Meitsi on jo kato melkeen. Ei jumalauta paljo puutu ees maitse tai skönee. Meitsi on kova karju kato.
Kandeis meitsi fiiraa Panamaan
8
1052
Vastaukset
- kansaneläkkeellä
lisäosineen kustannat bussilipun keskustaan. Toisaalta nojatuolimatkailu piristää.
- Repesko
Panaman kanavan keskustaan vai. Ai kanavassa on keskusta. Ei kaalia pakota sulla kato. Oot karju gintzannu varmaa tokiossa. Tokiossa on kato monta keskustaa. Nojatuolissa meitsi tsittaa kanavaraflassa kohta. No problem, karju. terkkuja kellokosken keskustaan.
- panamaan
Hei kato sit ku pääset sinne panamaan ni hyppää sinne keskelle slussii kato ni loppuu sun paskan jauhantas kato.
...mutta aika helvetin harvoin tämän Repeskon suurisuisuus hauskuttaa.
Ei siis ole oikein katetta kaikelle kun itse olen noissa paikoissa ihan aikuisten oikeesti käynyt muutamaankin kertaan.
Joten Repeskon olisi aivan mainio funtsia sitä tosiasiaa, että täällä on niitä, jotka on kiertäneet muutakin kuin tahkoa. Ja barkolla.- Repesko
Kato mua huvittaa bulisti ko karjut ja napinpainajat luulee, meitsi ei oo käyny missään. Justiin nyt oon Karibian vieressä, jo 60luvulla meitsi tuli natsiseulalla nykistä englantiin ja Breemerhaaveniin, kayty salvadorit brasiliassa ja limonit ja panamassa kanavalla 3 kertaa, ja kap townissa kato ja muualla. Tehkää perässä karjut kato.
- bollaa
Repesko kirjoitti:
Kato mua huvittaa bulisti ko karjut ja napinpainajat luulee, meitsi ei oo käyny missään. Justiin nyt oon Karibian vieressä, jo 60luvulla meitsi tuli natsiseulalla nykistä englantiin ja Breemerhaaveniin, kayty salvadorit brasiliassa ja limonit ja panamassa kanavalla 3 kertaa, ja kap townissa kato ja muualla. Tehkää perässä karjut kato.
Ihan fiinei juttui, taidat itsekin uskoa niihin.
Nyt fogilitkin sjungaa himassa. Avaa ikkuna niin kuulet. - äys stiks stiks
bollaa kirjoitti:
Ihan fiinei juttui, taidat itsekin uskoa niihin.
Nyt fogilitkin sjungaa himassa. Avaa ikkuna niin kuulet.Fågelit sjungaa kato skutsissa eikä himassa.
Onks sun huvudi ihan klesa. - sjungaa
äys stiks stiks kirjoitti:
Fågelit sjungaa kato skutsissa eikä himassa.
Onks sun huvudi ihan klesa.Sun bollas sjunga fogeli aina! Harkitse vakavasti hoitoon hakeutumista. Sen lisäksi tämä aihe ei kuullu tälle palstalle. Koita neuropsykologiapalstaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082834Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672511Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831015Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1241002- 671000
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait271952Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka320921Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768