Missä viipyy video?

Videomies

Huhuu?Missä viipyy video?

Yleensähän video tulee ennen kuin siitä tulee edes sinkkuversiota.POTFilla taitaa jäädä videosoitot soittamatta nyt kun ei sellaista ole mailla halmeilla.Ihme touhua.Muutenkin ovat tehneet tyypillisiä pienen levy-yhtiön virheitä,monet ovat ihmetelleet uuden levyn soundeja ja äänitysmokia.

10

1171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -patience-

      tee jumaliste itte paremmin ja omilla masseilla jos ossaat ja turha tiristä siellä!
      Video on pikapuolin tuloillaan, malta hetkinen!

    • mää vaan

      mitä äänitysmokia ja saundeissa ei oo miään vikaa

      • ???

        on muuten vikaa,ja oon muuten itekki miettiny että miksi ei o videota eihän nykyään kukaan jaksa kauaa niitä ootella.


    • väliä

      Mitä videoista,kaikki ei katsele edes musakanavia. Musiikki se tärkeintä on. Meillä tuo levy soi aivan ihanasti ja nappiin. Tosi mahtavaa kamaa siis! Suomem ehdottomasti PARAS bändi! Ja fiksuja ovat myös, ei viinaa eikä lööpeissä retostelijoita, AITOJA.

      Teillä on stereoissa vikaa ja olette kateellisia!! Näin on!! T.Lootus

    • MiSu65

      minäkin olen ihmetellyt, tosin sen takia kun ovat niin mielettömän hyviä, pienen levy-yhtiön etu on se, että saa tehdä sellaista musiikkia kuin haluaa, eikä isojen levy-yhtiöiden suoltamaa kaupallista tusinasoopaa jota eetteri on tulvillaan. Toivottavasti Poetsit jatkavat samalla linjalla ja tekevät omanlaistaan musiikkia.

      • Mariaffa

        pienen levy-yhtiön ja oman sellaisen! näppäriä ja fiksuja poikia ovat! Ja video tulee sekä The Ultimate Fling:sta ja Diamonds for Tears-biisistä, jotka löytyvät poikien uudelta tulevalta singleltä D4T ja joka löytyy kaupoista 21.5.2008


    • Zuzza74

      Hei, anna esimerkki, että voin kuunnella mistä moka löytyy, kun en itse erota.

    • Analogi-ana

      Joo, eihän videoilla ole nykypäivänä mitään merkitystä levymyynnin tai edes bändin näkyvyyden kannalta.Koko maailmahan jo tietää Poets of the fallin joten mitä välii jollain tyhmällä videolla?Suotta laitetaan rahaa tollaisiin.Koskaanhan tollaiset kummallisuudet ei kieli ongelmista, ei ei.Kaikki hyvin ja videot *ittuun!

    • Oivoivoiii

      Olis ehkä kannattanu jättää se video kokonaan julkaisematta, se on aivan hirveää huttua ( siis kännykkäkameralla kuvattu ) Ei hyvä, ei.

      • Parempi video pivossa kuin ei mitään oksalla. Toisten huttu ei oo huttua toisille. Ei mua vaan haittaa vaikka video on mikä se on. Sinunhan ei ole mikään pakko sitä katsoa. Sitäpaitsi, oikein keitetty huttu on vallan maukasta, olettaen että tietää mitä huttu yleensä on. Kesän jatkoja... :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe