Kyselisin vaan, että mistä kannattaisi hakea tietoa kouvolan oppisopimuspaikoista. Haluaisin parturi-kampaajaksi oppisopimuksen kautta. Mutta en tiedä mistä aloittaa ja mistä partureista kannattaisi asiaa edes kysyä? =)
Oppisopimus?
8
1513
Vastaukset
- vaikeeta oo
Aika uskomatonta uus-avuttomuutta kun ei googlea osata edes käyttää.
Muutaman sekunnin uhraamalla voi kirjoittaa hakusanoiksi esim. Kouvola oppisopimustoimisto.
Arvaa mitä löytyy...
http://luettelomedia.fi/Kouvolan-Oppisopimustoimisto-KOUVOLA-188761.htm - ...
Ootko siirtymässä toiselta alalta eli onko sulla kokemusta millasesta työstä vai ihan eka ammatti?
- ukko,,,,,,,,,
nimeltä tommi neuvonen ainakin hoitaa,,,,,,,
- JL8
hiustropiikin sivuilta ainakin löytyy tietoa, he hakevat ainakin mielellään oppisopimuksesta kiinnostuneita ihmisiä=) hiustropiikki.fi
- Nimetön
Olen ottanut yhteyttä oppisopimustoimistoon mutta mun pitää ensin löytää parturi-kampaamo joka ottais mut opparilla ja toiseksi tää on mun eka ammatti eli en ole vielä lukenu itteeni mikskään ja sitte hiustropiikki on yksityinen koulu ja koulutus tulee loppuenlopuks maksamaa melkeen 10.000 euroa joten ei kiitoksia sellaselle. Mun pitäisi vaan löytää kouvolan seudulta kampaamo joka ottaa oppisopimuksella.?
- kokenut olen
Nimetön kirjoitti:
Olen ottanut yhteyttä oppisopimustoimistoon mutta mun pitää ensin löytää parturi-kampaamo joka ottais mut opparilla ja toiseksi tää on mun eka ammatti eli en ole vielä lukenu itteeni mikskään ja sitte hiustropiikki on yksityinen koulu ja koulutus tulee loppuenlopuks maksamaa melkeen 10.000 euroa joten ei kiitoksia sellaselle. Mun pitäisi vaan löytää kouvolan seudulta kampaamo joka ottaa oppisopimuksella.?
olen ollut siellä oppisopimuksella. kato enirosta tai mee suoraa liikkeeseen. liike on torikadulla.
- -berkkis-
kokenut olen kirjoitti:
olen ollut siellä oppisopimuksella. kato enirosta tai mee suoraa liikkeeseen. liike on torikadulla.
No, Kouvolassa on asukaslukuun suhteutettuna eniten partureita ja kampaamoja maassamme, yli 300 liikettä, joten jos edes joka viides ottaa oppisopimusoppilaita, niin eiköhän sinullekin ammatti saada. Ilmoittele vaan ajoissa mihin pääsit oppiin, niin osataan varoa sitten kyseistä paikkaa, ainakin ensimmäisenä oppisopimusopiskeluvuotena.
- iiiiiiiiii
voin kertoa, että jos aiot pa-ka alalle niin tällästä uusavuttomuutta ei ainakaan kannatta missään näyttää.. että et tiedä itse, mistä pa-ka, jonne voisit päästä löytyy. toisin sanoen ei muuta kun kyselemään liikkeistä! jos olet jossain itse ollut vakkari asiakkaana esim. allalla työskentelevänä oikeasti voin antaa ohjeen, että älä tulevalle työnantajalle täältä paikkaa kerro etsineesi. pisteet voi tippua:D ja niinku jo toiset sanoneet että kysy oppisopimustoimistosta neuvoa liikkeistäkin jos et muuta keksi! kyllä apua saa, tai työkkäristä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483130Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272894- 1212326
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111316
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121083- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802