Elikäs miten saan uuteen 6610 laitettua datakaapelin kautta soittoääniä?? Ne pitää olla ilmeisesti MIDI muodossa ja kun netistä lataan koneelleni jonkun soitoäänen niin se tulee MP3 muodossa!! Miten saan muutettua äänen MP3 muodosta MIDI muotoon että voin sen sitten siirtää puhelimeeni???
6610 soittoäänet....
10
619
Vastaukset
- Konda
Kysypä kuule sieltä mistä olet puhelimen ostanutkin! Toivottavasti, et ole ostanut pesukonekauppiaalta tai halpis liikkeestä!
- Antza
No ne on niin palikoita täällä nuo känny myyjät että ei ne mitään tajua ku meet tuommoista kysymään!! Eikö tosiaan täällä kukaan osaa sanoa tuohon mitään?
- Esko
Antza kirjoitti:
No ne on niin palikoita täällä nuo känny myyjät että ei ne mitään tajua ku meet tuommoista kysymään!! Eikö tosiaan täällä kukaan osaa sanoa tuohon mitään?
Saa sen muutettua jollain ohjelmalla, mutta se ei kuulosta enään samalta. Suosittelen, että etsit sivun jossa soittoäänet on midi muodossa
- Antza
Esko kirjoitti:
Saa sen muutettua jollain ohjelmalla, mutta se ei kuulosta enään samalta. Suosittelen, että etsit sivun jossa soittoäänet on midi muodossa
... niitä semmosia sivuja tahdo löytyä!!! Ei kukaan sattumalta tietäis millä sivulla soittoäänet on midi muodossa??? Ja tietääkö kukaan millä ohjelmalla sen voi muuttaa midiksi?
- DJJUmop
Antza kirjoitti:
... niitä semmosia sivuja tahdo löytyä!!! Ei kukaan sattumalta tietäis millä sivulla soittoäänet on midi muodossa??? Ja tietääkö kukaan millä ohjelmalla sen voi muuttaa midiksi?
Niin helppoa kuin se onkin, kätevänä miehenä sävellät ne itse!
..Toisille kys. asia tuottaa tietenkin hankaluuksia, mutta...;)
- luulen ma
Ihmettelin itse samaa enkä ole löytänyt ratkaisua. Luulen, että midimuotoisia soittoääniä ei ole missään koska silloinhan operaattorit eivät saisi rahastettua niiden tilaamisesta. Itse olen käyttänyt infrapunaliitäntää mutta samapa tuo on datakaapelin kanssa. Jos saat jostain valmiita midimuotoisia niin ilmoittele ihmeessä osoite.
- Antza
... on ainakin jonkinlainen ratkaisu!! Eli pistät vaan googlen hakuun jotain midejä tai sit kirjoitat "free polyphonic ringtones" tulee ainakin paljon sivuja ja jostakin sieltä mä löysin midi muotoisia ääniä!! että etsimällä löytää!!!!
- W.A.
Oletko kuullut Nokia PC Suitesta (löytyy Nokian sivuilta)? Siitä löytyy Nokia Sound Converter -niminen ohjelma. Sillä saa mp3-fileistä midejä - tosin vain neljäkanavaisia.
- Antza
No kerrohan mullekin että miten saan tuolla ohjelmalla muutettua ne mp3:set mideiksi???!! Nimittäin minulla on juuri ko. ohjelma ja mulla ainakin kun koittaa avata mp3 tiedostoa niin sanoo että odottamaton tiedosto muoto!!
- juntti
Mainitsemasi ohjelma ei suostu lataamaan mp3 muotoisia ääniä. Herjaa väärästä tiedostomuodosta tms. Kokeileppa ite ennenkuin annat vääriä neuvoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475505Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612436Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181900Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1461773- 171635
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361622Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5141881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771098Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281089