Olen lukenut netistä tällaisesta tulehduksesta...joka on melkein kuin hiiva muttei ihan. Mietin, että mulla voisi olla se. Koska mulla on mm. paksua runsasta valkovuotoa ja paljon kipua ja kirvelyä yhdynnässä, muttei kutinaa. Pitääkö tämän takia mennä lääkärille vai hoituuko hiivalääkkeillä/pesulla tms? Yli puoli vuotta sitten vaiva hoidettiin hiivana, muttei hiivalääkkeet auttaneet ollenkaan. Ja olen vain odotellut että milloin oireet menis pois..mutteivät ole menneet :( Alan hermostumaan...
Bakteerivaginoosi?
2
4647
Vastaukset
- Tiina
Käy ihmeessä lekurissa ja vaadi kokeita. Niissä näkyy, onko sulla todella hiiva vai ehkä joku bakteeri, joka ei emättimeen kuulu. Tiedäthän, että liika peseminen, varsinkin saippualla, kuivaa limakalvoja ja aiheuttaa kutinaa.
Itselläni meni antibioottikuurien takia emättimen bakteeritasapaino sekaisin. Tuli pahoja hajuja ja vuotoa. Mitään hiivaa ym ei löytynyt. Kokeilin apteekista ilman reseptiä saatavia emätinpuikkoja, joissa on maitohappobakteereja. Lisäksi söin suun kautta maitohappobakteeritabletteja ja vaihdoin jogurtinkin maitohappobakteereita sisältävään jogurttiin esim.Valion A-jogurtti. Nyt apteekkeihin on tullut vielä kuukautisten ajaksi maitohappobakteereita sisältäviä tampooneja.
Minä olen saanut noista tuotteista avun. Ja mikä parasta maitohappobakteereita ei voi saada liikaa.- Ansku
Maitohappobakteerit auttaa niin paljon, että on sääli, kun naiset monesti turhaankin hiivalääkkeitä käyttävät, jotka vaan järkyttää emättimen bakteerikantaa!
Kannattaa kysyä apua myös luontaiskaupoista, jos ei heti apu tulekaan, ajan kanssa kumminkin oikeilla vitamiineilla ja muilla "bakteereilla".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760