nii kertokaa kaikki miten homma liikkeele ja mitä pitäisi ottaa huomioon?
miten rekka yrittäjäksi
6
3030
Vastaukset
- junior-senior
sinun pitäisi varmaan miettiä onko se loppupelissä sen parempi olla yrittäjänä kun ajaa renkinä jollekkin toiselle. Yrittäjyydessä on huonot ja toisaalta hyvätkin puolensa. Jos tämän jälkeen vielä olet sitä mieltä että haluat yrittäjäksi, niin kannattaa ruveta miettimään rahoitusta ja yrittäjyyskurssille menoa. En sitten tiedä noista liikenneluvista ym. Jos joku niistä osaisi jotain enemmän kertoa.
- Rahtari vm -82
Kannattaa miettiä todella tarkkaan mitä rupee ajaan, ja kysellä eri paikoista taksoja. Itellä oli tilanne et ex työnantaja yritti kaupata mulle irtoperä veturia, ajoineen. Tarkkaan mietin ja laskeskelin ja tulin siihen tulokseen et ei kannata. Ilmotin johtajalle et en osta autoa, johtaja ilmotti et asia selvä ja jatketaan niinkun ennenkin, eli jatkoin palkallisena. Pari kk myöhemmin johtaja ilmotti et lopettaa irtoperä hommat kannattomana... Eli laske kulut ja kaikki reilusti yläkanttiin, jos viel sen jälkeen näyttää et se kannattaa niin sit vaan riskillä mukaa...
Ja onnea yritykselle jos siihen lähdet, ite tyytyin jäämään palkollisex... Ei stressiä.... - Rahtari vm -82
Vielä liikenneluvasta. Luottotiedot täytyy olla kunnossa, sakkoja ei saa olla liikaa, rikosrekisteriä ei saa olla. Siin on todella monta pykälää. Kannattaa käydä kattoon www.skal.fi ja sieltä hakukenttään liikennelupa.
- junior-senior
olisi varmasti hyvä olla jokunen vuosi kokemusta alalta ennen kun rupeaa omaa yritystä perustamaan.
- parhaiten
Kyllä se kannattaa sijoittaa siihen yrittäjäkurssiin jos mielenkiintoa on. Siellä kerrotaan vastaukset kaikkiin näihin asioihin. Jos sitten kurssin jälkeen tuntuu ettei teekään mieli, se 1600e tai mitä kurssi sitten maksoikin, on kuitenkin halvempi kuin komea konkurssi.
- vähintään 9
ja matikka nelonen. Nuoko oli päätötodistuksessa niin kyllä pärjää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197