Hei, apua!
Oon ihastumassa Kalat mieheen ja ite oon Leijona nainen.
Onko parilla mitään tseensiä onnistua..?
Orjatar
4
1176
Vastaukset
- poppikorni
chanssit on onnistua tai epäonnistua.
Tassuthan siinä kastuu ;)
Hmmm *vakavoituu*
Ovathan leijona ja kalat hiukka eri maailmoista,se voi olla täydentävä tekijä tai pidemmän päälle erottava.Kummatkin kuitenkin tunteellisia ja herkkiä.Ei mikään mahdoton pari.
Ennemmin tuijota sen kalat-miehen silmiä kuin horoskooppimerkkejä tässä vaiheessa;)tai no ei ihan kirjaimellisesti,ettei raukka säikähdä leijonan saalistuskatsetta :D- kalaMias
Leijonanaaras meni trefeillä ihan punaiseksi kasvoilta ja alkoi yhtäkkiä ujostella ?? En puhunut tai vihjaillut mitään härskejä/kaksimielisiä, kunhan vaan katsoin naista silmiin, se siitä saalistuskatseesta.
- kannattaa...
kokeilla. Itse olen leijona nainen ja minulla on kala mies, suhde on loistava(ainakin vielä;)), en ole ikinä koskaan kokenut mitään tällaista. Mutta muista että kalamies ei luota heti suinpäin, eikä välttämättä lähde heti suhteeseen täysillä, kärsivällisyyttä... Riidat voi olla melkoisia, mutta kaikki kannattaa ja pitää aina puhua läpi, tosin kalamiehet ei heti puhu kaikista asioistansa ja utelemalla asiat pahenee.
- Pirre*
paremmin kun nainen on Leijona ja mies kala.
Itselläni ei kyllä ole kuin 40 vuoden kokemus leijonamiehestä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2094137
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921966Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321682- 1651440
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251366Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.101323Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041193Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121180- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331125