niin? millaiset uikkarit teillä on ollut? Ihan tavalliset vai jotku vaippa systeemit?
millaiset uikkarit alle 1v:lle?
5
999
Vastaukset
- uikkari..
puku pienellä puntilla. Tosi söpö tytöllä ja pojalla..
Thaimaassa uidessa pidettiin valkoista kokopukua auringon takia tehty valkoisesta puuvillasta hattu päässä. Uikkareilla olisi hetkessä palanut.
Me uitiin meressä koska uima-altaissa usein vesi niin likaista että tulee silmä ja korvatulehduksia kuten viimeksikin oli muilla matkaajilla saman ikäisillä lapsilla..- ne silmä-
ja korvatulehdukset johtuvat mitä kakaranne uima- altaista saavat?Onko vaikeaa arvata ?
Jos söpöstä pikku puntista sittenkin plirahtelisi jotain sinne altaaseen. Voi itkun v.....!!
Sen ikäiset voisi kastella ammeessa ja yhtä tyytyväisiä olisivat.
Olen itse kuusinkertainen isä enkä koskaan ole kusettanut lapsiani yleisissä uima- altaissa. - sinulle..
ne silmä- kirjoitti:
ja korvatulehdukset johtuvat mitä kakaranne uima- altaista saavat?Onko vaikeaa arvata ?
Jos söpöstä pikku puntista sittenkin plirahtelisi jotain sinne altaaseen. Voi itkun v.....!!
Sen ikäiset voisi kastella ammeessa ja yhtä tyytyväisiä olisivat.
Olen itse kuusinkertainen isä enkä koskaan ole kusettanut lapsiani yleisissä uima- altaissa.kertoimilla isä. Lapsia oli valtavassa allasalueella 2 pientä ja 3 isompaa koko aikana sekä loput aikuisia 120 huonetta. Aikuiset voiti itseään aurinkovoiteilla kerta kerran päälle, lian ja hien päälle ja illalla vesi haisi kemikalioille sekä selvä rasvarantu oli laidoilla. Siinä uimahallin kokoisessa altaassa ei varmaan tuntunut pari vuoden vanhan pissiä jos olisi alle sattunut.
Toinen lapsista reisussa sai silmä /korvatulehduksen toinen ei. Uikkareissa uitiin altalla pari ensimmäistä päivää ja sitten siirryttiin mereen kun altaan veden tila illalla selvisi. Merellä oli pakko pitää jo peittävää vaatetusta koska uiminen jo kesti kauan. Ei minulla ole kuin 2 lasta mutta ei niistä kumpikaan ole vielä polttanut ihoaan kuten 95% suomalaisista samalla reissulla..
- äippä
Ollaan käyty vauvauinnissa 3kk lähtien, tyttö nyt 1,5v. Samassa altaassa on käynyt n.10 vauvaa/kerta, (30min) 4 vuoroa peräkkäin, eli n.40 vauvaa altaassa. Kertaakaan ei ole kukaan kakannut altaaseen. Ohjaaja sanoi ettei ole ikinä nähnyt vauvojen kakkaavan altaaseen. Vauvauimareilla on ihan tavalliset uimapuvut, ilman vaippoja. Jos vauva sattuu pissaamaan altaaseen, niin voi voi. Väemmän siinä bakteereja tulee kuin jonkun likaisen hikisen aikuisen mukana. Uimaan vaan, ollaan myös uitu Thaimaassa hotellin altaassa 5kk ikäisen kanssa ja hyvin meni. Tyttö tykkää ja me myös.
Rohkeasti vaan - lähinnä kysymys on mistä itse pidät uimapuvuissa - rimpsua vai sporttista =)- ----
Muistelisin lukeneeni jonkin lastentarvikeliikkeen nettisivuilta uimavaipasta. Se voisi olla kätevä. Meillä tyttö oli reilun vuoden olleessaan ensimmäisen kerran reissussa ja me kyllä mentiin tavallisella uikkarilla. Käytiin potalla aina ennen altaalle menoa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822