Kandeis meitsi fiiraa Panamaan

Repesko

Meitsi on jo kato melkeen. Ei jumalauta paljo puutu ees maitse tai skönee. Meitsi on kova karju kato.

8

1004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kansaneläkkeellä

lisäosineen kustannat bussilipun keskustaan. Toisaalta nojatuolimatkailu piristää.

• Repesko

Panaman kanavan keskustaan vai. Ai kanavassa on keskusta. Ei kaalia pakota sulla kato. Oot karju gintzannu varmaa tokiossa. Tokiossa on kato monta keskustaa. Nojatuolissa meitsi tsittaa kanavaraflassa kohta. No problem, karju. terkkuja kellokosken keskustaan.

• panamaan

Hei kato sit ku pääset sinne panamaan ni hyppää sinne keskelle slussii kato ni loppuu sun paskan jauhantas kato.

• ...mutta aika helvetin harvoin tämän Repeskon suurisuisuus hauskuttaa.
      Ei siis ole oikein katetta kaikelle kun itse olen noissa paikoissa ihan aikuisten oikeesti käynyt muutamaankin kertaan.
      Joten Repeskon olisi aivan mainio funtsia sitä tosiasiaa, että täällä on niitä, jotka on kiertäneet muutakin kuin tahkoa. Ja barkolla.

• Repesko

Kato mua huvittaa bulisti ko karjut ja napinpainajat luulee, meitsi ei oo käyny missään. Justiin nyt oon Karibian vieressä, jo 60luvulla meitsi tuli natsiseulalla nykistä englantiin ja Breemerhaaveniin, kayty salvadorit brasiliassa ja limonit ja panamassa kanavalla 3 kertaa, ja kap townissa kato ja muualla. Tehkää perässä karjut kato.

• bollaa
        Repesko kirjoitti:

Kato mua huvittaa bulisti ko karjut ja napinpainajat luulee, meitsi ei oo käyny missään. Justiin nyt oon Karibian vieressä, jo 60luvulla meitsi tuli natsiseulalla nykistä englantiin ja Breemerhaaveniin, kayty salvadorit brasiliassa ja limonit ja panamassa kanavalla 3 kertaa, ja kap townissa kato ja muualla. Tehkää perässä karjut kato.

Ihan fiinei juttui, taidat itsekin uskoa niihin.
        Nyt fogilitkin sjungaa himassa. Avaa ikkuna niin kuulet.

• äys stiks stiks
        bollaa kirjoitti:

Ihan fiinei juttui, taidat itsekin uskoa niihin.
        Nyt fogilitkin sjungaa himassa. Avaa ikkuna niin kuulet.

Fågelit sjungaa kato skutsissa eikä himassa.
        Onks sun huvudi ihan klesa.

• sjungaa
        äys stiks stiks kirjoitti:

Fågelit sjungaa kato skutsissa eikä himassa.
        Onks sun huvudi ihan klesa.

Sun bollas sjunga fogeli aina! Harkitse vakavasti hoitoon hakeutumista. Sen lisäksi tämä aihe ei kuullu tälle palstalle. Koita neuropsykologiapalstaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      149
      8841
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2609
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2397
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2381
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1823
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      41
      1219
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe