12 valve 1.4 Sunny (-89), mpi ruisku Sunny (-94), primera 1.6 (-99) ja nyt Almera 1.5 (-03). Tämä uus Allu on ainut noista pirsseistä, joka ei väännä alakierroksilla. Kaupunkiajossa noilla muilla kiipesi jopa 2. vaihtella saman tutun kadunkulman, johon Allulla joutuu menemään ykkösellä.
1.5 Almera, missä vääntö
3
751
Vastaukset
- Tmoi
Minulla myös 1.5 Almera ja olen huomannut myös että vääntöä puuttuu. Ilmastointi päällä tuntuu todella laiskalta, mutta myös ilman ilmastointia vääntöä saisi olla rutkasti enemmän..
- ressu
Moottorit ovat kyllä kehittyneet ajan saatossa tehokkaammiksi, mutta samaten autojen paino on lisääntynyt. Vaikka kone olisi muuten pirteä ja vääntävä, auton koripaino vaikuttaa huomattavasti suorituskykyyn. Sikäli huono asia, että pienempää moottoria saa kierrättää ja huudattaa enemmän, jotta auton saa kulkemaan. Tämä taas lisää polttoaineen kulutusta ja vastaavasti vähentää moottorin käyttöikää. Joskus voi jopa olla, että suurempikoneinen moottori syö vähemmän polttoainetta vastaavissa tilanteissa suuremman tehon ja väännön ansiosta. Kannattaa siis laskea autoa hankkiessa, kumpi tulee ajan saatossa edullisemmaksi, suurehko auto alimitoitetulla moottorilla vai suurehko auto isommalla ja tehokkaamma moottorilla.
- Koeajettu on
Hitsi, en ollut uskoa, kun vain 2003 Almeran huoltoon ja ajoin uutta Micraa (oli 1.2 l). Se oli moottoriltaan paljon terhakamman tuntuinen, kuin 2003 Almera 1.5......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760