubus

Aamuerektio on ihan normaali ilmiö kaikilla miehillä, vaikka monet yrittävät sitä peitellä ettei toiset huomais. Erektio voi tulla jo ennen heräämistä ennenkuin mies itse huomaakaan.

Lääkärikirjoissa aamuerektiota on kuvattu miehen terveyden merkkinä, koska monet fyysiset ja psyykkiset vaivat saattavat ensimmäisenä oireilla aamustondiksen poisjääntinä.

• *~miss~*

anteeks nyt mut minkäikäsenä se sitte alkaa??? mä en oo ikinä kuullukkaa tollasesta ku oon nukkunu tunneilla../= no kaipa toi yhtä luonnollinen asia on ku naisilla menkat..tai no ei ehkä yhtä luonnollinen..=P

• jäbä
        *~miss~* kirjoitti:

anteeks nyt mut minkäikäsenä se sitte alkaa??? mä en oo ikinä kuullukkaa tollasesta ku oon nukkunu tunneilla../= no kaipa toi yhtä luonnollinen asia on ku naisilla menkat..tai no ei ehkä yhtä luonnollinen..=P

mulla alko aamustondis ja on jatkunu 18 vuotiaaksi joka aamu

Onhan se joskus aamulla vähän kiusallista kun seisoo ja muut näkee sen

• minä
        jäbä kirjoitti:

mulla on ainakin seisonu jo joskus 4 vuotiaana(eli niinkauan kun muistan), se erektio kun ei mitenkään liity seksuaalisuuteen eikä kiihottumiseen. No siinä n.12vuotiaana alkaa sitte ne "märät" unet.

• ---
        jäbä kirjoitti:

mulla on ainakin seisonu jo joskus 4 vuotiaana(eli niinkauan kun muistan), se erektio kun ei mitenkään liity seksuaalisuuteen eikä kiihottumiseen. No siinä n.12vuotiaana alkaa sitte ne "märät" unet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7502
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2926
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1766
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      130
      1144
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      827
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      735
    Aihe