Otsikon mukainen viesti on tuolla kauempana muiden viestien joukossa. Käyn päivittäin tutkimassa olisiko sen jättäjä jo vastannut viimeisimmäksi siihen tehtyyn kysymykseen (ei ole minun kysymykseni) joka koskee aiheuttaako portin 135 sulkeminen ongelmia joillekin ohjelmille. Jatkan lisäksi kysymystä, että jos aiheuttaa, niin mitä ne ohjelmat voisivat olla? Vasaisitko (tai joku muu)! Kiitos etukäteen! Odottamisiin!
Sulje portti 135 - XP
6
1088
Vastaukset
- Titta
suljettiin se pähkäilyn jälkeen muutama pv sitten, eikä vielä ainakaan ole mitään ongelmia tuottanut. Saahan sen aina uudestaan auki.
Jos sulle vaikka nyt vastaisi joku viisas, kun mä heitin vaan tämmösen taviksen kokemuksen, niin yleensä käy.
Saisin sitten kukaties itsekin lisätietoa.
Mistähän johtuu, että kun esittää jonkun tosi kysymyksen, kts. edellinen, niin lukijoita kyllä riittää, vaan vastaustapa ei tulekaan. - portti
Kaikki palveluntarjoajat on jo omilta palvelimiltaan sulkeneet mm. portin 135 liikenteen toistaiseksi!
- Titta
ny mullekin, että mistä mä saan sen 666 portin kiinni, vai olikoos se vain joku "tähden lento" kun sitä ei enää löydy.
- oli se
Titta kirjoitti:
ny mullekin, että mistä mä saan sen 666 portin kiinni, vai olikoos se vain joku "tähden lento" kun sitä ei enää löydy.
>ny mullekin, että mistä mä saan sen 666 portin kiinni, vai olikoos se vain joku "tähden lento" kun sitä ei enää löydy.<
-se oli juuri se tähdenlento, Unohda se koko 666-portti juttu! - Titta
oli se kirjoitti:
>ny mullekin, että mistä mä saan sen 666 portin kiinni, vai olikoos se vain joku "tähden lento" kun sitä ei enää löydy.<
-se oli juuri se tähdenlento, Unohda se koko 666-portti juttu!kun vaivauduit vastaamaan, kun ei kukaan muu viitsinyt. Naureskelivat kai vain partaansa.
- Muori
Lämmin kiitos vastauksista niin "portille" kuin Titalle!
Somaa syksyä teille molemmille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760