Valaaametin mittari jouten: öljynpaine ja lämpömittari alkuperäis putkineen anturin kera.
lasi rikki, aurinko mittari asteikon haalistanu, mutta uniikki on, eikä kukaan tee jos pyytämään alat. Saa tilata 50€ hintaan. Tähän vain yhteystiedot niin tästä nappaan
Valmet 361 - 565 mittaristo
5
4224
Vastaukset
- miten kallis
Kuinka noin wanha voi olla noin kallis, ei se uutenakkaan maksanut FIM 300,-.
Tarjoan 20,-.- mittarimato..
Olet ukko pahasti väärässä. Yhtään Valmetn alkuperäistä mittaria ei saa uutena kaupasta. Yksinkertaisesti niitä vaan ei tehdä, vaikka lottovoiton lyöt pöytään, et saa. Museo ja alkuperäis malleja rakennettaessa käy vain alkuperäinen 1960-luvulta peräisin oleva mittari ja piste. Ellei museotarkoituksessa rakenneta, sitten ostetaan uudet ja digitaaliset mittarit, joita saa 25€ Biltema-kaupasta ja Virosta.
- Anonyymi
Jos mittari vielä myynnissä soita 0400547737
- Anonyymi
Varmasti on vielä myynnissä, ja myyjä on neljätoista vuotta joka aamu katsonut täältä, onko tullut ostotarjouksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti on vielä myynnissä, ja myyjä on neljätoista vuotta joka aamu katsonut täältä, onko tullut ostotarjouksia.
Menikö kaupaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848