tarjouskauppa täyttä

kusetusta

Tarjouskauppa systeemi on täyttä kusetusta. Muka ostajat vedättävät (siis joku myyjän kaveri(t) tai jopa myyjä itse)hintaa ylöspäin. Myyjä siis nostattaa hintaa haluammalleen tasolle. Hänellä (eikä hänen kavereillaan) ole mitäänn riskiä asiassa. Jos sattuisi niin kaverin hinta jää lopulta voimaan kun oikea ostaja on kyllästynyt korottamaan niin myyjä voi olla hyväksymättä tätä kaverin tarjousta.... Yksinkertaista ja täysin mätä systeemi!

24

1485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että tuo

      asia on kaikille itsestääselvyys.

      Totta kai se on kusetusta. Huutokauppa josta on poistettu kaikki huutokaupan ostajan kannalta hyvät puolet, sitähän se on.

    • Talon ostanut

      Me ostettiin keväällä talo tarjouskaupasta ja täytyy myöntää, että pikkusen sellainen vedätyksen maku hommassa on. Okei se on selvä, että myyjän ei ole pakko myydä, mutta sitten kun esiintyy näitä epämääräisiä lume tarjouksia, kuten meidänkin kohteessa. Välittäjä sentään kertoi sitten kun utelin tarjouksen sisältöä, että kyseessä on kolleegan tekemä tarjous, jolla ei ole merkitystä, koska hän tietää, että kohde ei tuolla hinnalla mene. No meidän tapauksessa kyse oli "vain" tuhansista euroista. Toinen ehkä vielä ärsyttävämpi piirre, jonka luulisi ärsyttävän myös kilpailevia välitystoimistoja on erittäin alhaiset lähtöhinnat eli ilmeisesti, jos kohteen myyjällä ei ole niin hätä myydä. Hän antaa välittäjälle luvan pistää alhaisen lähtöhinnan, joka siis lisää tämän päivän hinnoilla kiinnostusta ihan sikana. Juju onkin sitten siinä, että myyjä tietää jo etukäteen sen että hän ei myy jos ei saa vaikka 20 % enemmän. Eli miks vitussa sinne ei voi laittaa sitä oikeaa hintaa jolla oikeasti ruvetaan neuvottelemaan. ja toinen . No ite olen ollut "hankintaani" tyytyväinen.

      • ihan sama homma

        ku huutonetin halpa lähtöhinta ja sen takana törkee hintavaraus.


      • katsellut

        Kirjoitit:
        "..meidän tapauksessa kyse oli "vain" tuhansista euroista."
        Hitto vieköön, tuhannet eurot ovat ainakin minulle käypää
        rahaa! Voitko selventää mitä tuossa siis tapahtui?
        Pitäiskö sinun jo miettiä kuluttaja neuvontaan soittamista?

        Mielestäni tarjouskaupassa hyötyvät vain myyjät ja välittäjät.
        Köyhää nuorta perhettä kusetetaan mennen tullen!

        Vihdoinkin tällä palstalla puhutaan todellista asiaa, kiitos.


    • pientä kulkijaa

      myös se, että kohteet on viikkotolkulla ilman kiinnostusta, mutta auta armias kun jätät ensimmäisen tarjouksen niin yhtäkkiä alkaa muka tulemaan tarjouksia myös muilta. Aivan höpöhöpöhommia

      • esimerkki

        Tässä yksi tämänhetkinen esimerkki. Kohde ollut kiinnostusta vailla pitkään. Oikea ostaja tarjoaa ensimmäisen tarjouksen. Heti ilmestyy kaksi muutakin tarjoajaa, jotka nokittavat vuorotellen tämän oikean tarjouksen päälle tonnilla. Oikea tarjouksen tekijä tarjoaa muutaman kerran näiden tarjousten päälle.
        Aina jompikumpi haamuostaja nokittaa päälle.

        Homman kluu on siinä, että kun oikea ostaja lopettaakin tarjouksien jättämisen niin miksi nämä kaksi muuta muka ostajaa eivät jatkakkaan enää keskenään tarjouksien nostamista vaikka ovat niin kovasti muka olleet kiinnostuneita kohteesta....


    • huonoista asioista

      on täyttä kusetusta, ainakin tyfnyn mielestä.

    • tarjousta vastaan

      Meille kävi niin, että välittäjä ei ottanut edes tarjoustamme vastaan, kun piti sitä niin huonona (pyyntihinta 160.000, tarjous 148.000). Ymmärrämme kyllä, että tarjouksen voi hylätä, mutta että välittäjä heti tyrmää suoralta kädeltä (säästyi kirjoittamiselta). Voi vaan kuvitella mikä merkitys asuntojen hintoihin on välittäjillä.

      • niinpänii

        "Mielestäni tarjouskaupassa hyötyvät vain myyjät ja välittäjät.
        Köyhää nuorta perhettä kusetetaan mennen tullen!

        Vihdoinkin tällä palstalla puhutaan todellista asiaa, kiitos."

        Mikä ihme ihmisiä vaivaa täällä foorumilla, tuntuu että tyhmyys tiivistyy oikein. Oikein lietsotaan negatiivisia asioita ja uskotaan kaikki ne negatiiviset asiat tosina tuntemattoman kirjoittajan toimesta. Hyvä ettette barrikadeille lähde. Positiiviset asiat menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

        "myös se, että kohteet on viikkotolkulla ilman kiinnostusta, mutta auta armias kun jätät ensimmäisen tarjouksen niin yhtäkkiä alkaa muka tulemaan tarjouksia myös muilta. Aivan höpöhöpöhommia"

        Oletko toiminut välittäjänä koskaan? Jos olisit, niin tietäisit, että monen asunnon kohdalla käy näin, pitkään on hiljaista ja välittäjä jo menettämässä toivoaan, kun yhtäkkiä tulee useampikin kiinnostunut. En sano, että juuri näin kävi sinun kohdallasi, mutta näin se vain menee joskus.

        "Meille kävi niin, että välittäjä ei ottanut edes tarjoustamme vastaan, kun piti sitä niin huonona (pyyntihinta 160.000, tarjous 148.000). Ymmärrämme kyllä, että tarjouksen voi hylätä, mutta että välittäjä heti tyrmää suoralta kädeltä (säästyi kirjoittamiselta). Voi vaan kuvitella mikä merkitys asuntojen hintoihin on välittäjillä."

        Tämä ei siis ilmeisesti tarjouskauppakohde. Välittäjällä ei ole velvollisuutta ottaa tarjousta vastaan, joka on suomeksi naurettava. Ja luuletko, että välittäjän ei tarvitse tehdä muuta kuin kirjoittaa paperi ja siihen se loppuu sitten. Jos hän tuon sinun naurettavan tarjouksen olisi ottanut vastaan, niin kohta täällä olisi ollut myyjä ruikuttamassa, että välittäjä yrittää saada vain kauppaa aikaseksi ja myydä alihintaan meidän asunnon, kun tuo niin huonoja tarjouksiakin vielä.

        ". Välittäjä sentään kertoi sitten kun utelin tarjouksen sisältöä, että kyseessä on kolleegan tekemä tarjous, jolla ei ole merkitystä, koska hän tietää, että kohde ei tuolla hinnalla mene"

        Näinkö on tapahtunut. Kerro välittäjän nimi minulle vaikka privana. Tokihan välittäjätkin ostavat asuntoja, mutta vedätys on kielletty ja seuraamuksia siitä seuraa jos niin tekee.

        Välittäjiäkin on kaikenlaisia. On olemassa huijareita, mutta paljon myös meitä rehellisiä, paljon työtä tekeviä. Näitä koijareita on myös isommissa firmoissa kuten pienemmissä. He pilaavat tietty monesti muidenkin maineen.


      • lakia

        Asetuksen mukaan välittäjän velvollisuus on informoida myyjää kaikista tehdyistä tarjouksista. Pyydä välittäjältä kirjallisena:
        "En suostu vastaanottamaan xx asunnosta tehtyä xx euron tarjousta". Päiväys ja nimi alle, katso minkä näköiseksi mulkun naamari menee. Välittäjät on pääsääntöisesti tyhmiä ja ylimielisiä.


      • niinjuupajuu
        lakia kirjoitti:

        Asetuksen mukaan välittäjän velvollisuus on informoida myyjää kaikista tehdyistä tarjouksista. Pyydä välittäjältä kirjallisena:
        "En suostu vastaanottamaan xx asunnosta tehtyä xx euron tarjousta". Päiväys ja nimi alle, katso minkä näköiseksi mulkun naamari menee. Välittäjät on pääsääntöisesti tyhmiä ja ylimielisiä.

        Eipä rikkonut. Kerropa missä sanotaan, että välittäjän on pakko ottaa kaikki kirjalliset tarjoukset vastaan. Tietenkin myyjää pitää informoida asiasta, mutta se nyt on jo eri asia.

        "Välittäjät on pääsääntöisesti tyhmiä ja ylimielisiä."

        kuulostat juuri sellaiselta lakimieheltä mitkä ovat olevinaan saatananmoisia päälliköitä näissä asioissa, mutta jotka monesti eivät tiedä mistään oikein mitään. Onneksi heitä (teitä ?) on kiva kyykyttää tuolla kentällä. Harmiksi vain, monet asiakkaat kuuntelevat lakimiehiä kuin uskovainen pappia. Tai sanotaan, että asiakkaiden harmiksi, hehän niiden palkan maksavat.

        Kyllä tuolla LKV-kokeissa näkyy paljon juristeja, joille tekee erittäin tiukkaa päästä koetta läpi, jos pääsevätkään.

        Mutta mietä on moneen junaan joka ammatissa.


      • meille tarjosi
        niinjuupajuu kirjoitti:

        Eipä rikkonut. Kerropa missä sanotaan, että välittäjän on pakko ottaa kaikki kirjalliset tarjoukset vastaan. Tietenkin myyjää pitää informoida asiasta, mutta se nyt on jo eri asia.

        "Välittäjät on pääsääntöisesti tyhmiä ja ylimielisiä."

        kuulostat juuri sellaiselta lakimieheltä mitkä ovat olevinaan saatananmoisia päälliköitä näissä asioissa, mutta jotka monesti eivät tiedä mistään oikein mitään. Onneksi heitä (teitä ?) on kiva kyykyttää tuolla kentällä. Harmiksi vain, monet asiakkaat kuuntelevat lakimiehiä kuin uskovainen pappia. Tai sanotaan, että asiakkaiden harmiksi, hehän niiden palkan maksavat.

        Kyllä tuolla LKV-kokeissa näkyy paljon juristeja, joille tekee erittäin tiukkaa päästä koetta läpi, jos pääsevätkään.

        Mutta mietä on moneen junaan joka ammatissa.

        Kusettajien ammattiyhdistys.


      • kommentin
        meille tarjosi kirjoitti:

        Kusettajien ammattiyhdistys.

        meille tarjosi...? joku piipittäjä nimimerkin takaa tuntemattomana uskaltaa tällaisia siis sanoa. Kerrotko edes oman ammattisi


      • diplomi-insinööri
        kommentin kirjoitti:

        meille tarjosi...? joku piipittäjä nimimerkin takaa tuntemattomana uskaltaa tällaisia siis sanoa. Kerrotko edes oman ammattisi

        Voisiko "arvon" välittäjä mennä nyt kiusaamaan ostajia, jos niitä typeryksiä vielä jostain löytyy?


      • niinjuupajuu
        diplomi-insinööri kirjoitti:

        Voisiko "arvon" välittäjä mennä nyt kiusaamaan ostajia, jos niitä typeryksiä vielä jostain löytyy?

        niinpäniinjuupajuu. kukahan se sitten täällä oli ylimielinen, se välittäjä vai se diplomi-insinööri.

        Toisekseen, saattaapi olla että se sinun oikea ammatti olikin legoinsinööri


      • kysyit.
        niinjuupajuu kirjoitti:

        niinpäniinjuupajuu. kukahan se sitten täällä oli ylimielinen, se välittäjä vai se diplomi-insinööri.

        Toisekseen, saattaapi olla että se sinun oikea ammatti olikin legoinsinööri

        Jos et usko, niin et usko. Minkä minä sille voin? Eipä kyllä pahemmin kiinnostakaan, mitä kaltaisesi lurkki ajattelee.

        Olisikohan teikäläisenkin kannattanut kouluttautua edes jotenkin, niin ei tarvitsisi koko ajan valitella tällä palstalla leivänpuutetta?


      • niinjuupajuu
        kysyit. kirjoitti:

        Jos et usko, niin et usko. Minkä minä sille voin? Eipä kyllä pahemmin kiinnostakaan, mitä kaltaisesi lurkki ajattelee.

        Olisikohan teikäläisenkin kannattanut kouluttautua edes jotenkin, niin ei tarvitsisi koko ajan valitella tällä palstalla leivänpuutetta?

        No tunnustan nyt kyllä, että ei ole kertaakaan tullut valitettua leivän puutetta täällä, pahoittelut. Lupaan tulla sen tekemään, jos sellainen aika koittaa ihan sinun mieliksesi. Kenties saat siitä jonkinlaista nautintoa?

        Enkä kyllä sanonut etten olisi kouluttautunutkaan, joten en tiedä mistä teit nämä johtopäätöksesi.

        En tiedä myöskään mistä sinun välittäjävihamielisyytesi johtuu. Valotatko meille asiaa?


      • jauhaa tätä samaa.
        niinjuupajuu kirjoitti:

        No tunnustan nyt kyllä, että ei ole kertaakaan tullut valitettua leivän puutetta täällä, pahoittelut. Lupaan tulla sen tekemään, jos sellainen aika koittaa ihan sinun mieliksesi. Kenties saat siitä jonkinlaista nautintoa?

        Enkä kyllä sanonut etten olisi kouluttautunutkaan, joten en tiedä mistä teit nämä johtopäätöksesi.

        En tiedä myöskään mistä sinun välittäjävihamielisyytesi johtuu. Valotatko meille asiaa?

        Jutellaan lisää seuraavalla näytöllä. (Tunnistat minut siitä, että olen ainoa kävijä, ensimmäinen pitkiin aikoihin.)

        Muistathan myös ottaa selvää kaikista esittelemääsi asuntoa koskevista tärkeimmistä seikoista, ensi alkuun ainakin lämmitysmuodosta, tontin koosta, matkasta keskustaan, velkaosuudesta ja vastikkeesta, ettei tietoja tarvitse hakea jälkeenpäin kissojen ja koirien kanssa.

        Lisäksi olisi hyvä, jos pystyisit vastaamaan yksinkertaisimpiin kysymyksiin lunttaamatta niitä paperista. Sitä en sentään uskalla toivoa, että osaisit matematiikasta edes alkeita, kuten kerto-, jako- tai prosenttilaskua.

        Kouluttautumattomuutesi päättelin muuten siitä, että olet välittäjä.

        No niin, lopetan tämän keskustelun nyt siis tähän. Jos haluat, voit jatkaa vielä yksinäsi.


      • meikä123345
        niinpänii kirjoitti:

        "Mielestäni tarjouskaupassa hyötyvät vain myyjät ja välittäjät.
        Köyhää nuorta perhettä kusetetaan mennen tullen!

        Vihdoinkin tällä palstalla puhutaan todellista asiaa, kiitos."

        Mikä ihme ihmisiä vaivaa täällä foorumilla, tuntuu että tyhmyys tiivistyy oikein. Oikein lietsotaan negatiivisia asioita ja uskotaan kaikki ne negatiiviset asiat tosina tuntemattoman kirjoittajan toimesta. Hyvä ettette barrikadeille lähde. Positiiviset asiat menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

        "myös se, että kohteet on viikkotolkulla ilman kiinnostusta, mutta auta armias kun jätät ensimmäisen tarjouksen niin yhtäkkiä alkaa muka tulemaan tarjouksia myös muilta. Aivan höpöhöpöhommia"

        Oletko toiminut välittäjänä koskaan? Jos olisit, niin tietäisit, että monen asunnon kohdalla käy näin, pitkään on hiljaista ja välittäjä jo menettämässä toivoaan, kun yhtäkkiä tulee useampikin kiinnostunut. En sano, että juuri näin kävi sinun kohdallasi, mutta näin se vain menee joskus.

        "Meille kävi niin, että välittäjä ei ottanut edes tarjoustamme vastaan, kun piti sitä niin huonona (pyyntihinta 160.000, tarjous 148.000). Ymmärrämme kyllä, että tarjouksen voi hylätä, mutta että välittäjä heti tyrmää suoralta kädeltä (säästyi kirjoittamiselta). Voi vaan kuvitella mikä merkitys asuntojen hintoihin on välittäjillä."

        Tämä ei siis ilmeisesti tarjouskauppakohde. Välittäjällä ei ole velvollisuutta ottaa tarjousta vastaan, joka on suomeksi naurettava. Ja luuletko, että välittäjän ei tarvitse tehdä muuta kuin kirjoittaa paperi ja siihen se loppuu sitten. Jos hän tuon sinun naurettavan tarjouksen olisi ottanut vastaan, niin kohta täällä olisi ollut myyjä ruikuttamassa, että välittäjä yrittää saada vain kauppaa aikaseksi ja myydä alihintaan meidän asunnon, kun tuo niin huonoja tarjouksiakin vielä.

        ". Välittäjä sentään kertoi sitten kun utelin tarjouksen sisältöä, että kyseessä on kolleegan tekemä tarjous, jolla ei ole merkitystä, koska hän tietää, että kohde ei tuolla hinnalla mene"

        Näinkö on tapahtunut. Kerro välittäjän nimi minulle vaikka privana. Tokihan välittäjätkin ostavat asuntoja, mutta vedätys on kielletty ja seuraamuksia siitä seuraa jos niin tekee.

        Välittäjiäkin on kaikenlaisia. On olemassa huijareita, mutta paljon myös meitä rehellisiä, paljon työtä tekeviä. Näitä koijareita on myös isommissa firmoissa kuten pienemmissä. He pilaavat tietty monesti muidenkin maineen.

        Itse teimme kaupat kerrostalohuoneistosta Espoossa, pyynti 149 000 maksoimme 131000, ekalla tarjouksella meni. Jäi harmittamaan että olisi pitänyt tarjota vieläkin vähemmän.. Sitä siis vaan että mun mielestä tuo tarjous ei ollut mikään huono...


      • välittäjällä
        niinpänii kirjoitti:

        "Mielestäni tarjouskaupassa hyötyvät vain myyjät ja välittäjät.
        Köyhää nuorta perhettä kusetetaan mennen tullen!

        Vihdoinkin tällä palstalla puhutaan todellista asiaa, kiitos."

        Mikä ihme ihmisiä vaivaa täällä foorumilla, tuntuu että tyhmyys tiivistyy oikein. Oikein lietsotaan negatiivisia asioita ja uskotaan kaikki ne negatiiviset asiat tosina tuntemattoman kirjoittajan toimesta. Hyvä ettette barrikadeille lähde. Positiiviset asiat menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

        "myös se, että kohteet on viikkotolkulla ilman kiinnostusta, mutta auta armias kun jätät ensimmäisen tarjouksen niin yhtäkkiä alkaa muka tulemaan tarjouksia myös muilta. Aivan höpöhöpöhommia"

        Oletko toiminut välittäjänä koskaan? Jos olisit, niin tietäisit, että monen asunnon kohdalla käy näin, pitkään on hiljaista ja välittäjä jo menettämässä toivoaan, kun yhtäkkiä tulee useampikin kiinnostunut. En sano, että juuri näin kävi sinun kohdallasi, mutta näin se vain menee joskus.

        "Meille kävi niin, että välittäjä ei ottanut edes tarjoustamme vastaan, kun piti sitä niin huonona (pyyntihinta 160.000, tarjous 148.000). Ymmärrämme kyllä, että tarjouksen voi hylätä, mutta että välittäjä heti tyrmää suoralta kädeltä (säästyi kirjoittamiselta). Voi vaan kuvitella mikä merkitys asuntojen hintoihin on välittäjillä."

        Tämä ei siis ilmeisesti tarjouskauppakohde. Välittäjällä ei ole velvollisuutta ottaa tarjousta vastaan, joka on suomeksi naurettava. Ja luuletko, että välittäjän ei tarvitse tehdä muuta kuin kirjoittaa paperi ja siihen se loppuu sitten. Jos hän tuon sinun naurettavan tarjouksen olisi ottanut vastaan, niin kohta täällä olisi ollut myyjä ruikuttamassa, että välittäjä yrittää saada vain kauppaa aikaseksi ja myydä alihintaan meidän asunnon, kun tuo niin huonoja tarjouksiakin vielä.

        ". Välittäjä sentään kertoi sitten kun utelin tarjouksen sisältöä, että kyseessä on kolleegan tekemä tarjous, jolla ei ole merkitystä, koska hän tietää, että kohde ei tuolla hinnalla mene"

        Näinkö on tapahtunut. Kerro välittäjän nimi minulle vaikka privana. Tokihan välittäjätkin ostavat asuntoja, mutta vedätys on kielletty ja seuraamuksia siitä seuraa jos niin tekee.

        Välittäjiäkin on kaikenlaisia. On olemassa huijareita, mutta paljon myös meitä rehellisiä, paljon työtä tekeviä. Näitä koijareita on myös isommissa firmoissa kuten pienemmissä. He pilaavat tietty monesti muidenkin maineen.

        Elä nyt kiinteistönvälittäjä vedä hernettä nenään.

        Kerropas nyt meille tyhmille, mitä sinä olisit joutunut tekemään vielä noin NAURETTAVALLE tarjoukselle. Arkistoimaan sen mappiin? Oletettavasti kuitenkin useiden tuntien/päivien työn vastauksestasi päätellen. Mutta valaise meitä.

        Vain kiinteistönvälittäjä voi olla varma kohdetta tietämättä, että kyseinen tarjous oli naurettava.


      • juupajuuu
        jauhaa tätä samaa. kirjoitti:

        Jutellaan lisää seuraavalla näytöllä. (Tunnistat minut siitä, että olen ainoa kävijä, ensimmäinen pitkiin aikoihin.)

        Muistathan myös ottaa selvää kaikista esittelemääsi asuntoa koskevista tärkeimmistä seikoista, ensi alkuun ainakin lämmitysmuodosta, tontin koosta, matkasta keskustaan, velkaosuudesta ja vastikkeesta, ettei tietoja tarvitse hakea jälkeenpäin kissojen ja koirien kanssa.

        Lisäksi olisi hyvä, jos pystyisit vastaamaan yksinkertaisimpiin kysymyksiin lunttaamatta niitä paperista. Sitä en sentään uskalla toivoa, että osaisit matematiikasta edes alkeita, kuten kerto-, jako- tai prosenttilaskua.

        Kouluttautumattomuutesi päättelin muuten siitä, että olet välittäjä.

        No niin, lopetan tämän keskustelun nyt siis tähän. Jos haluat, voit jatkaa vielä yksinäsi.

        Hei, nyt tunnistin sinut.. olet se lapsuuden leikkikaveri hiekkalaatikolta! silloinkin sinulla oli tapana heittää hiekkaa silmille, kutsua tyhmäksi ja sanoa heti perään että nyt lopetetaan tämä leikki. Oletpa aikuistunut aika paljon niistä ajoista.

        Tule vain näytölle, kyllä niissä välistä hiljaista onkin. Onneksi ei joka näytöllä, pääsee juttelemaan mukavia mukavien ihmisten kanssa (siis ei sellaisten kellä on sitruuna perseessä-ilme).
        Ja mikä parasta, auttamaan yhdessä elämän suurimmista ostoksista ammattitaitoisesti ja luotettavasti.

        Saat kysellä minulta myös kysymyksiä kun tulet. Joudun kyllä välillä lunttaamaan, koska minulla on niin huono muisti, etten muista jokaisen 120 asunnon tietoja ulkoa. Ja kun ne pirulaiset menevät vielä välillä kaupaksi ja uutta tulee myyntiin, niin joku muistinparannuskurssi olisi varmasti tarpeeseen.

        Mutta hei..onhan minulla se samainen esite mikä sinullakin on kädessä. Sieltähän ne tekniset tiedot löytyvät!Ilmeisesti diplomi-insinöörinä ei tarvitse osata lukea.. mitä sinä sillä esitteellä muuten teet edes?


      • herätys
        välittäjällä kirjoitti:

        Elä nyt kiinteistönvälittäjä vedä hernettä nenään.

        Kerropas nyt meille tyhmille, mitä sinä olisit joutunut tekemään vielä noin NAURETTAVALLE tarjoukselle. Arkistoimaan sen mappiin? Oletettavasti kuitenkin useiden tuntien/päivien työn vastauksestasi päätellen. Mutta valaise meitä.

        Vain kiinteistönvälittäjä voi olla varma kohdetta tietämättä, että kyseinen tarjous oli naurettava.

        Vastaa nyt yllä olevaan kysymykseen.


    • Kiinteistömaailma

      Olen seurannut pari kohdetta, jotka kiinnostavat mutta sitten ne pikkuhiljaa rukattiin tavis ilmoitukselle. Eli kun välittäjä ei "kaverin" kanssa saanut aikaan nostoja niin palattiin tavismyyntiin mutta sen "mukamas hintatarjouksen jättäneen" hinta tietysti jäi siihen uusimpaan tavisilmoitukseen. Voi perkele....pitäisi luvat ottaa pois tuollaiselta yritykseltä. TÖRKEÄÄ!!

    • boikotissa

      Ruotsissahan nousi valtava kohu kun välittäjät jäivät kiinni hintojen vedätyksestä.

      Tottakai ne haluaa tänne saman systeemin, eri asia on kannattaako siihen mennä mukaan (EI kannata!).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe