Sonatan musiikin laatu on menemässä pahasti alaspäin. Viittaan nyt Sontatan uusimpaan munaukseen Uniaan. Asteikolla 4 - 10 kaiikki biisit 4. Sori vaan, uniafanit. So long, suckers!!
unia
5
1815
Vastaukset
- se on
että kakarat ei yksinkertaisesti ymmärrä oikeasti hyvän ja taidokkaan musiikin päälle. Mutta älä huolehdi, kyllä se sinullekin aukeaa kun kasvat aikuiseksi. Sinun tapauksessasi ehkä joskus 30 vuoden päästä.
- pyhphpyhpyhpyhpyhpyhphpyhpy...
pyhphpyhpyhpyhpyhpyhphpyhpyhpyhpyhpyhphpyhpyhpyhpyhpyhphpyhpyhpyhpyh kannattais itse kasvaa aikuiseks
- asdfghjksddsa
se pitää kuunnella pari kertaa ennen kun voi sanoa mielipiteensä asiasta..
- 37-v. heavynkuluttaja
Mä olen samaa mieltä sun kanssa. Mua häiritsee pahiten se, miten Unia levy on tuotettu. Esim. jousisoittimet kuullostaa siltä, kuin olisi vahingossa äänitettykin viereisen lasikopin mikin kautta. Jousisoittimien äänessä olisi munaa, kuuleehan sen Apocalypticastakin, mutta Unia-levyllä ne on latistettu viheliäiseksi, mitään sanomattomaksi vonkunaksi. Tai sitten on ollu surkeat vonguttajat asialla, pistäisin ennemmin tuottajan piikkiin.
Toinen häiritsevä ääni lähtee rummuista melkein joka biisissä. Ne kuullostaa halvoilta ja epäkuntoisilta! Bassorumpu ei kuulu olla noin kimekkaääninen, syvyyttä siinä pitää olla!
Muitakin lapsuksia löytyy, esim. huonosti kuuluvalta radiokanavalta vaikuttava surina laulun päällä yhessä biisissä.
Huonojen saundien lisäksi en pitänyt siitä, mihin suuntaan musiikki muuten näyttää näillä miehillä kehittyvän. Mieleeni tuli Eddie Mercury ja The Queen moniäänisistä laulustemmoista ja vähän teennäisistä alituisista sävellajin kanssa kikkailusta. Laulutaito sinänsä teki vaikutuksen, mutta tahdon heviä, en mitään homomiesten stemmalaulua!- fdsf
tähän vastattu parii vuotee mut anyway...
Unia on ylivoimasesti Sonatan paras levy.
My Dream's But A Drop A Fuel For A Nightmare, It Won't Fade, Fly With The Black Swan, The Vice...
= EPIC STUFF!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.981535- 2091458
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59980Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K51757Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49735En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40686Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36685The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut4683Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉53682