Kandeis meitsi fiiraa Panamaan

Repesko

Meitsi on jo kato melkeen. Ei jumalauta paljo puutu ees maitse tai skönee. Meitsi on kova karju kato.

8

1049

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kansaneläkkeellä

lisäosineen kustannat bussilipun keskustaan. Toisaalta nojatuolimatkailu piristää.

• Repesko

Panaman kanavan keskustaan vai. Ai kanavassa on keskusta. Ei kaalia pakota sulla kato. Oot karju gintzannu varmaa tokiossa. Tokiossa on kato monta keskustaa. Nojatuolissa meitsi tsittaa kanavaraflassa kohta. No problem, karju. terkkuja kellokosken keskustaan.

• panamaan

Hei kato sit ku pääset sinne panamaan ni hyppää sinne keskelle slussii kato ni loppuu sun paskan jauhantas kato.

• ...mutta aika helvetin harvoin tämän Repeskon suurisuisuus hauskuttaa.
      Ei siis ole oikein katetta kaikelle kun itse olen noissa paikoissa ihan aikuisten oikeesti käynyt muutamaankin kertaan.
      Joten Repeskon olisi aivan mainio funtsia sitä tosiasiaa, että täällä on niitä, jotka on kiertäneet muutakin kuin tahkoa. Ja barkolla.

• Repesko

Kato mua huvittaa bulisti ko karjut ja napinpainajat luulee, meitsi ei oo käyny missään. Justiin nyt oon Karibian vieressä, jo 60luvulla meitsi tuli natsiseulalla nykistä englantiin ja Breemerhaaveniin, kayty salvadorit brasiliassa ja limonit ja panamassa kanavalla 3 kertaa, ja kap townissa kato ja muualla. Tehkää perässä karjut kato.

• bollaa
        Repesko kirjoitti:

Kato mua huvittaa bulisti ko karjut ja napinpainajat luulee, meitsi ei oo käyny missään. Justiin nyt oon Karibian vieressä, jo 60luvulla meitsi tuli natsiseulalla nykistä englantiin ja Breemerhaaveniin, kayty salvadorit brasiliassa ja limonit ja panamassa kanavalla 3 kertaa, ja kap townissa kato ja muualla. Tehkää perässä karjut kato.

Ihan fiinei juttui, taidat itsekin uskoa niihin.
        Nyt fogilitkin sjungaa himassa. Avaa ikkuna niin kuulet.

• äys stiks stiks
        bollaa kirjoitti:

Ihan fiinei juttui, taidat itsekin uskoa niihin.
        Nyt fogilitkin sjungaa himassa. Avaa ikkuna niin kuulet.

Fågelit sjungaa kato skutsissa eikä himassa.
        Onks sun huvudi ihan klesa.

• sjungaa
        äys stiks stiks kirjoitti:

Fågelit sjungaa kato skutsissa eikä himassa.
        Onks sun huvudi ihan klesa.

Sun bollas sjunga fogeli aina! Harkitse vakavasti hoitoon hakeutumista. Sen lisäksi tämä aihe ei kuullu tälle palstalle. Koita neuropsykologiapalstaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6365
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3796
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      826
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      820
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      803
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      800
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      135
      792
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      711
    Aihe