Moi
Mulla on vireillä helpparin tiiminvetäjän paikka IT-alalla, paljon sellasesta pitäis pyytää liksaa ?
Helpparin vetäjä
7
1986
Vastaukset
- help
2400 e/kk( känny, kannettava, adsl). töissä olen suomen suurimpiin(top 10) kuuluvassa yrityksessä helsingissä. niin tuo palkka oli bruttona...
- blaa
No ei kyllä käy kateeksi tuolla palkalla.
- Jussi
Minkälainen kokemus/koulutus sulla oli tuohon tiiminvetäjän paikkaan ?
vastuuseen nähden tuo 2400 ei tunnu paljolta ja onko se noussut tai onko nousemassa ? - help
Jussi kirjoitti:
Minkälainen kokemus/koulutus sulla oli tuohon tiiminvetäjän paikkaan ?
vastuuseen nähden tuo 2400 ei tunnu paljolta ja onko se noussut tai onko nousemassa ?koulutukseltani olen it-tradenomi. ennen tiiminvetäjän hommia toimin it-tukena kentällä ja helpparissa (n. 2 vuotta). viime keväästä asti olen vastannut/vetänyt helpparitiimiä. tässä "it-tilanteessa" palkka ei tosiaankaan ole nousussa ja ehkä yksi asia, joka minun kohdalla vaikuttaa palkkaani on sukupuoli. naisethan saavat 80% siitä mitä miehet samoista hommista!
- Pete
help kirjoitti:
koulutukseltani olen it-tradenomi. ennen tiiminvetäjän hommia toimin it-tukena kentällä ja helpparissa (n. 2 vuotta). viime keväästä asti olen vastannut/vetänyt helpparitiimiä. tässä "it-tilanteessa" palkka ei tosiaankaan ole nousussa ja ehkä yksi asia, joka minun kohdalla vaikuttaa palkkaani on sukupuoli. naisethan saavat 80% siitä mitä miehet samoista hommista!
Moi
Saan sinun kanssa samaa liksaa ja teen samaa hommaa sun kanssa.. ilmeisesti sitte ollaan palkka kuopassa.. :/ - Buuu
blaa kirjoitti:
No ei kyllä käy kateeksi tuolla palkalla.
ainakin enemmän kuin minun 470 kuussa. Nytkin on 90 tilillä ja ruokaa pitää ostaa neljälle henkilölle.
- ACAB
help kirjoitti:
koulutukseltani olen it-tradenomi. ennen tiiminvetäjän hommia toimin it-tukena kentällä ja helpparissa (n. 2 vuotta). viime keväästä asti olen vastannut/vetänyt helpparitiimiä. tässä "it-tilanteessa" palkka ei tosiaankaan ole nousussa ja ehkä yksi asia, joka minun kohdalla vaikuttaa palkkaani on sukupuoli. naisethan saavat 80% siitä mitä miehet samoista hommista!
Kahden vuoden työkokemuksella ei kummoista palkkaa voi odottaakaan helpparihommissa. Oli sitten "tiiminvetäjä" tai tavallinen pc-duunari. Kyllä se niin on, että erikoisosaamisesta maksetaan. Tuollaisia hommia voi tehdä kuka tahansa, jolla on jonkinlainen koulutus it-alalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455200Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1261670Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151579Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511530- 141255
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22108081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60847