Tässä linkki: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=4622025
Kiitos vastauksesta!
Käytössäni on: Mandrake 9.1 sekä SuSE 8.2 Pro. Toimisivatko em. käyttikset linkissä olevassa koneessa?
Vielä kerran kiitos vastauksesta!
Toimisiko Linux tässä koneessa?
5
326
Vastaukset
- VilliViini
Näytönohjaimelle (Radeon 9200) ei tietääkseni ole vielä kunnon ajureita Linux-puolella. Vesa-ajureilla Radeonin saa kyllä toimimaan, mutta 3D toiminnoista ei kannata haaveilla.
- SISKO
...näytönohjain ja millaiseen näytönohjaimeen? Siis esimerkki koneesta.
Vai takaisinko Windowsiin? En tiedä tästä Linux hommasta paljoa mitään vielä. Eikä viitsisi pitää tätä koneessa vain mykkänä nettikäyttiksenäkään.
En voi katsella videoita. Jos voin kastoa videoita, niin ääni ei kuulu.
Ei taida Linux olla vielä minun käyttikseni? Linuxin kanssa on liikaa hommaa ja minulla on aivan liian vähän tietoa linuxin säätämisestä...
- Maukka^
Itselläni pyörii Mandrake 9.0 Pentium MMX 200mhz prossulla, 128mb muistilla ja S3 Triolla. Onhan tämä hidas mutta käytettävä. Eli pitäisi toimia tuolla kokoonpanolla.
- SISKO
...että, onko tietokonepaketissa jotain tai jokin osa, johon ei esim. löydy ajureita.
Itellä on nyt 233Mhz Pentium, 196 Mt muistia ja kyllä tälläkin Wanhuksella Mandrake 9.1 toimii.
Siis, olen jostain kuullut, ettei Linuxit välttämättä toimisi uusimmalla raudalla, mutta kuka sen tietää??? - Nimetön
SISKO kirjoitti:
...että, onko tietokonepaketissa jotain tai jokin osa, johon ei esim. löydy ajureita.
Itellä on nyt 233Mhz Pentium, 196 Mt muistia ja kyllä tälläkin Wanhuksella Mandrake 9.1 toimii.
Siis, olen jostain kuullut, ettei Linuxit välttämättä toimisi uusimmalla raudalla, mutta kuka sen tietää???Kyllä Linux varmasti toimii, mutta löytyykö tehdaslämpimälle
uuden uutukaiselle lisälaitteelle esim. X:ään ajureita tms.
voi joskus olla ongelma. Tässäkin ongelman ydin on, ettei
laitevalmistajat tee sopivia ajureita tai anna tarvittavia
tietoja *nix-ajurien tekemiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760