Hei, apua!
Oon ihastumassa Kalat mieheen ja ite oon Leijona nainen.
Onko parilla mitään tseensiä onnistua..?
Orjatar
4
1216
Vastaukset
- poppikorni
chanssit on onnistua tai epäonnistua.
Tassuthan siinä kastuu ;)
Hmmm *vakavoituu*
Ovathan leijona ja kalat hiukka eri maailmoista,se voi olla täydentävä tekijä tai pidemmän päälle erottava.Kummatkin kuitenkin tunteellisia ja herkkiä.Ei mikään mahdoton pari.
Ennemmin tuijota sen kalat-miehen silmiä kuin horoskooppimerkkejä tässä vaiheessa;)tai no ei ihan kirjaimellisesti,ettei raukka säikähdä leijonan saalistuskatsetta :D- kalaMias
Leijonanaaras meni trefeillä ihan punaiseksi kasvoilta ja alkoi yhtäkkiä ujostella ?? En puhunut tai vihjaillut mitään härskejä/kaksimielisiä, kunhan vaan katsoin naista silmiin, se siitä saalistuskatseesta.
- kannattaa...
kokeilla. Itse olen leijona nainen ja minulla on kala mies, suhde on loistava(ainakin vielä;)), en ole ikinä koskaan kokenut mitään tällaista. Mutta muista että kalamies ei luota heti suinpäin, eikä välttämättä lähde heti suhteeseen täysillä, kärsivällisyyttä... Riidat voi olla melkoisia, mutta kaikki kannattaa ja pitää aina puhua läpi, tosin kalamiehet ei heti puhu kaikista asioistansa ja utelemalla asiat pahenee.
- Pirre*
paremmin kun nainen on Leijona ja mies kala.
Itselläni ei kyllä ole kuin 40 vuoden kokemus leijonamiehestä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3541574- 1501207
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111024
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt5999- 285995
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49948