rv 31 ja "poikki"

Aino85

Onko kellään muulla naisella saman tyyppisiä kokemuksia, että raskaus on ollut helppo, mutta viikon 30 jälkeen on jotenkin "poikki" ja ei osaa oikein sanoa, että mikä on voimat vienyt? Lääkärille en halua mennä puhumaan, koska uskon tämän olon olevan vain väliaikaista. Pitäisi jaksaa monta asiaa, kun on muutto ennen laskettua aikaa, mutta uskon voimien palautuvan.

6

1230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rv 32

mulla oli kans sama ja osaksi johtui alhaisesta hemoglobiinista. Oletko mittauttanut sen? Syötkö rautaa?

Toinen on, että ainakaan itse en öitä nuku kovinkaan hyvin. Ennenkuin löytää asennon on käytävä vessassa. Vauva potkii ja pitää hereillä.. syitä on monia. Uni on kovin katkonaista. Eilenkin nukuin sitten työpäivän jälkeen 3 tunnin päiväunet ja kumma kyllä yöunet maittoivat ihan normaalisti. Fyysistikin on raskaampaa liikkua tämän mahan kanssa. Kai se on se luonto joka "pakottaa" sinut rauhoittumaan ja valmistautumaan synnytykseen..

• valois*

Meillä oli kans muutto ja remontti samoihin aikoihin, viime raskaudessa, sit lisäks kävin töissä loppuun saakka... Mulla vaivas koko raskauden alhainen hemoglobiini... Vaikka söin rautaa... Kyllä mulla ainakin helpottui olo loppua kohden... Tsemppiä!

• kesäkurpitsamandariini

Mulla alkoi kanssa joku mystinen rv 31 väsymys..
        ei saanu nukuttua, kaikki stressas ihan mielettömästi vaikkei olis ollut syytäkään ja olo oli aivan kamala. Mutta se meni parissa viikossa ohitse? Olo oli todella pirteä ja reipas 35 viikolle asti ja sen jälkee taas väsähti.. mutta kai se nyt kuuluu asiaan pikku hiljaa "rauhoittua".

• ...
        kesäkurpitsamandariini kirjoitti:

Mulla alkoi kanssa joku mystinen rv 31 väsymys..
        ei saanu nukuttua, kaikki stressas ihan mielettömästi vaikkei olis ollut syytäkään ja olo oli aivan kamala. Mutta se meni parissa viikossa ohitse? Olo oli todella pirteä ja reipas 35 viikolle asti ja sen jälkee taas väsähti.. mutta kai se nyt kuuluu asiaan pikku hiljaa "rauhoittua".

onkos aino syöny liikaa sieniä, jos se vaikka väsyttää? meinaan vaan ku olet niin avoimesti kertonu tästä sienien ym aineiden käytöstä täällä netin palstoilla... ja sanot sit viel olevas raskaana... hoh hoijaa...

• Aino85
        ... kirjoitti:

onkos aino syöny liikaa sieniä, jos se vaikka väsyttää? meinaan vaan ku olet niin avoimesti kertonu tästä sienien ym aineiden käytöstä täällä netin palstoilla... ja sanot sit viel olevas raskaana... hoh hoijaa...

En käytä aineita, vaan nyt oli kysymyksenä väsymys.

• Aino85
        Aino85 kirjoitti:

En käytä aineita, vaan nyt oli kysymyksenä väsymys.

Verenpaine oli alhainen (tai siis normi)ja hemoglobiinia oli tarpeeksi. En ole käyttänyt mitään raskauden aikana, vaan kaikki oli ennen raskaustestiä ja mitä siitä, jos juo ennen raskautta, kun kaikki on ollut ennen raskaustestiä:>

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1723
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1123
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      438
      1104
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1023
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      811
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      782
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      675
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe