Kertokaa mulle hyvät ystävät missä vika. Ostin Olympus c-350 digi kameran ja käyttöjärjestelmä on XP. Kaiken piti olla niin helppoa, mutta kun yritän siirtää kuvia tietokoneelle, niin USB laitetta ei tunnistettu- yksi USB laitteista on vikatilassa eikä Windows tunnista sitä. Mitä pitäisi tehdä? Vianmääritys on käyty läpi ja laitteentila ruudun mukaan laite toimii oikein.
USB laitetta ei tunnistettu?
5
5227
Vastaukset
- Windycity
Oletko asentanut USB ajurin? Tämä ajuri tulee yleensä emolevyn mukana olevassa cd:ssä.
- Mika
Onhan USB toiminnassa noin BIOSin puolelta?
- kipa
Olin ite pähkäillyt ihan riittävän pitkän aikaa saman ongelman kanssa. Kamerana mulla vaan on Canon IXUS 400. Käyttiksenä XP. Win2000:een kamera asentu nikottelematta, mutta tuo XP tuntu aiheuttavan ongelmia. Tai siis tuo USB.
Kävin ohjeiden mukaisesti muuttamassa nuo BIOS-asetukset USBin kohdalta ja á vot. Siellähän se ongelma oli piillyt. Että kiitos Mika.
- Hubi
Mulla on samanlainen värkki. Se temppuili heti, jos sen kytki koneeseen hubin kautta. Laite toimi kuin umelma, kun sen törkkäsi suoraan USB:hen kiinni...edellyttäen tietenkin, että olet tarkastanut jo nuo edellä mainitut asiat eli USB-asetukset biosista ja sen ajurit.
- Mie
Minkä ihmeen hubin? Mikä ihmeen bios? Minä ainakin oon työntäny ton kaapelit minne pitikin , mutta vielä se sitä kerjää kaapelin kytkentää. "Uusi Laite on tunnistettu" lukee, mutta silti kysyy kaapelin kytkemistä... Aina on jotain ongelmia kun itselleen ostais jonkun vekottimen. Vittu kun ei mikään pelaa vaan aina saa olla neuvoja joltain kyselemässä!! Niitkään ei tunnu edes saavan kun apua tarttee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872