apuva

anime riippuvainen

oon kattonu ny jo jonku verran animeit mut ny oon iha pulas ku en keksi mitä katon :D idiksii? (ois kiva jos sais juontaki vähä mukaa)

täs on näit mitä oon kattonu(en muist välttist kaikkii):

Angels Feather
Angel Sanctuary
Black Blood Brothers
D.N.Angel
Elfen Lied
Fullmetal Alchemist
Full Moon wo Sagashite
Gakuen Heaven
Loveless
Murder Princess
Pretear

enempää en just nyt muista xD
ois kiva jos keksisitte mul jottai :D

8

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zeus.

      Final Approach
      Chobits
      Haibane Renmei
      Planets
      Welcome to the NHK!
      Sketchbook full color's
      Hitohira
      Hidamari Sketch
      Kashimashi ~ Girl Meets Girl ~
      The Melancholy of Haruhi Suzumiya

      Tuossa oli muutama näin aluksi.

    • silinterihattu.

      Tietysti helpottaisi, jos sä kertoisit minkälaisista sarjoista tykkäät erityisesti, mutta noista nimistä nyt sai sen verran selkoa, että voisit ehkä tykätä ainakin Busou Renkinistä.

      Muita ei ole tässä tullutkaan katseltua. Tuonkin pääsin loppuun muutama päivä sitten.

      BR kertoo kuitenkin tyypistä, jonka sydämen tilalle laitetaan Kakugane ja hän saa sitä kautta itselleen voimat käyttää Arms Alchemya ja taistelee sitten Homunculuksia vastaan. Tämä muistuttaa hieman Bleachia(jota myöskin suosittelen :3), FMA:ta ja DB:tä, mutta osaa silti olla ihan erilainen kuin mikään näistä.

      Suosittelen edes vilkaisemaan, jos ei tuo kuvaukseni juuri sykähdyttänyt. En nimittäin ole kovin hyvä selittämään asioita.

      • anime riippuvainen

        thanx tota voisi kattoo sit ku saan tällähetkellä katsomani death note sarjan loppuun =)


    • Naruto, Chrno Crusade, Utawarerumono, Card Captor Sakura, Wolfs rain, till exampl.

    • animehörhööööööööööö

      Kannattaa ehdottomasti katsoa! Yks parhaista sarjoista mitä oon ikinä nähny (ja nähty on lähemmäs 200 sarjaa).

      Jos tykkäsit Fullmetal Alchemistista, niin seuraavat tod. näk. iskee:

      Hunter x Hunter, One Piece, Naruto, Bleach, Air Gear, Tengen toppa Gurren Lagann, Inuyasha ym.

      Ja parhaat animet, joita ite olen ikinä elämässäni nähnyt, ovat:

      Hunter x Hunter
      Rurouni Kenshin - Meiji Kenkaku Romantan - Tsuiokuhen (myös nimillä: Samurai X - Trust And Betrayal / Rurouni Kenshin - reminiscence)
      Death Note
      Miyazakin leffat: Totoro, Mononoke hime & Nausicaa

      • animehörhöööö

        löytyy täältä http://www.animewatcher.net/anime/3

        ja pitäis löytyä suurimmasta osasta noista muistakin mainitsemistani sarjoista tuolta vähän tietoa.

        ja jos pitää miettiä että mitä kattos, niin mene animewatcheriin ja selaa top-100 läpi. siinä tekemistä vähäks aikaa!


    • animee<3

      Suosittelen lämpimästi fushigi yuugia =) Ihana sarja!

    • littletiger

      Multa ois:
      Maria sama no miteru
      Sakura trick
      Strawberry panic
      Sailor moon
      Akuma no riddle
      Candy boy
      Citrus
      Ja joo pelkkää lesbo animee katon sorge xd

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe