Carina E ongelmia käynnistymisessä

Yksin ihmettelijä

Autoa käynnistäessä virrat menevät päälle, mutta kun pitäisi kääntää avaimesta autoa käyntiin, niin ei kuulu minkäänlaista ääntä.

Tämä tapahtuu aina välillä ja toisinaan taas auto käynnistyy aivan moitteettomasti. Tähän asti vian tapahtuessa noin kolmannella yrittämällä auto on kuitenkin käynnistynyt. Vaikuttaisi, että ongelma on alkanut esiintyä koko ajan vaan useammin.

Missä voisi olla vika? Itse en osaa autoa korjata, mutta mitä korjauttaminen voisi suunnilleen maksaa?

Kiitän kaikkia etukäteen, jotka viitsivät auttaa.

4

1007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muttei lähde

Startin solenoidi paskana. Akku ja virtakaapelit kannattaa tarkistaa myös.

Remontin hinta todennäkösesti satasesta kahteen, paikasta riippuen.

• Samaa kokenut

Ilmenee varsinkin oikein kosteella säällä.
      Käy heiluttelemassa ja kokeile uudestaan.

• Pertsa.

Velipojan e carinassa oli samanlaista vikaa, startissa olevat kuparitassut olivat kuluneet. Ei muistaakseni olleet kalliit ja itse vaihdettiin. Oma homma siinä on kun päästelee startin irti ja purkaa sen osiin!

• kun oli sama ongelma

niin oli akulta startille menevä kaapeli lähes tulkoon irti poikki. Eli kannattaa katsoa se kaapeli ettei katkea kokonaan ja mene oikosulkuun ja polta koko autoa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      245
      6137
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      31
      4516
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      24
      2572
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      312
      2316
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      50
      1505
    6. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      178
      1454
    7. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1359
    8. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      133
      1277
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      35
      1054
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      175
      1021
    Aihe