Pekka Puupään sarjakuvakirjojahan Fogeli tuotti 16 kappaletta. Tietäisittekö mistä niitä saa enää nykyisin omaksi?
1990-luvulla niitä taisi isoisäni vielä löytää kirjakaupoista kun olin pikkupoika, mutta nykyisin ne ovat jo kaiketi harvinaisia (osa 2 on mulla jossakin vanhempien rojujen keskellä).
Tämän saman viestin olen nyt laittanut Akateemiseen ja Suomalaiseen kirjakauppaan (en vastausta ole vielä saanut).
Luulisi nyt että Pekka Puupää -sarjakuvakirjatkin kiinnostaa tai muu Pekka Puupää -kirjallisuus, kun Finnkino on alkanut myymään Pekka Puupään DVD-elokuviakin kaupoissa. :)
Mistä saa ostettua Pekka Puupää sarjakuvakirjoja?
7
3610
Vastaukset
- 5 albumia kirjahyllyssä
1940-50 luvulla ilmestyneet Puupää-albumit ovat harvinaisuuksia ja arvokkaita. 1980-luvulla tehtiin uusintapainoksia nimellä Puupään parhaat. Niitä ilmestyi ainakin 8. Niissä oli parhaita sarjakuvia noista ikivanhoista jutuista. Noita sarjakuvakirjoja olen löytänyt joistakin divareista. Muutama vuosi sitten oli ihan kirjakaupan alennusmyynneissä myytävänä albumi "Pekka Puupää 101 sarjaa". Siinä oli uusintapainoksena vuoden 1943 sarjakuvat.
- Olli9786776474564765
Paljonko maksat 4stä kirjasta.
- J.V 123
10 e
- Sarjakuvia
Kannattaa käydä katsomassa: http://www.antikka.net/
- tuulikki3
Divareista kannattaa kysyä Pekka Puupää -kirjoja.
- Anonyymi
Mulla muutama vamha
- Anonyymi
Hiton hyvä "oblomovilainen" (=hyväntahtoisesta hölmöstä kertova) sarja oli tuo alkup.P.Puupää//Voikukankatu13 :sta ...
Ehkä noista nettihuutokaupoista voisi parhaimmillaan katsella nykyjään. Itse ole omistanut albumeista suurimman osa. Hiton hyvää, "vanhan ajan" huumoria, sitä parempaa ei ole paljon olemassa ollutkaan, ja tuskinpa koskaan voi tullakaan ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400