suosituin Linux-jakelu. ;)
Imuroin tuon uusimman DVD-levyn jonkun aikaa sitten BitTorrentilla, nyt on jo minulta imuroitu melkein 26 Gt, ja kun on vieläpä tosi hidas nettiyhteys (384/384), eikä kone ole ollut verkossa koko aikaa, niin tuo on kyllä paljon..ja todistaa Mandrivan suosion..;)
Muitakin Linux-jakeluja on tässä koneessa.
Kyllä totta tosiaan vaan on
Mandriva
3
699
Vastaukset
- SIIS MITÄ...?????
Siis mitä olet oikein ladannut ja mistä? 26 Gt on aivan helvetin moinen määrä tavaraa..:) ja varsinkin tuolla yhteydellä..:)
- peisi
varmaan kuinka paljon on jo uppinut eli jakanut muille tuota tuolla kaistan leveydella tuon määrän uppimen ei varmaan vie kuin vajaa 2viikkoa, joten ei mikään mahdoton suoritus =)
- Mandriva
uusimman Mandriva 2008.1 DVD:n torrentilla, ja kysyntä on ollut tosi hyvä. ;)
Tämä Mandriva toimii paremmin kuin se kuuluisa VR:n junan-WC-ovi.
Näkeehän tämän asian jo tästä palstastakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512