Tykkäättekö kyytiläisestä

Ninnukka78

moottoripyöränne kyydissä?Ajatteko mielummin yksin vai tyttökaveri/poikakaveri kyydissä?Kysyn,koska mun poikaystävälläni on moottoripyörä ja musta tuntuu,että hän haluaa ajaa mielummin yksin.Yhden kerran on pyytänyt mua kyytiin.

17

1821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksinreissua

silloin ihan kiva jos on kyytiläinen kun tekee pidemmän reissun,mutta jos tiukkaa mutkapätkää lähtee tekemään pariksi tunniksi niin silloin lähden paljon mielummin yksin.
      Ja varsinkin jos 600cc pyörällä ajelee niin se tuntuu kyllä jo häiritsevästi tehoissa.

• Ninnuska78

moottoripyörällä.Olisiko ollu Kawasaki merkiltään?Mun poikakaveri ei ole vielä montaa päivää ajanu sillä pyörällään.Ihan mukava ois kyllä kyytiinkin päästä.Kokemusta ei ole kyydissä istumisesta.Mitä siinä pitäis otta huomioon?:)

• kyytihinpääset
        Ninnuska78 kirjoitti:

moottoripyörällä.Olisiko ollu Kawasaki merkiltään?Mun poikakaveri ei ole vielä montaa päivää ajanu sillä pyörällään.Ihan mukava ois kyllä kyytiinkin päästä.Kokemusta ei ole kyydissä istumisesta.Mitä siinä pitäis otta huomioon?:)

Oman turvallisuuden kannalta parempi antaa ensin pariviikkoa tutustua pyörän ominaisuuksiin kunnolla että osaa vaaratilanteessa toimia oikein.
        Eipä kyydissä oleminen muuta vaadi kuin että istut rauhassa ja pidät kädet kuskin vyötäröllä.
        Mikäli kyseessä uudehko kawan ninja niin se keulii kaksi päällä vähän turhankin helposti,siinä vaiheessa kyytiläinen yleensä on onnensa kukkuloilla tai päinvastoin :)

• Ninnuska78
        kyytihinpääset kirjoitti:

Oman turvallisuuden kannalta parempi antaa ensin pariviikkoa tutustua pyörän ominaisuuksiin kunnolla että osaa vaaratilanteessa toimia oikein.
        Eipä kyydissä oleminen muuta vaadi kuin että istut rauhassa ja pidät kädet kuskin vyötäröllä.
        Mikäli kyseessä uudehko kawan ninja niin se keulii kaksi päällä vähän turhankin helposti,siinä vaiheessa kyytiläinen yleensä on onnensa kukkuloilla tai päinvastoin :)

se siis keulii helposti?No poju on kokenut ajaja,mutta mä taas en ole kokenut kahta kertaa enemmän kyydissä istumista.Jos en ihan väärin nyt muista,niin se taisi olla 2007 malli.Myrkynvihreä se on ja viime vuonna se sen on ostanut.

Mä sain ohjeeksi istua satulassa napakasti,myötäillä kuskia ja pitää lujasti kiinni.Mielelläni pidän vyötäisistä kiinni.Ollaan aika tuore parikin.:)

• starttaatte
        Ninnuska78 kirjoitti:

se siis keulii helposti?No poju on kokenut ajaja,mutta mä taas en ole kokenut kahta kertaa enemmän kyydissä istumista.Jos en ihan väärin nyt muista,niin se taisi olla 2007 malli.Myrkynvihreä se on ja viime vuonna se sen on ostanut.

Mä sain ohjeeksi istua satulassa napakasti,myötäillä kuskia ja pitää lujasti kiinni.Mielelläni pidän vyötäisistä kiinni.Ollaan aika tuore parikin.:)

Juuh,kyllä nuo ohjeet pitävät paikkaansa.
        Ei muutakuin reissuun lauantai aamupäivästä niin ehditte tehdä pidemmän lenkin.

• Ninnuska78
        starttaatte kirjoitti:

Juuh,kyllä nuo ohjeet pitävät paikkaansa.
        Ei muutakuin reissuun lauantai aamupäivästä niin ehditte tehdä pidemmän lenkin.

koska mä olen lauantaina töissä ja poikakaverini on Lapissa asti mökillä kaveriensa kanssa.Joku toinen kerta.:)

• ehdottomasti joka ajotyylil...

ajaa yksin. Eli vastaus kyytiläiselle on nope.

• sul on ääliö poikakaweri tjn
      ei yksin ajelu oo mitään lystiä :=)

• Ninnuska78

kyllä ole mun mielestä.Me ollaa oltu niin vähä aikaa yhessä,ettei olla kauheesti edes nähty.Moottoripyörä sillä on vasta ollut liikenteessä viime viikosta.Enköhän mä ehdi sen kyytiinki vielä.:)

• Pannari

Mun ajotavalle ja pyörälle se on yks lysti on kyytiläinen mukana vai ei, tosin jos on mukana niin sit voi pölöttää ajonaikana ja matka taittuu mukavammin.

• ohjaaja .

Kyllä minä tykkään kyytiläisestäni, se on pakko!
      Hän on vaimoni ja kaiken lisäksi omistaa pyöräni !

• kaikista tylsintä on, kun istuu moottoripyörän kyydissä.
      Tai jos joku on tunkenut takaritsille itsensä.

Kaikista paras on ajelle itsekseen ja onhan lällärit keksitty jo kauan,kauan sitten..

Niillä voi jutella jos huvittaa ,etenkin antaa neuvoja edessä,tai perässä ajelevalle kaiffarille.

Milloin itse aikoo pysähtyä:)

Voi sua Ninnukka78..
      No kyllä sinäkin kyytiin pääset tai jos et pääse niin osta ihan oma moottoripyörä...

• Ninnuska78

omaa moottoripyörää,siksi mä elättelen toiveita kyytiin pääsystä.:)

• Ninnuska78 kirjoitti:

omaa moottoripyörää,siksi mä elättelen toiveita kyytiin pääsystä.:)

Toivottavasti sä pääset moottoripyörän kyytiin.

Ymmärrän kyllä, ei moottoripyöräily ole halpa harrastus.(mut pirskatin kivaa se vaan on)

Moottoripyörätkin maksaa todella paljon.
        No ehkä joskus ,jos sinulla riittää kiinnostusta,

sun ei enää tarvitse pyrkiä kyytiin ,vaan voit ajella omalla moottoripyörälläsi...

Mä pidän peukkuja,et sun kaiffa ottaa sut istuu takaritsille:))

• vellupi

"Kyytiläinen" on kovin iso yleistys. Jos kyytiläinen on kovasti mieleen, tottakai hänen toivoo olevan kyydissä. Toisinaan on kyllä sitten sellaisia hetkiä, jolloin haluaa tuulettaa päänuppiaan, ja ajaa niin, ettei tarvitse miettiä, pysytäänkö siellä kyydissä.
      Miksi sitten poikakaverisi ei liiemmin pyytele kyytiin, voi johtua monenlaisista syistä, jotka eivät ole välttämättä sitä, että kyytiläisen kanssa ajaminen olisi jotenkin hankalaa. Aiheesta voisi varmaan keksiä pitkästikin naputeltavaa.

• gshtrhdf

Vielä ilman ajoseuraa ja varsinaista päämäärää. Siinä voi sitten rauhassa miettiä asioita tai pommittaa ilman mitään pelkoa. Helpompi harrastaa törttöilyä.

Jos joskus ollu kyytiläinen niin se on ollu joku nopea pyrähdys jossain ei muuta... En tiedä, taidan olla vaan niin sosiaalisestirajoittunut. Oishan se joksus kiva saada joku mimmi kyytiin, mutta kun ei niin ei.

• Kawasaki

No moikka!

Tuu mun kyytiin se sopii.Asun Espoossa ja kypäräkin löytyy sulle.Kivaa Vappua! Täällä siis sinkku poikamies Espoosta.

Kivaa Vappua sulle!

Ninja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      247
      10772
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      127
      6893
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5553
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4830
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      4104
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3559
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3434
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3362
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      19
      2794
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      54
      2559
    Aihe