Raitis torstai tänään.
Torstai 24.4.2008
11
447
Vastaukset
Samat aikeet on täälläkin, en oo pistänyt ees vappusimoja käymään, ennen oli tapana pistää hiivaa ja sokeria "vähä" enempi ko reseptissä luki.
- Pa.pio
frans-herman kirjoitti:
kuuntelee musaa. Raittiina.
Täältä: http://www.tropicalglen.com/index.htmlOlisiko eurooppalaista versiota jukeboxista? Muuten kyllä mainio peli.
- Eeva-Leeva
aamu toisensa jälkeen herään raittiina ja olen alkanut nauttia siitä.
- Kukkakeiju
Raittiina täälläkin.En laske enään kuukausia viikkoja tai päiviä,päivä kerrallaan ja pienin askelin eteenpäin.Hyvä näin.
- Alkologi
raittiina.
- markareetta
aloitettu myös tämä päivä.
- Ma -ka
Ma-ka ei oo retkahtanut eikä retkahdakkaan ja lähtee viikonloppuna reissuun...jes!!!-MAANANTAIHIN olokkaahan kuivilla..ja kunnolla.
- johnny boy
pientä tuskan tunnetta ollut tämä ja eilinen päivä raittiuden kanssa. varmaan tuota kun nämä päivät on tullut painettua niska limassa duunia ja ennen juuri tällaisten päivien päätteeksi otin "ahkeruus" oluet.
ehkä yksi bisse eihän se paha voi olla, no lystihän loppui siihen kun oli viskipullo vetästy huiviin.
seuraavat päiväthän sitten tuntu sitäkin rankemmalta ja sama kaava saattoi toistua parinakin päivänä.
eiköhän se tämä tästä kun pääsee viikonloppuun kiinni ja saa vähän löysää duunista. tsemppiä kaikille. - Stemppiä
Stemppiä raittiuteesi ♥
- KETUJU
Ketuju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333134Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441560Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32969- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22928Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36803Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709