Pekka Puupään sarjakuvakirjojahan Fogeli tuotti 16 kappaletta. Tietäisittekö mistä niitä saa enää nykyisin omaksi?
1990-luvulla niitä taisi isoisäni vielä löytää kirjakaupoista kun olin pikkupoika, mutta nykyisin ne ovat jo kaiketi harvinaisia (osa 2 on mulla jossakin vanhempien rojujen keskellä).
Tämän saman viestin olen nyt laittanut Akateemiseen ja Suomalaiseen kirjakauppaan (en vastausta ole vielä saanut).
Luulisi nyt että Pekka Puupää -sarjakuvakirjatkin kiinnostaa tai muu Pekka Puupää -kirjallisuus, kun Finnkino on alkanut myymään Pekka Puupään DVD-elokuviakin kaupoissa. :)
Mistä saa ostettua Pekka Puupää sarjakuvakirjoja?
7
3494
Vastaukset
- 5 albumia kirjahyllyssä
1940-50 luvulla ilmestyneet Puupää-albumit ovat harvinaisuuksia ja arvokkaita. 1980-luvulla tehtiin uusintapainoksia nimellä Puupään parhaat. Niitä ilmestyi ainakin 8. Niissä oli parhaita sarjakuvia noista ikivanhoista jutuista. Noita sarjakuvakirjoja olen löytänyt joistakin divareista. Muutama vuosi sitten oli ihan kirjakaupan alennusmyynneissä myytävänä albumi "Pekka Puupää 101 sarjaa". Siinä oli uusintapainoksena vuoden 1943 sarjakuvat.
- Olli9786776474564765
Paljonko maksat 4stä kirjasta.
- J.V 123
10 e
- Sarjakuvia
Kannattaa käydä katsomassa: http://www.antikka.net/
- tuulikki3
Divareista kannattaa kysyä Pekka Puupää -kirjoja.
- Anonyymi
Mulla muutama vamha
- Anonyymi
Hiton hyvä "oblomovilainen" (=hyväntahtoisesta hölmöstä kertova) sarja oli tuo alkup.P.Puupää//Voikukankatu13 :sta ...
Ehkä noista nettihuutokaupoista voisi parhaimmillaan katsella nykyjään. Itse ole omistanut albumeista suurimman osa. Hiton hyvää, "vanhan ajan" huumoria, sitä parempaa ei ole paljon olemassa ollutkaan, ja tuskinpa koskaan voi tullakaan ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031392
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361350Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211014viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799