voiko alle 10 000€ saada kotiinsa kotiteaterin?

anterohan se siinä

hyvää tuskin saa, mutta olevinaan olevan saa.

Olen nähnyt perus tekeleistyä ns. kotiteattereista joiden hinta ollut 3000€-5000€ hintaan.
Kyllä nauranut moisesta pelleilystä kun noin tekevät arkisen asunnon olemisen tilaan?...hitto mitä sontaa oikeasti.
Järjetöntä hienoa joka ei oikeasti itsele törsäjällekkään ole välttämättä ok.

Parempi sijoitus kuitenkin kuin uusi auto ehdottomaasti.

13

990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anestic

      Kuka sen määrittelee mikä on hyvä ja mikä ei? omistaja itse. Itse ostin kajarit ja vahvarin satasella, soitin tuli morsiamen mukana ja näyttö ilmaseksi "perintönä". On hyvä. Ja maksoin siis sen reilu satasen härpäkkeineen, monta nollaa alle antamasi "lähtöhinnan". Tämmöset viestit pelottelee nuoria hifistinalkuja unohtamaan koko idean ku puhutaan tommosista hinnoista. Järjetöntä.

      • Jdjsjsjsjsk

        Satasella ei hyvää vahvistinta saa, ei millään, puolet tonnista saa maksaa tosissaan, kunnon kotiteatterista saa maksaa väkisinkin tonneja, mikäli haluaa huippuja?


    • ...

      selvää mitä haet takaa, sen verran sekavaa kirjoituksesi on, mutta otsikon kysymykseen voisin vastata että voihan jonkunlaisen kotiteatterin (näyttölaite kajarit) saada vaikka parilla tonnilla. Itse asun kerrostalossa eli tehokkaalle vahvistimelle ei ole tarvetta ja katseluetäisyys kun on vain pari metriä, niin television ei tarvitse olla iso ja tykkiä on turha edes harkita. Yli 4000 euron sijoitukselle en tunne saavani riittävästi vastinetta. Vai oletko sitä mieltä, että ellei kuvaan ja ääneen aio panostaa yli 10k€ niin ei kannata sitten panostaa yhtään ja pitää vain tyytyä vanhaan putkitelkkariin ilman erilliskaiuttimia?

    • noin 300. DVD-soittmen kanssa.
      Elokuvien ääni sitä sun tätä, mutta CD toisto huomattavasti parempi mitä 2 kajaristereoissa.

      Parhaan saa kun ostaa erikseen vahvistimen ja kajarit.
      Siihen saa helposti uppoamaan kymppidonan.

      • Anestic

        ostin juurikin erikseen koko setin. Sonin sukkiahan ne on mutta ei tosiaankaan mitään valmissarjatasoa kuitenkaan. Saa niitä erikseenki ostettua jos haluaa halvalla. Pitää vaan osata ettiä. Melkein vuosi itellä meni että sain sen setin mitä halusin kasaan opiskelijabudjetilla...


    • se raha ääntä

      tee vaan ne laitteet.
      Itse ostin käytettyjä hifilaitteita myyvästä
      puljusta 70-luvun 2x120W vahvarin ja metrin
      korkeat Wharfedalen kaapit.
      Maksoin muhkeat 150e.
      Kyllä se täällä hyvin potkii.
      48 tuuman littunäytön kahta puolta kaapit niin
      en ole ainakaan lähipiirissä parempaa kotitetteria
      tavannut.
      Tänne porukka aina tulee musavideoita katsomaan.
      Miksikähän?

    • sen...

      Ottaa, leffateatterissakin käyntiä voi pitää kompromissinä nautintoa haittaavien häiriöiden vuoksi ja av-maailma sielläkin tarjoaa enemmän määrää kuin absoluuttista laatua. Pienemmälläkin rahalla saa jo paljon, jos sen osaa oikein sijoittaa.

      • onnnn

    • Khghkkkhj

      Ite en kyl prohjektoria suosi, kyllähän high-end laitteistosta saa maksaa jopa 100 000kin ja pelkkä kaapeli maksaa jo tonneja, toinen juttu on vaan, ketä viittii maksaa semmosia summia, oma laitteisto teki jo lähes 2000€ ja ny oon päivittämässä ja parantamassa ja lisäämässä omaani!

    • Rittäkö

      Jos toi lankan aloitaja todella saa lainattua sen 10.000,-

      Voi olla moni kanava esi vahvistin ja genelec aktivi kaiuttimet ja ja genelec 2 kpl subbari.

      Ja ohjelma lähtenä apple tv eli leffat netflix sitten iso telkkari tai video tykki.

      En tiedä rittäkö 10.000,- jos on 2 kpl genelec subbaria.

    • Prosenttia

      Ei kovin monella ole kunnolisia hifi laiteitta tai koti teatteria kun katso mitä ne myy tori sillä tavalla että valitse hinta järjestys ja aloitta selaman vimeisestä sivusta missä on mynissä ne kallimmat laitet.

      Ei sillä ole mitän haitta kun pienellä budjetilla saa myös hyvä ääntä.

      Se on tavallan hastavampi sada kokon joku missä on hyvä ääni pienellä budjetilla.

      Laitoin tänne myös toi 10.000,- ehdotus koska aina löyty joku joka halua sijoitta kunnolla mutta ylensä kyllä tuollaiset tietä mitä pitä osta ainakin ne likessä neuvo kun mene sinne rahojen kanssa.

      Suurimalla osalla on pieni palkka tai eläke todelisudessa ei ole niin monta prosenttia rikkaitta.

    • Todelisudessa

      Sen takia ne tule sinun luo katsoman musa videot koska ostit järkevästi noi wahferdale ja vahvarin 150,-

      Todelisudessa kovin monella ei ole kotiteatteria tai hyvät stereo kaiuttimet.

      Sen takia ne tule katsoman musa videot noi jokainen kanatta muelummin tehdä noin kun haveilla jotain 10.000,- koti teatteria mitä ei todelisuudessa saa.

    • AudionAutuus

      Aikoinaan kunnolliset tykit maksoivat omaisuuksia, nyt saa ison 4K töllön alle tonnilla. Kelvolliseen kotiteatteriin ei todellakaan nykyään tarvitse kymppitonnia, joku 5000€ riittää mukavaan 5.1 settiin, vaikkapa Genelecin pienehköillä kajareilla. Toki jos äänenpainetta halutaan rutkasti pitää lompsaa puristella kuivemmaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1250
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      50
      894
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      824
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      96
      779
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      82
      727
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      625
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      623
    10. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      621
    Aihe