Autoa käynnistäessä virrat menevät päälle, mutta kun pitäisi kääntää avaimesta autoa käyntiin, niin ei kuulu minkäänlaista ääntä.
Tämä tapahtuu aina välillä ja toisinaan taas auto käynnistyy aivan moitteettomasti. Tähän asti vian tapahtuessa noin kolmannella yrittämällä auto on kuitenkin käynnistynyt. Vaikuttaisi, että ongelma on alkanut esiintyä koko ajan vaan useammin.
Missä voisi olla vika? Itse en osaa autoa korjata, mutta mitä korjauttaminen voisi suunnilleen maksaa?
Kiitän kaikkia etukäteen, jotka viitsivät auttaa.
Carina E ongelmia käynnistymisessä
4
1007
Vastaukset
- muttei lähde
Startin solenoidi paskana. Akku ja virtakaapelit kannattaa tarkistaa myös.
Remontin hinta todennäkösesti satasesta kahteen, paikasta riippuen. - Samaa kokenut
Ilmenee varsinkin oikein kosteella säällä.
Käy heiluttelemassa ja kokeile uudestaan. - Pertsa.
Velipojan e carinassa oli samanlaista vikaa, startissa olevat kuparitassut olivat kuluneet. Ei muistaakseni olleet kalliit ja itse vaihdettiin. Oma homma siinä on kun päästelee startin irti ja purkaa sen osiin!
- kun oli sama ongelma
niin oli akulta startille menevä kaapeli lähes tulkoon irti poikki. Eli kannattaa katsoa se kaapeli ettei katkea kokonaan ja mene oikosulkuun ja polta koko autoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456137Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314516Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242572Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122316Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501505Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781454Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611359Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331277- 351054
- 1751021