Ja Jariko ei muka jaa nimmareita? Ottakaa silmä käteen ja käykää katsomassa Jarin nettisivuilta. Siellä on nimmaritilaisuuksia vaikka muille jakaa. Sovitaanko että se nurina nimmareiden jaosta loppuu nyt tähän!
Konsertit konsertteina ja nimmaritilaisuudet nimmaritilaisuuksina, niin sen olla pitää!!! Näin tekee ammattilainen.
Nimmareista
10
1366
Vastaukset 10
- brunetti28
niin juuri ja nyt se on loputtava se turha valitus
- luulot veks
Lopettakaa te kaksi se jankuttaminen samasta asiasta. Tottakai nyt jakaa nimmareita (edellisestä jakotilaisuudesta onkin 4,5v) kun uusi levy ilmestyy. Miten voitte olla noin putkiaivoisia? Nimmareita jakavat kaikki suuret starat Rollareita myöten keikan jälkeen. Että hei haloo!!! Siihen on varmaan hyvä syy miks ei jaa ehkä paniikkihäiriö, itseluottamuksen puute, kuka ties. pelkää että konserteissa käy joku, joka ei ole fani. Sitä en kyllä itse usko...
- tietosi
luulot veks kirjoitti:
Lopettakaa te kaksi se jankuttaminen samasta asiasta. Tottakai nyt jakaa nimmareita (edellisestä jakotilaisuudesta onkin 4,5v) kun uusi levy ilmestyy. Miten voitte olla noin putkiaivoisia? Nimmareita jakavat kaikki suuret starat Rollareita myöten keikan jälkeen. Että hei haloo!!! Siihen on varmaan hyvä syy miks ei jaa ehkä paniikkihäiriö, itseluottamuksen puute, kuka ties. pelkää että konserteissa käy joku, joka ei ole fani. Sitä en kyllä itse usko...
taas, ennen kuin paasaat täydellä paatoksella. Minä olen kyllä saanut nimmarin, eikä siitä todellakaan ole 4,5 vuotta. Eikä ole tarvinnut notkua ja kytätä Jarin auton luona.
Jari ei olekaan mikään Rollarit, että haloo itsellesi vaan! Jari on Jari, take it or leave it!
- ei jaa
Jari Sillanpää ei ole jakanut virallisesti vuosikausiin nimmareita konserttien ja keikkojen jälkeen. Hyvin harvoin sattuu pysähtymään ja raapustamaan muutaman nimmarin. Eikä Sillanpää myöskään halua,että häntä kuvataan,eli ei halua fanikuviin tms.
- :) :) :)
EI NIITÄ SESSIOITA KUKAAN TÄYSPÄINEN KESTÄISIKÄÄN!!!!
- brunetti28
jariko ei halua muka fanikuviin minun kanssa se kyllä suostu ei tarvinut paljon houkutella. ja nimmarin olisin varmaan kans saanut jos olisin pyytänyt
- be happy
brunetti28 kirjoitti:
jariko ei halua muka fanikuviin minun kanssa se kyllä suostu ei tarvinut paljon houkutella. ja nimmarin olisin varmaan kans saanut jos olisin pyytänyt
niin sie oot varsinaine harvinaisuus, ei anna nimmarii ei poseerata kuvis, ei ole aika, kiireine kuulusine esiintynä, fanit? Mitä o? Jari halua raha paljo raha paljo helposti saa konsertei, ei tarvi muuta ku sama ohjelmine joka kerta. Mine olla virolainen ja fani, muttei hätä mike, hieno olla konsertis, ehkä ylpi liianki. mutta siel lavalla lauleloo miulle. Kaukana tosi, oisko rahaahne? Tiet' hänt mut lauleloo kauniisti..
- olevasi
be happy kirjoitti:
niin sie oot varsinaine harvinaisuus, ei anna nimmarii ei poseerata kuvis, ei ole aika, kiireine kuulusine esiintynä, fanit? Mitä o? Jari halua raha paljo raha paljo helposti saa konsertei, ei tarvi muuta ku sama ohjelmine joka kerta. Mine olla virolainen ja fani, muttei hätä mike, hieno olla konsertis, ehkä ylpi liianki. mutta siel lavalla lauleloo miulle. Kaukana tosi, oisko rahaahne? Tiet' hänt mut lauleloo kauniisti..
hauska? Ei uponnut.
- J.V.S
olevasi kirjoitti:
hauska? Ei uponnut.
hauskaa, tottakin siellä oli. Minuakaan ei haittaa "rahastus" tai ettei kirjota nimikirjotuksia. HÄN laulaa konserteissa vain minulle ja vain minulle, koska haluaa.
- only love..
J.V.S kirjoitti:
hauskaa, tottakin siellä oli. Minuakaan ei haittaa "rahastus" tai ettei kirjota nimikirjotuksia. HÄN laulaa konserteissa vain minulle ja vain minulle, koska haluaa.
vaikka ei nimmaria kirjoita tai suostu kuviin, unelmoida voi ilmankin. Eikä haittaa,vaikka on ylpiä ja ei välitä tulla lähelle yleisöään. Mitä väliä? Voin unelmoida hänen laulavan vain minulle ja välittävän meistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa872049Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391323Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu136993Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.214933- 80820
- 95803
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215714- 72685
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,51680On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79628- 69621
- 35601
- 37551
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13449- 35444
- 33433
- 40427