Pekka Puupään sarjakuvakirjojahan Fogeli tuotti 16 kappaletta. Tietäisittekö mistä niitä saa enää nykyisin omaksi?
1990-luvulla niitä taisi isoisäni vielä löytää kirjakaupoista kun olin pikkupoika, mutta nykyisin ne ovat jo kaiketi harvinaisia (osa 2 on mulla jossakin vanhempien rojujen keskellä).
Tämän saman viestin olen nyt laittanut Akateemiseen ja Suomalaiseen kirjakauppaan (en vastausta ole vielä saanut).
Luulisi nyt että Pekka Puupää -sarjakuvakirjatkin kiinnostaa tai muu Pekka Puupää -kirjallisuus, kun Finnkino on alkanut myymään Pekka Puupään DVD-elokuviakin kaupoissa. :)
Mistä saa ostettua Pekka Puupää sarjakuvakirjoja?
7
3583
Vastaukset
- 5 albumia kirjahyllyssä
1940-50 luvulla ilmestyneet Puupää-albumit ovat harvinaisuuksia ja arvokkaita. 1980-luvulla tehtiin uusintapainoksia nimellä Puupään parhaat. Niitä ilmestyi ainakin 8. Niissä oli parhaita sarjakuvia noista ikivanhoista jutuista. Noita sarjakuvakirjoja olen löytänyt joistakin divareista. Muutama vuosi sitten oli ihan kirjakaupan alennusmyynneissä myytävänä albumi "Pekka Puupää 101 sarjaa". Siinä oli uusintapainoksena vuoden 1943 sarjakuvat.
- Olli9786776474564765
Paljonko maksat 4stä kirjasta.
- J.V 123
10 e
- Sarjakuvia
Kannattaa käydä katsomassa: http://www.antikka.net/
- tuulikki3
Divareista kannattaa kysyä Pekka Puupää -kirjoja.
- Anonyymi
Mulla muutama vamha
- Anonyymi
Hiton hyvä "oblomovilainen" (=hyväntahtoisesta hölmöstä kertova) sarja oli tuo alkup.P.Puupää//Voikukankatu13 :sta ...
Ehkä noista nettihuutokaupoista voisi parhaimmillaan katsella nykyjään. Itse ole omistanut albumeista suurimman osa. Hiton hyvää, "vanhan ajan" huumoria, sitä parempaa ei ole paljon olemassa ollutkaan, ja tuskinpa koskaan voi tullakaan ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1031083