Mansikkapaikalla Katri!

tv2 to 24.4.

Katri Helena on Mansikkapaikalla ens torstaina! Mahtavaa, mukavin ja miellyttävin sarja tämä. Eikä vähiten siksi kun Mikko Kuustonen tekee ohjelmassa leppoista tunnelmaa. Ja kuuleepahan Katrin ajatukset ja mietteet nyt tässä ja tällä hetkellä.

33

3276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja mietteet

      ei kiinnosta ,itsekeskeinen tyrkky tunkee itseään jatkuvasti tv-ohjelmiin

      • itekeskeinen myrkky

        ja tänne kirjoittamalla yrität pilata muittenkin nautinnon. Ei onnistu, Rouva Myrkky!


      • Olen seurannut Katrin elämää Puhelinlangoista asti.
        Ihmettelen onko aikoinaan tehnyt sopimuksen 1 miehen kanssa kun koskaan, missään ei hänestä puhu.'Paalosmaankin kanssa oli vuosia.


      • se ensimmäinen
        maagikko kirjoitti:

        Olen seurannut Katrin elämää Puhelinlangoista asti.
        Ihmettelen onko aikoinaan tehnyt sopimuksen 1 miehen kanssa kun koskaan, missään ei hänestä puhu.'Paalosmaankin kanssa oli vuosia.

        aviomies?Kakkonen oli Kalajoki ja kolmonen tämä Rajala.Onhan Katri seurustellut Dannynkin kanssa silloin nuorempana.Oliskohan se ollu Paalosmaan jälkeen tai ennen sitä.Onhan näitä.


    • pitää katosa

      Katria tuoss mansikkapaikalla!

    • mansikkapaikalla

      Katrin tukena?Vai joko ne on eronnu?

      • simon templar

        katsomallahan tuo selviää. Ainakin Mikko Kuustonen on paikalla. varmaan Jarikin olisi mutta nyt on katrin ohjelma eikä yhteisesiintyminen.


      • katsoa
        simon templar kirjoitti:

        katsomallahan tuo selviää. Ainakin Mikko Kuustonen on paikalla. varmaan Jarikin olisi mutta nyt on katrin ohjelma eikä yhteisesiintyminen.

        onkohan ohjelmassa paljon itsekehua


      • r.moore
        katsoa kirjoitti:

        onkohan ohjelmassa paljon itsekehua

        Minusta ei ollut itsekehua ollenkaan. Huomaamatta keskustelu osoitti miten suuri meidän suomalaisten tunteiden tulkki Katri on. Suuri Stara jolla on kuitenkin sydänmessä paikka kanssaihmisille. Aivan upea ohjelma. Ja miten hän vain kaunistuu vuosi vuodelta, ei näy leikkauksia tai muita. Ehkä ikäistensä naisihmisten on joittenkin vaikea sietää noin kaunista, menestyvää ja syvällisen pohdinnan osaavaa kannsaihmistä. Moni kaljatäti tietenkään ei tykkää mitä peili näyttää, mutta minä tykkään katrista!


      • ja totesin
        r.moore kirjoitti:

        Minusta ei ollut itsekehua ollenkaan. Huomaamatta keskustelu osoitti miten suuri meidän suomalaisten tunteiden tulkki Katri on. Suuri Stara jolla on kuitenkin sydänmessä paikka kanssaihmisille. Aivan upea ohjelma. Ja miten hän vain kaunistuu vuosi vuodelta, ei näy leikkauksia tai muita. Ehkä ikäistensä naisihmisten on joittenkin vaikea sietää noin kaunista, menestyvää ja syvällisen pohdinnan osaavaa kannsaihmistä. Moni kaljatäti tietenkään ei tykkää mitä peili näyttää, mutta minä tykkään katrista!

        että ihan on ikäisensä näköinen, ryppyjä siellä ja ryppyjä täällä.Meikkihän ne hieman tasoittaa, mutta kyllä se ikä näkyy meissä kaikissa. Varsinkin kaulassa.Turha sitä on hehkuttaa.Olen muuten luullut, että Katri on lempeä tussukka , mutta hänhän paljastuikin hyvin itsepäiseksi ihmiseksi.


      • Teflonn
        ja totesin kirjoitti:

        että ihan on ikäisensä näköinen, ryppyjä siellä ja ryppyjä täällä.Meikkihän ne hieman tasoittaa, mutta kyllä se ikä näkyy meissä kaikissa. Varsinkin kaulassa.Turha sitä on hehkuttaa.Olen muuten luullut, että Katri on lempeä tussukka , mutta hänhän paljastuikin hyvin itsepäiseksi ihmiseksi.

        Onko kiva että samat rypyt on sulla kuin on Katrillakin. Itsepäisyyttä ehkä sinulla enemmän. Kannatti tuokin kirjoittaa tänne? No sainpahan vastata myös.


    • r.moore
      • myöskin

        ei tämä laulajatar vaikuta iältään montaakaan vuotta yli kuusikymppiseltä arvalisin että noin 65 v


      • Sanoisin vielä
        myöskin kirjoitti:

        ei tämä laulajatar vaikuta iältään montaakaan vuotta yli kuusikymppiseltä arvalisin että noin 65 v

        Katrin laulu ihanaa, säestys oli hieman kehnotasoista


      • säestyksestä noin :)
        Sanoisin vielä kirjoitti:

        Katrin laulu ihanaa, säestys oli hieman kehnotasoista

        Katrin tyär säesti pianolla ja sen kanssa laulaminen nyt kuulostaa tuollaiselta. Molemmat olivat hyviä minusta.


    • hieno kappale

      Kerkko Koskisen säveltämä "Elämänlangat" on koskettava kappale Katri Helenan tulkitsemana. Siinä on samoja "elämää suurempia sävyjä" kuin Kerkko Koskisen eurooviisukappaleessa "Virginia", Vuokko Hovatan myös upeasti tulkitsemana. Tätä lajia pitäisi saada lisää, Koskinen.

      • listalle ,eikä soita k.o levyä

        kun ei ole iskelmää radion johtajan mielestä .


      • omituinen radio
        listalle ,eikä soita k.o levyä kirjoitti:

        kun ei ole iskelmää radion johtajan mielestä .

        monessakin mielssä. Minäkin olen Elämänlangat laittanut monesti toiveeseeni mm. listalle, mutta eipä ole kuulunut. Kiitos kun valaisit että muutkin ovar yrittäneet ja tuollainenko on vastaus? Mikä johtaja se tuolllainen on joka pitää sitten vaikkapa Celine Dionia iskelmänä? Toivottavasti kohta entinen johtaja.


      • ratkaisee...
        omituinen radio kirjoitti:

        monessakin mielssä. Minäkin olen Elämänlangat laittanut monesti toiveeseeni mm. listalle, mutta eipä ole kuulunut. Kiitos kun valaisit että muutkin ovar yrittäneet ja tuollainenko on vastaus? Mikä johtaja se tuolllainen on joka pitää sitten vaikkapa Celine Dionia iskelmänä? Toivottavasti kohta entinen johtaja.

        ei oo edelin levy niin ei soi.


      • ettekö te tedä

        että sen voi ostaakin , ihan kaupasta, vaikkapa citymarketista?Piipahtakaapa siellä.Ai jaa tehän asuttekin susirajalla.


      • susraja
        ettekö te tedä kirjoitti:

        että sen voi ostaakin , ihan kaupasta, vaikkapa citymarketista?Piipahtakaapa siellä.Ai jaa tehän asuttekin susirajalla.

        ei se ole sama asia kuuleeko radiosta vai omalta levyltä. mä täällä susirajalla kuuntelen koko ajan myös radiota kompuutterilla tai kuten nyt suoraa e-flowta pc:llä. nih.


      • susraja
        ettekö te tedä kirjoitti:

        että sen voi ostaakin , ihan kaupasta, vaikkapa citymarketista?Piipahtakaapa siellä.Ai jaa tehän asuttekin susirajalla.

        onneksi täällä netissä on yhteisöjä joista voi kuunnella hyvää musiikkia ja silloin ei tarvita iskelmäradioita :)


      • kaikesta huolimatta
        susraja kirjoitti:

        onneksi täällä netissä on yhteisöjä joista voi kuunnella hyvää musiikkia ja silloin ei tarvita iskelmäradioita :)

        hyvää illanjatkoa.


      • susraja
        kaikesta huolimatta kirjoitti:

        hyvää illanjatkoa.

        sinnekin! jaetaan elämänlankoja ja muita kappapeita iTunessa, vaikkapa :)


    • huomenna tv3:lla

      huomenna on Katri Helena, kari Tapio ja ainakin Mikko Kuustonen Juha vainion juhlakonsetissa. Lähetys on suora eikä meidän tarvitse jännittää miten Katri selviytyy. Niin varma lady kaikin puolin. Ja ihku :)

      • ladyn taas

        sekoittaneet hyvien esiintyjien joukkoon.


      • päätellen
        ladyn taas kirjoitti:

        sekoittaneet hyvien esiintyjien joukkoon.

        kirjoituksestasi. Joten annetaampa sellaisen hoitaa tuo vaativa titteli jonka ansiot ja taika siihen yltävät. Kyllä me miehet tiedämme millainen nainen on lady ja- millainen nainen ei ole.


      • minua ladyksi
        päätellen kirjoitti:

        kirjoituksestasi. Joten annetaampa sellaisen hoitaa tuo vaativa titteli jonka ansiot ja taika siihen yltävät. Kyllä me miehet tiedämme millainen nainen on lady ja- millainen nainen ei ole.

        ainakaan vielä, sillä minä olen mies!


      • ****
        minua ladyksi kirjoitti:

        ainakaan vielä, sillä minä olen mies!

        etkö kestä katsoa vahvaa naista laulamassa ja vielä ikäisekseen upeasti tulkitsemassa junnun herkkiä lauluja.taitaa ollakin niin,että tälle palstalle kirjoittelee näitä katria halventavia viestejä jotkut surkeat miehen retaleet,jotka eivat siedä ympärillään vahvoja tahtonaisia.perustakaapa oma palstanne parjaamiselle.


      • idolistasi?
        **** kirjoitti:

        etkö kestä katsoa vahvaa naista laulamassa ja vielä ikäisekseen upeasti tulkitsemassa junnun herkkiä lauluja.taitaa ollakin niin,että tälle palstalle kirjoittelee näitä katria halventavia viestejä jotkut surkeat miehen retaleet,jotka eivat siedä ympärillään vahvoja tahtonaisia.perustakaapa oma palstanne parjaamiselle.

        Ymmärrätkö, että joku ei tykkää KariTapiosta joku ei tykkää Paula Koivuniemestä ja joku ei vaan tykkää Katri-Helenasta?Se ei ole sen kummempaa ja se sinunkin pitäisi tajuta.Minä en todellakaan ole Katri-Helenan ihailija vaikka se sinusta olisi kuinka ihana.


      • ****
        idolistasi? kirjoitti:

        Ymmärrätkö, että joku ei tykkää KariTapiosta joku ei tykkää Paula Koivuniemestä ja joku ei vaan tykkää Katri-Helenasta?Se ei ole sen kummempaa ja se sinunkin pitäisi tajuta.Minä en todellakaan ole Katri-Helenan ihailija vaikka se sinusta olisi kuinka ihana.

        toki kestän,että minun arvostamaani artistia arvostellaan,mutta en vain itse alennu arvostelemaan omia "inhokkejani" heidän keskustelupalstoillaan...paljon on mielipiteitä ihmisistä ja paljon erilaisia artisteja ja se onkin mukavaa,näin kaikille löytyy oma mieliartistinsa... oikein lämpöisiä kevätpäiviä sinunkin elämääsi.


      • tollanen
        minua ladyksi kirjoitti:

        ainakaan vielä, sillä minä olen mies!

        on joka haukkuu naisia. Ja vielä muka huutomerkillä että oot mies. Kaukana tosi miehestä tollanen luuseri joka naista haukkuu, ei sun tartte Katri Helenaa täällä haukkua yhtään miksikään vaikka et hänestä pidäkään. Eikä ketään muutakaan naista! Painu muualle haukkumaan. Tämä on Katrin fanipalstaa.


      • siis tänään

        kiitos kovasti huomautuksesta, eipä pääse menemään ohi :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe