Niin, suihkun viemäri lemuaa. Kuinka saada tuo haju pois kokonaan. Tietysti puhdistaa sen voi tonkimalla hiukset yms. pois viemäristä (viemäri toimii kyllä, eli ei ole tukossa), mutta miten sitten saada muuten lemu pois sieltä? Onko jotain tuotteita tehty juuri tuota tarkoitusta varten?
Suihkun viemäri lemuaa
4
1117
Vastaukset
- on noin
peukalon kokoinen tulppa joka kai rikki.jos rikki,tunge vaikka muovikassirulla reikään.
- Tietoa tarviis
Onko kyseessä siis joku hajulukko? Mistä kohtaa sitten tuo reikä mahtaa löytyä, minne pitää tämä tulppa laittaa? Onkohan noita tulppia erikseen myytävänä? No ei varmaan kuitenkaan muovipussia kannata sinne laittaa... =)
- viemäriputkeen
Tietoa tarviis kirjoitti:
Onko kyseessä siis joku hajulukko? Mistä kohtaa sitten tuo reikä mahtaa löytyä, minne pitää tämä tulppa laittaa? Onkohan noita tulppia erikseen myytävänä? No ei varmaan kuitenkaan muovipussia kannata sinne laittaa... =)
Se on ns. rassitulppa, jonka kautta tukkeutuneen viemärin saa rassattua vaijerilla puhtaaksi.
Siinä se on päällä näkyvissä, tai siis se reikä missä tulpan pitää olla.
Tulppia saa kaupasta ja hätätilassa sen voi tukkia millä vaan mieleen juolahtaa. - stä
Rassaustulppia 1€/kpl,(3 eri kokoa ).
Ovat nykyisin kumia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264